Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uudessa RX 450h -mallissa kaksi sähkömoottoria on yhdistetty älykkäästi bensiinimoottoriin, jotka tuottavat äärimmäisen suorituskykyisen 299 hv:n (220 kW) tehon vain 6,3 litran kulutuksella ja 148 g/km:n CO2-päästöillä yhdistetyssä ajossa. Auton huippunopeus on 200 km/h ja se kiihtyy 0-100 km/h 7,8 sekunnissa.
Mun mielestä toi on just siisti.:D Omalla tavallaan kisakireen näköinen mut toisaalta taas kunnon sleeper. Olis varmaan siisti kärry mut mun pitusen jätkän ei tarvis haaveillakaan mukavasta ajamisesta tuossa purkissa.On muuten kamala auto toi Alfa. etuylitys on jotain metrin liian pitkä ja mulkosilmät kruunaa kaiken. Eturenkaan etupuolelta kaikki uusiksi niiin alkaa toimimaan.
Olis varmaan siisti kärry mut mun pitusen jätkän ei tarvis haaveillakaan mukavasta ajamisesta tuossa purkissa.
Juu, kun tuota pituutta on kertynyt kans reilut 190cm, niin yleensä noi pikkuautot ei oo sen takia vakuuttanut ominaisuuksiltaan. Toisaalta kyllä monissa kaksovisissa etupenkin saa erittäin hyvin taakse, että joissain malleissa pitempikin kuski nauttii ajosta. Tietenkään takana ei voi silloin kukaan istua, mutta eihän noi mitään perheautoja olekaan. Etenkin joissain vanhemmissa pikkuautoissa ajoasennon löytäminen on vähän hankalaa, kun penkki takana loppuu kädet kesken, eikä kaikissa ole ratin etäisyyssäätöä ollenkaan.Siis meinaatko että olet liian pitkä? Ainakin hollannissa joku 6 jalkaa ja 7 tuumaa oleva kaveri raportoinut että ihan hyvin mahtuu. Mutta kai se riippuu vähän millaisesta ajoasennosta tykkää.
Audilla ymmärretty hyvän päälle ja palattu takaisin r5:iin :-)
Mulla on loppuvuodesta auton vaihto esissä ja tämä uusi S4 on se järkivaihtoehto vaihtoehtojen pyöriessä akselilla S5, S4, M3. Tämä etelä-suomen poikkeuksellinen talvi on herättänyt uudestaan rakkauden nelivetoon (nyt alla vuoden 2006 A3 3.2 V6 Quattro), mutta toisaalta "tahtoo lisää" puolisko aivoissa huutaa kahta lisäsylinteriä ja onhan M3 kesäkelillä noista omassa luokassaan. Tuossa uudessa S4:ssa närästää hiukan tuo ulkonäkö, se on jopa turhan hillityn oloinen, toi oma nykyinen A3 SLine:kin näyttää IMO sporttisemmalta/räyhemmältä. WTB uusi Audi RS5 (V8 4,2 TFSI > 440 RWHP), mutta tää on valitettavasti huhujen ja spyshottien asteella vielä...Sitten uusi Audi S4 3.0 TFSI Quattro
S4 3.0 TFSI Quattro S-Tronic
Mekaanisesti ahdettu V6
333hv / 5500 - 7000 rpm
440Nm / 2900 - 5300 rpm
5,3s 0-100km/h (5,1 manuaalilla)
Yhteiskulutus 9,4l / 100km (9,7 manuaalilla)
Vaikuttaa paljon paremmalta kuin edellinen S4 V8 myllyineen. Tämä on nopeampi, kuluttaa vähemmän,selvästi halvempi, kevyempi, ahdin.
Audi S4 on ajomiehen unelma
On kyllä helvetin nätti peli tuo audi
Mulla on loppuvuodesta auton vaihto esissä ja tämä uusi S4 on se järkivaihtoehto vaihtoehtojen pyöriessä akselilla S5, S4, M3. Tämä etelä-suomen poikkeuksellinen talvi on herättänyt uudestaan rakkauden nelivetoon (nyt alla vuoden 2006 A3 3.2 V6 Quattro), mutta toisaalta "tahtoo lisää" puolisko aivoissa huutaa kahta lisäsylinteriä ja onhan M3 kesäkelillä noista omassa luokassaan. Tuossa uudessa S4:ssa närästää hiukan tuo ulkonäkö, se on jopa turhan hillityn oloinen, toi oma nykyinen A3 SLine:kin näyttää IMO sporttisemmalta/räyhemmältä. WTB uusi Audi RS5 (V8 4,2 TFSI > 440 RWHP), mutta tää on valitettavasti huhujen ja spyshottien asteella vielä...
http://www.motorauthority.com/spy-shots-2010-audi-rs5.html
Ei tosiaan mitään dramaattista eroavaisuutta ulkonäössä, mutta tehot on päivitetty sille tasolle, millä niiden olisi alunperin pitänyt ollakin.