Morjesta.
olen käyny jonku about 6kk puntilla ja jonkun verran on tullut tuloksia ja painoa..nyt tuntuu että olis tulokset jähmettyn ja sama ohjelma alkaa maistua kakalta..eli jos sais lisää potkua uuden ohjelman myötä,esim penkki ei ole kehitty juuri ollenkaan aikoihin ni ois kiva saada vähä vinkkejä kun on aika amatööri näissä jutuissa.
tähän asti oon menny 4päivän reeni ohjelmal ja tehny 8-12toistoa sen 3x per liike..ja sillontällön pitäny maksimi viikon.
ma: rinta hauis
ti:jalat ojentajat
to:selkä.
pe:olkapäät vatsat
viikon aikana olis aikaa se 4 tai 5 päivää käydä puntilla..ja sit meinasin jos kävis ostaas jtn protskua ni millasta kannattais? meinasin jotain massanlisääjää ja creatiinia?
tavoitteena olis saada lisää massaa/lihasta ja siinä sivussa jos tulis voimaa ja lihaserottuvuutta.
kiitoksia vinkeistä jo etukäteen! =)
olen käyny jonku about 6kk puntilla ja jonkun verran on tullut tuloksia ja painoa..nyt tuntuu että olis tulokset jähmettyn ja sama ohjelma alkaa maistua kakalta..eli jos sais lisää potkua uuden ohjelman myötä,esim penkki ei ole kehitty juuri ollenkaan aikoihin ni ois kiva saada vähä vinkkejä kun on aika amatööri näissä jutuissa.
tähän asti oon menny 4päivän reeni ohjelmal ja tehny 8-12toistoa sen 3x per liike..ja sillontällön pitäny maksimi viikon.
ma: rinta hauis
ti:jalat ojentajat
to:selkä.
pe:olkapäät vatsat
viikon aikana olis aikaa se 4 tai 5 päivää käydä puntilla..ja sit meinasin jos kävis ostaas jtn protskua ni millasta kannattais? meinasin jotain massanlisääjää ja creatiinia?
tavoitteena olis saada lisää massaa/lihasta ja siinä sivussa jos tulis voimaa ja lihaserottuvuutta.
kiitoksia vinkeistä jo etukäteen! =)
. Ja vaihtele toistoalueita esim. tekemällä kuukauden 12-15 toistoa, kk. 8-12 toistoa ja sitten vielä kk. 5-8. Samoin sarjojen määrää kannattaa vaihdella. Jos teet ma, ke, pe niin ei välttämättä kannata mavea lisäillä. Alaselkä voisi ottaa aika kovaa hittiä silloin kun tuolla on jo kyykky ja SJMV. Yksilöllistä toki, että kuinka paljon rasitusta kroppaa kestää jne. Mutta maastaveto kehittyy vallan mainiosti vaikka sitä ei tekisi ollenkaan (mutta pitää kyykyn mukana ja panostaa kovaan takaosaston ja keskivartalon treenaamiseen) tai vain joka toinen viikko. Kokeile miltä tuntuu.
) liike koko lajissa ja käy hyvin lähes koko kroppaan.