Uudet automallit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuon hintaista autoa ei kyllä pitäisi joutua tuunaamaan, että se näyttäisi hyvältä. Panamera on aivan kammottavan näköinen kapistus samaan tapaan kuin Cayennekin. Muotoilu ei vaan toimi ainakaan omaan silmään. Onhan molemmat varmasti laadultaan, mukavuudeltaan tms. ensiluokkaisia autoja, mutta en todellakaan tajua miksi Porsche pakonomaisesti tekee kaikki mallistolaajennukset 911 muotokielellä. Jo lähtökohtaisesti on omituista ottaa etumoottorisiin autoihin keulan design takamoottorisesta autosta.

Jos minulla olisi liikaa rahaa ja olisin hakemassa nopeaa nelipaikkaista luksusautoa niin ei tarvitsisi kauaa miettiä:

data.jpg

Dopey sanoi:
Panamera on aivan kammottavan näköinen kapistus samaan tapaan kuin Cayennekin. Muotoilu ei vaan toimi ainakaan omaan silmään.
Täysin samaa mieltä. :rock: Kaikista pahin on Panameran takaosa tosin. Näyttää siltä kuin olisi jemmannut jotain liian isoa takalistoonsa ja se olisi pullistunut.

Maserati Quattroporten lisäksi on muutama lähikuukausina tai vuosina tuleva malli, joista minkä tahansa voisi ottaa omaan talliin.

Esim.

Aston Martin Rapide

Aston_martin_Rapide-L.jpg

Lamborghini Estoque

lamborghini-estoque-concept_1.jpg

Tai vaikka Audi A5 Sportback, jos tarttee nyt ja heti eikä ole varaa senttiäkään kalliimpaan kuin Panamera.

2010-Audi-S5-Sportback-Image-042-800.jpg

Tai vaikka Audi A5 Sportback, jos tarttee nyt ja heti eikä ole varaa senttiäkään kalliimpaan kuin Panamera.

2010-Audi-S5-Sportback-Image-042-800.jpg

Mä tykkään hirmusti tosta uudesta a5 sportbackistä. Moni valittelee sen perää, mutta mun mielestä oikein onnistunut neliovikupee.
audi-a5-sportback_1.jpg

audia5sportback810.jpg

Ja niinkuin muihinkin perusmallin audeihin, niin s-line paketit ja isommat vanteet lisävarusteiksi, niin auton ulkonäkö tosiaan muuttuu. Itse tykkään.

Jotenkin ei vaan säväytä noi autot millään. Jos pitäisi pirun hienoa autoa kattella niin eiköhän se perusjaguaari xj sarjaa olisi, muttei missään nimessä uusi vaan sopivasti mature :)

esim:
1999jaguarxj8-.JPG

Tuon hintaista autoa ei kyllä pitäisi joutua tuunaamaan, että se näyttäisi hyvältä. Panamera on aivan kammottavan näköinen kapistus samaan tapaan kuin Cayennekin.
Panamera on kyllä aivan hirvittävä viritys. Ensimmäisena lähinnä mieleen joku vanha rover.

1984-rover-sd1-3500-vp-efi.jpg

Superpohje sanoi:
Moni valittelee sen perää, mutta mun mielestä oikein onnistunut neliovikupee.
Neliovicoupe on musta vähän kuin "alkoholiton pontikka", josta pitää olla 4-ovea niin sitten sedan kiitos. Maserati Quattroporte vie näitä kaikkia kilpailijoita 6-0, lähinnä siksi että se on enemmän sedan kuin coupe. Coupe-tyyppinen perä 4-ovisessa ei vaan toimi. Astonin Rapide toimi jotenkuten, mutta jos sen ulkonäköä vertaa Vantageen tai DB9:iin niin itku pääsee. Samoin A4 ja A6 sedanit vie tuota A5 sportbackiä.

Olisi mielenkiintoista tietää, miten nämä super luxury 4-ovicoupet tulevat myymään. Panamera turbon (ainut malli näistä jossa kone on jollain tavalla muun auton tasolla) tai Rapiden sijaan ottaisin kyllä mieluummin vaikka 911:n tai Vantagen omaan käyttöön ja perus E-mersun perheen kuskailuun.

Neliovicoupe on musta vähän kuin "alkoholiton pontikka", josta pitää olla 4-ovea niin sitten sedan kiitos. Maserati Quattroporte vie näitä kaikkia kilpailijoita 6-0, lähinnä siksi että se on enemmän sedan kuin coupe. Coupe-tyyppinen perä 4-ovisessa ei vaan toimi. Astonin Rapide toimi jotenkuten, mutta jos sen ulkonäköä vertaa Vantageen tai DB9:iin niin itku pääsee. Samoin A4 ja A6 sedanit vie tuota A5 sportbackiä.

Niin... Toinen tykkää mustikoista ja toinen koiranpaskasta. Makuasioita.

Lisään vielä yhden kuvan tosta A5 Sportbackistä. Todella maukas mun makuun ja en näkis mahdottomana, että omistaisin tollaisen jossainvaiheessa. Hinnatkin aika hyvät, näin kuluttajan kannalta.

36c31b40742010_audi_a5_sportback_main.jpg

Zone-sarja -42%
Mini Countryman (2011)

2011_mini_countryman_press_images_main.jpg

countryman-4.jpg

Kaikki Countrymanit on varustettu MINI ALL4 nelivedolla. Perusajossa auton voima välittyy takarenkaille 50 prosenttisesti. Voima voidaan kuitenkin välittää takarenkaille myös 100 prosenttisesti.

Auto on rakennettu hyödyntämään täysin erilaisia markkinoita kuin aiemmat MINIT. Uusi MINI ei ole enää mini, se on korkeampi, pidempi ja tarjoaa suuremmat sisätilat. Countryman on ensimmäinen MINI, jossa on neljä ovea. Autossa standardina neljä paikkaa, mutta myös kolmas istuin on saatavilla.

Aika näppärän oloinen kun on neliveto ja takaovetkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo enpä kyllä tiedä millon perusmallia ollaan päivittelemässä. Luultavastihan siihenkin sitten tulee aikanaan vaan uudet ledilamput ja moottoreita vähän päivitellään plus muut perus facelift päivitykset.

Ainakin tää 2-paikkainen roadster sekä coupe on nähtävästi jollain aikataululla tulossa tuotantoon. Plug-in hybridikin (vai olikohan se ihan täyssähköauto) on nähtävästi suunnitteilla perusmallin kuoriin,mutta varmaan pari vuotta menee ennenkuin se rullaa ulos tehtaalta.

mini-roadster-auto-magazine.jpg

tn_M09%20MINI%20Coupe%20Concept.jpg

Oon ennenkin sanonut tämän ja sanon uudelleen, mä tulen vielä ostamaan tuon uuden Saabin 9-5. Aivan älyttömän hieno malli. Nelivedolla ja 220hv bensaturbo on yhdistelmä minun makuun.

BMW 5-sarja
2010-bmw-5-series-1-big.jpg

Alkaa muuten olemaan automaattidiisselissä kulutus kohdallaan kun esim mallissa 520 dA keskikulutus on 5,2. Ja vääntöä löytyy kuitenkin 380 Nm.

Ei oo ilmeisesti Subarun hatchback -design saanu oikeen kannatusta kun pitää tehdä uusiks tollasena perinteisen WRX Sti:n mallisena. Eipä siinä, onhan tuo reippaasti hienompi. Näyttää itseasiassa tosi hyvältä kokonaisuudelta, eikä vaan siltä että ois väkisin vaan lisätty sedanin perä nykyiseen hatchback imprezaan.

Toi Subaru on kyllä makea... kiva menopeli varmasti, jollain tasolla kiehtoo noi rallisukuiset sarjatuotantoautot.

Uusi Subaru WRX STI rikkoi kierrosennätyksen Nürburgringillä

EDIT: En tiedä, mutta jostain syystä tuli heti epäily että Honda CR-Z:n suunnittelija kattonut todella paljon Breaking Bad tv-sarjaa, perässä vähän vivahdetta Mr. White:n auton perästä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom