Uudet automallit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hemmetti ku uudet hondat on IMO mennyt (ja no, oikeestaan kaikki nykyautot) futuristiseen suuntaan. varsinkin uus civic näyttää joltain avaruusalukselta...
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lexus RX 450h

Uudessa RX 450h -mallissa kaksi sähkömoottoria on yhdistetty älykkäästi bensiinimoottoriin, jotka tuottavat äärimmäisen suorituskykyisen 299 hv:n (220 kW) tehon vain 6,3 litran kulutuksella ja 148 g/km:n CO2-päästöillä yhdistetyssä ajossa. Auton huippunopeus on 200 km/h ja se kiihtyy 0-100 km/h 7,8 sekunnissa.

2010_lexus_rx_450h_0_430.jpg


163_0903_10z+2010_Lexus_RX_450h+interior_view.jpg



Aika kunnioitettava keskikulutus, kun miettii että massaa on yli 2 tonnia ja perusvoimanlähteenä 3,5 litran v6.
 
Zone-sarja -42%
Nyt on julkaistu Alfa Romeo Miton hinnasto. Ennakoituihin ja pelättyihin hintoihin nähden todella edulliset. GTAhan tulee siis ehkä joskus ensi vuonna valikoimaan.

MiTo-mallisto ja ennakkohinnat:

MiTo 1.4 16v Progression, 16 990

MiTo 1.4 T-jet 120 Progression, 18 990
MiTo 1.4 T-jet 120 Distinctive, 19 990
MiTo 1.4 T-jet 155 Progression, 19 990
MiTo 1.4 T-jet 155 Distinctive, 20 990

MiTo 1.3 JTDM Progression, 18 990
MiTo 1.3 JTDM Distinctive, 19 990

MiTo 1.6 JTDM Progression, 19 990
MiTo 1.6 JTDM Distinctive, 20 990

080619_AR_MiTo_15_800aa.jpg
 
On muuten kamala auto toi Alfa. etuylitys on jotain metrin liian pitkä ja mulkosilmät kruunaa kaiken. Eturenkaan etupuolelta kaikki uusiksi niiin alkaa toimimaan.
 
On muuten kamala auto toi Alfa. etuylitys on jotain metrin liian pitkä ja mulkosilmät kruunaa kaiken. Eturenkaan etupuolelta kaikki uusiksi niiin alkaa toimimaan.
Mun mielestä toi on just siisti.:D Omalla tavallaan kisakireen näköinen mut toisaalta taas kunnon sleeper. Olis varmaan siisti kärry mut mun pitusen jätkän ei tarvis haaveillakaan mukavasta ajamisesta tuossa purkissa.
 
Olis varmaan siisti kärry mut mun pitusen jätkän ei tarvis haaveillakaan mukavasta ajamisesta tuossa purkissa.

Siis meinaatko että olet liian pitkä? Ainakin hollannissa joku 6 jalkaa ja 7 tuumaa oleva kaveri raportoinut että ihan hyvin mahtuu. Mutta kai se riippuu vähän millaisesta ajoasennosta tykkää.

Powerhousu: Kannattaa kuulemma käydä ihan luonnossa katsomassa, kun keula on kuulemma ihan erinäköinen silloin. Harvemmin autoja kuitenkaan alaviistosta katsellaan niinkuin suurin osa noista promokuvista on. Ja mä ainakin ottaisin etu- ja takavalojen ympärykset joko korinvärisenä tai kromisena, en noita pandansilmiä niinkuin tossa kuvassa.
 
Siis meinaatko että olet liian pitkä? Ainakin hollannissa joku 6 jalkaa ja 7 tuumaa oleva kaveri raportoinut että ihan hyvin mahtuu. Mutta kai se riippuu vähän millaisesta ajoasennosta tykkää.
Juu, kun tuota pituutta on kertynyt kans reilut 190cm, niin yleensä noi pikkuautot ei oo sen takia vakuuttanut ominaisuuksiltaan. Toisaalta kyllä monissa kaksovisissa etupenkin saa erittäin hyvin taakse, että joissain malleissa pitempikin kuski nauttii ajosta. Tietenkään takana ei voi silloin kukaan istua, mutta eihän noi mitään perheautoja olekaan. Etenkin joissain vanhemmissa pikkuautoissa ajoasennon löytäminen on vähän hankalaa, kun penkki takana loppuu kädet kesken, eikä kaikissa ole ratin etäisyyssäätöä ollenkaan.
 
Aijaijai.. nyt tulee Audilta vähän liian hyvää autoa taas.

Audi TT RS UK sivu
TT RS saksan sivu.

infoa

TT RS 2.5 TFSI Quattro
5 sylinterinen
340hv / 5400 - 6500 rpm
450Nm / 1600 - 5300 rpm
4,6s 0-100km/h
Yhteiskulutus 9,2l / 100km

Nyt on tiukka TT, noilla huipputehoilla 4,6s 0-100 on todella hyvin. Täytyy olla ilmeisen kevyt..? Myöskin kun huippuväännöt on käytössä jo 1600 kierroksen jälkeen niin rules. Sitten tuo noihin tehoihin nähden alhainen kulutus on hyvä. Nyt on kolme TT "tasoa". Normi TT 200hv, TTS 272hv ja TT RS 340hv.

audi-tt-rs.jpg


Audi%20TT%20RS%202.jpg


Audi-TT_RS_2010_800x600_wallpaper_04.jpg


audi-tt-rs-2009-02.jpg


audi-tt-rs-2009-04.jpg
 
Audi S4 3.0 TFSI Quattro

Sitten uusi Audi S4 3.0 TFSI Quattro

S4 3.0 TFSI Quattro S-Tronic
Mekaanisesti ahdettu V6
333hv / 5500 - 7000 rpm
440Nm / 2900 - 5300 rpm
5,3s 0-100km/h (5,1 manuaalilla)
Yhteiskulutus 9,4l / 100km (9,7 manuaalilla)

Vaikuttaa paljon paremmalta kuin edellinen S4 V8 myllyineen. Tämä on nopeampi, kuluttaa vähemmän,selvästi halvempi, kevyempi, ahdin.

Audi S4 on ajomiehen unelma
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitten uusi Audi S4 3.0 TFSI Quattro

S4 3.0 TFSI Quattro S-Tronic
Mekaanisesti ahdettu V6
333hv / 5500 - 7000 rpm
440Nm / 2900 - 5300 rpm
5,3s 0-100km/h (5,1 manuaalilla)
Yhteiskulutus 9,4l / 100km (9,7 manuaalilla)

Vaikuttaa paljon paremmalta kuin edellinen S4 V8 myllyineen. Tämä on nopeampi, kuluttaa vähemmän,selvästi halvempi, kevyempi, ahdin.

Audi S4 on ajomiehen unelma
Mulla on loppuvuodesta auton vaihto esissä ja tämä uusi S4 on se järkivaihtoehto vaihtoehtojen pyöriessä akselilla S5, S4, M3. Tämä etelä-suomen poikkeuksellinen talvi on herättänyt uudestaan rakkauden nelivetoon (nyt alla vuoden 2006 A3 3.2 V6 Quattro), mutta toisaalta "tahtoo lisää" puolisko aivoissa huutaa kahta lisäsylinteriä ja onhan M3 kesäkelillä noista omassa luokassaan. Tuossa uudessa S4:ssa närästää hiukan tuo ulkonäkö, se on jopa turhan hillityn oloinen, toi oma nykyinen A3 SLine:kin näyttää IMO sporttisemmalta/räyhemmältä. WTB uusi Audi RS5 (V8 4,2 TFSI :) > 440 RWHP), mutta tää on valitettavasti huhujen ja spyshottien asteella vielä...

http://www.motorauthority.com/spy-shots-2010-audi-rs5.html
 
On kyllä helvetin nätti peli tuo audi :kuola:

Komppaan. Mini r8 :) Hassu juttu, että nykyään noi perusurheiluautot(mm. m3, rs4) alkaa olla hieman wanhempien superautojen kastia suorituskyvyssä.
Toi TT RS:kin on yhtä nopea sataseen jo kuin nykyinen R8. :D

Onneksi Audi tosin on tajunnut asian laidan ja R8:sta tulee uusi malli 2010.
Kuvia:
r8-v10-52-fsi-quattro-2010-rear-quarter-overview_w800.jpg

r8-v10-52-fsi-quattro-2010-front-studio_w800.jpg

r8-v10-52-fsi-quattro-2010-power-curve-chart_w800.jpg


Ei tosiaan mitään dramaattista eroavaisuutta ulkonäössä, mutta tehot on päivitetty sille tasolle, millä niiden olisi alunperin pitänyt ollakin. :rock:
 
Mulla on loppuvuodesta auton vaihto esissä ja tämä uusi S4 on se järkivaihtoehto vaihtoehtojen pyöriessä akselilla S5, S4, M3. Tämä etelä-suomen poikkeuksellinen talvi on herättänyt uudestaan rakkauden nelivetoon (nyt alla vuoden 2006 A3 3.2 V6 Quattro), mutta toisaalta "tahtoo lisää" puolisko aivoissa huutaa kahta lisäsylinteriä ja onhan M3 kesäkelillä noista omassa luokassaan. Tuossa uudessa S4:ssa närästää hiukan tuo ulkonäkö, se on jopa turhan hillityn oloinen, toi oma nykyinen A3 SLine:kin näyttää IMO sporttisemmalta/räyhemmältä. WTB uusi Audi RS5 (V8 4,2 TFSI :) > 440 RWHP), mutta tää on valitettavasti huhujen ja spyshottien asteella vielä...

http://www.motorauthority.com/spy-shots-2010-audi-rs5.html

Joo, itellä myös lievä pettymys S4:n tuo ulkonäkö ainakin kuvien perusteella. S5 taas on aivan mahdottoman kaunis auto. Meikäläisen mielestä todella hieno, mutta ei ehkä varsinaisesti räyhän näköinen. On se aika nopeakin. Ja kyllähän neliveto talvella on hieno juttu. M3 on tietysti kesällä nopein ja varmaan hauskin.
 
Ei tosiaan mitään dramaattista eroavaisuutta ulkonäössä, mutta tehot on päivitetty sille tasolle, millä niiden olisi alunperin pitänyt ollakin. :rock:

Joo, tuo on sama 5.2 V10 lohko kuin Lambo Gallardossa, S6:ssa ja S8:ssa. Lambossa otettu siitä eniten irti, 560hv.

Olisivat mieluummin laittaneet tuohon RS6:sta tutun 5.0 V10 tuplaturbon. 580hv / 650Nm. Ahtoa pitää olla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom