Uudet automallit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Jaakko Menander?

Kai nuo on valinnut satunnaisesti jotain supliikkeja (työnimikkeen mukaan tms) M-bimmerien omistajia.

Itse videosta... voi moro toi on hieno edelleen, vaikka huonosti näyttivät sitä tuossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miksi?
spybmw2404HL_503_sp.jpg

http://www.iltalehti.fi/autot/2011042413569658_sp.shtml

Ei riitä. BMW:n 3-sarjan GT on kyseessä.
Toivottavasti tajusit et oli läppä. Ferrarilla ollu 15 vuotta jokases autossa samat takavalot :)

Tarkoitin, että eikö ne tajunnut jo, että se 5-sarjan GT oli jo ihan vitun ruma. Täytyykö nyt vielä kolmosestakin vääntää sama paska.

Tottakai, isompi, rumempi, painavampi ja suuripäästöisempi kolmonen joka ei silti tarjoa mitään todella erityistä on varmaan kaikkea sitä mitä auton tulee nykyään olla ollakseen mielenkiintoinen.
Ei ketään kiinnosta enään tylsä (hieno) sedan, farmari, tai edes citymaasturi vaan joku muodoton lahna jota voi kutsua hienosti grand toureriksi.

Tottakai, isompi, rumempi, painavampi ja suuripäästöisempi kolmonen ..

Lisään listaan vielä et kalliimpi, tosta pitää kuitenki maksaa vielä enemmän ku muista 3-sarjalaisista. On kyllä ruma toi perä, jos tossa ei oo kauheesti mitään ylimääräsiä katteita lisänä hämäämässä.. En kyllä kauheesti 5 gt:stäkään tykänny.

Tutulle tuli pari päivää sitten vuoden 09 Chevrolet Camaro SS suomeen. Ihan jumalattoman hieno peli ja mukava ajaa mitä nyt pääsin 5km lenkin heittämään. Suorastaan uskomaton auto. Jopa 2 minun kokeilemaani Mustangia jää tälle pelille.
Vaikka auto on näin uusi malli niin kuitenkin autosta tulee mieleen vanhan ajan muskeliautot hyvässä mielessä. 420 heppaa jumalauta kun mylvii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tutulle tuli pari päivää sitten vuoden 09 Chevrolet Camaro SS suomeen. Ihan jumalattoman hieno peli ja mukava ajaa mitä nyt pääsin 5km lenkin heittämään. Suorastaan uskomaton auto. Jopa 2 minun kokeilemaani Mustangia jää tälle pelille.
Vaikka auto on näin uusi malli niin kuitenkin autosta tulee mieleen vanhan ajan muskeliautot hyvässä mielessä. 420 heppaa jumalauta kun mylvii.

Shelby GT 500 Super Snake
Ja yli 800 hevosvoimaa

shelby-gt500-kit-super-snake.jpg

Harri Rovanperällä on tuommoinen.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Takaa-ajettu+ja+haluttu/1135262470947

BMW:n uuden 1-sarjan halvin maksaa alle 29 000 euroa
Uusi BMW:n 1-sarja

BMW_1-sarja_autot-rinnakkain.jpg

0606%20BMW%201-sarja%20avaus.jpg

0606%20BMW%201-sarja%20taka.jpg

Jaa-a. Nyt se on vaan vähän kuin isompiensa outo sisarus... mun mielestä etenkin edellisen kopan M Coupe oli mukavan erilainen ja oikeasti hieno, tosin sitten basic farkkumallit taas oli aikas kauheita. Farkuissa näky välillä ihan nätteja, mutta tais olla vähän m-pakettia/helmaa ja isompaa vannetta ym. jotta siihen pääsi.

Miltähän sedan näyttää, vai uusitaanko se samalla.. ?

Mä en oikein koskaan ole ymmärtänyt 1-sarjaa. Pieni auto kauhealla hinnalla ja ajo-ominaisuudetkaan ei ole kovin kummoiset. Tuntuu siltä, että autoa yritetään myydä vain bmw-merkillä. Edellinen malli oli käytännössä 2-paikkainen, kun takajalkatilat olivat niin pirun pienet. Toivottasti edellä mainittuun ongelmaan on kiinnitetty huomiota.

Mä en oikein koskaan ole ymmärtänyt 1-sarjaa. Pieni auto kauhealla hinnalla ja ajo-ominaisuudetkaan ei ole kovin kummoiset. Tuntuu siltä, että autoa yritetään myydä vain bmw-merkillä. Edellinen malli oli käytännössä 2-paikkainen, kun takajalkatilat olivat niin pirun pienet. Toivottasti edellä mainittuun ongelmaan on kiinnitetty huomiota.
Kyllä siinä kai hieman ainakin, "Takamatkustajien jalkatilaan tuotu 21 mm:n lisätila...".

Vähän samoja mietteitä 1-sarjasta yleensä, tosin kuten sanoin niin tuo M Coupe on todella hieno. Se on taas sitten mallina juttu erikseen, eikä muuta sen "tavallisen malliston" perusteltavuutta oikein mitenkään. Toisaalta vois miettiä että kaikille jotain, eli kuinka erilainen sen pitää olla. Kyllä sanoisin että se sen verran jo on että voidaan perustella eri sarjanumerot.

Radiossa joku puheli, että autovalmistajat ovat alkaneet tehdä eläimiä muistuttavia autoja/keuloja Aasian markkinoita silmällä pitäen. Liekö jostain moisesta hirveydestä kyse.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom