Uudenvuodenlupaukset RautamÄÄrissÄ

Oletteko tehneet "uudenvuodenlupauksia" paljonko nousee rautaa siinä ja siinä liikkeessä (penkki, kyykky jne.) vaikka kesällä tai vuoden päästä. Paljonko nousee nyt?

Olen itse suhteellisen aloittelija ja saan

penkistä 10 x 75 kg
kyykystä 10 x 75 kg
maastavedosta 10 x 100 kg

Kyykky on heikoin ja se olisi hauska saada kesäksi tasolle 10 x 100 kg.

Penkistä voisi kesällä nousta 10 x 90 kg

Vedossa en aio kesäksi yrittää isottaa painoja vaan keskittyä tekniikkaan ja tehdä toistot mahdollisimman puhtaasti. Sitäpaitsi jos selkäpäivänä ensin tekee hirveän raskaat maastavedot, niin on niin väsynyt ettei tahdo jaksaa treenata yläselkää joka kuitenkin on kehonrakennuksen kannalta oleellisempi lihasryhmä kuin alaselkä.

No tuskin tulee tehtyä mitään lupauksia , koska harjoitusten olisi syytä kulkea ilman loukkaantumisia ja sitä kun ei koskaan tiedä että pystyykö tekemään puntin ilman minkäänlaisia loukkaantumisia.
Mutta jos kunnolla treenit onnistuu niin
penkki 115------>125kg
kyykky 130------>150kg
mv 200------>220kg

mut saa nyt nähdä onnistuuko noittenkaan tulosten tavoittelu mut yritetään..
:thumbs:

ja edellämainittujen tulosten kohotukseen aikaa kesään asti, jos nyt jotain se kiinnostaa:david:

nämä olisivat vuoden sisällä tavoitteena...

1. kyykky 130kg -> 170 kg tai enemmän
2. veto 170kg -> 200kg tai enemmän
3. penkki 100kg -> 120kg tai enemmän

500 kilon YT olisi mukava rikkoa...noihin kiloihin pitäisi vielä parikymmentä lisätä...pitäisi alkaa panostamaan enemmän voimaan että noi tulisi saavutetuksi, nyt on treeni aika pitkälti 50-50 voiman ja massan suhteen...paino saisi olla 90-95 kg:n tienoilla...

No mitään suurempia lupauksia en kyllä rautamäärissä tehnyt, kun tulee enemmänkin tota massanhakusta reeniä tehtyä, mutta toi penkin tämänhetkinen 2*6*112,5 ois tavotteena saada tollaset 20 kg lisää...

Ja rasvaprosentti pitää nyt kesäänmennessä saada tosta lähemmäks 20% tonne kympin tuntumaan, että on siinä tavotetta ihan riittävästi...

No jos tänä vuonna selviäis ilman mitään isompaa loukkaantumista, niin yhteistulosta ensi jouluksi 500 kiloa.
Tulostavoite riippuu täysin siitä, miten polvi alkaa kestämään kovat kyykyt mitä en ole kohta puoleenvuoteen tehnyt.... :(

Mutta ensimäinen välitavoite olisi 2 markkaa maasta....

Rasvaa pois pysyvästi. Okei, lihakset on isot mutta alkaa hieman ottamaan pannuun kun maha plösöttää ja naama levenee. Lupaan itselleni että treenaan kuin hullu mutta paino pysyy alle 100kg.

Mitään tuloksellisia tavoitteita en aseta, pyrin vain tekemään jokaisessa treenissä suuremmilla painoilla/pitempää sarjaa/lyhyemmillä palautuksilla. Kehotreenillä etiäpäin.

Kyykky 200
Penkki 160
Mave 250

Tai sitten tiukka olemus. Molempia en saane. Pitäis kai vaan päättää että kumpi se on mitä lähtee hakemaan.

Penkki 85->100
Kyykky 10*60->10*80:nolo:
Mave 80->110 (luulisi olevan helppoa koska en ole tehnyt mavea ennen)
Hauis 37,5cm->40cm

Originally posted by Tino99
Hauis 37,5cm->40cm

Onpas tarkat tavoitteet :arvi:

Itsellä tavoitteena tollainen keho tyylinen treeni, lisää painoja vaan aina kun pystyy joka liikkeessä ja saada lisää tiukkaa lihasmassaa. :kuvia:

Nooh kai tuon penkkituloksen parantamisen tässä voisi mainita. Eli penkkipunnerruksessa 100kg:lla yli kymmenen toistoa :) Keljuttaa salilla kaikki ne jotka "vaan" lämmittelee tolla tavalla :D

Originally posted by DOMS man
Oletteko tehneet "uudenvuodenlupauksia" paljonko nousee rautaa siinä ja siinä liikkeessä (penkki, kyykky jne.) vaikka kesällä tai vuoden päästä. Paljonko nousee nyt?

Olen itse suhteellisen aloittelija ja saan

penkistä 10 x 75 kg
kyykystä 10 x 75 kg
maastavedosta 10 x 100 kg

Kyykky on heikoin ja se olisi hauska saada kesäksi tasolle 10 x 100 kg.

Penkistä voisi kesällä nousta 10 x 90 kg

Vedossa en aio kesäksi yrittää isottaa painoja vaan keskittyä tekniikkaan ja tehdä toistot mahdollisimman puhtaasti. Sitäpaitsi jos selkäpäivänä ensin tekee hirveän raskaat maastavedot, niin on niin väsynyt ettei tahdo jaksaa treenata yläselkää joka kuitenkin on kehonrakennuksen kannalta oleellisempi lihasryhmä kuin alaselkä.

Sulla on ihan realistiset tavoitteet! Minulla on tavoitteena olla joka vuosi kovemmassa kunnossa! Mä oon treenannu nyt n.3vuotta tosissaan ja tulokset on tässä. Painoa oon saanut lisää n.20kg, jotka ovat lihasta. Painoin tosiaan 65kg 3-vuotta sitten. Nyt paino on n. 85kg ja painon ei tarvitse enään nousta. Kiristyä olisi tarkoitus.

Penkki pitäis saada 130 kg:stä --> 140kg ennen kesää. Kyykkä on kans mun heikoin lenkki, tällä hetkellä 12*100kg(syvä), mut 10*150kg ois tavoite ensivuoden aikana. Maastavedosta ois tavoitteena 220kg siinä juhannuksen tienoilla. Mave tällä hetkellä 200kg. Nää kaikki on natu-tuloksia. Tuo heikko kyykkä johtuu varmaan siitä, ku teen aerobista aika paljon. Aijon vähentää aerobisen ainoastaan hyötyliikuntaan.

Originally posted by Duffy
Onpas tarkat tavoitteet :arvi:

Itsellä tavoitteena tollainen keho tyylinen treeni, lisää painoja vaan aina kun pystyy joka liikkeessä ja saada lisää tiukkaa lihasmassaa. :kuvia:
Tarkoitin kyllä noin 40cm :)

Back
Ylös Bottom