Uudenvuodenlupaukset RautamÄÄrissÄ

Oletteko tehneet "uudenvuodenlupauksia" paljonko nousee rautaa siinä ja siinä liikkeessä (penkki, kyykky jne.) vaikka kesällä tai vuoden päästä. Paljonko nousee nyt?

Olen itse suhteellisen aloittelija ja saan

penkistä 10 x 75 kg
kyykystä 10 x 75 kg
maastavedosta 10 x 100 kg

Kyykky on heikoin ja se olisi hauska saada kesäksi tasolle 10 x 100 kg.

Penkistä voisi kesällä nousta 10 x 90 kg

Vedossa en aio kesäksi yrittää isottaa painoja vaan keskittyä tekniikkaan ja tehdä toistot mahdollisimman puhtaasti. Sitäpaitsi jos selkäpäivänä ensin tekee hirveän raskaat maastavedot, niin on niin väsynyt ettei tahdo jaksaa treenata yläselkää joka kuitenkin on kehonrakennuksen kannalta oleellisempi lihasryhmä kuin alaselkä.

No tuskin tulee tehtyä mitään lupauksia , koska harjoitusten olisi syytä kulkea ilman loukkaantumisia ja sitä kun ei koskaan tiedä että pystyykö tekemään puntin ilman minkäänlaisia loukkaantumisia.
Mutta jos kunnolla treenit onnistuu niin
penkki 115------>125kg
kyykky 130------>150kg
mv 200------>220kg

mut saa nyt nähdä onnistuuko noittenkaan tulosten tavoittelu mut yritetään..
:thumbs:

ja edellämainittujen tulosten kohotukseen aikaa kesään asti, jos nyt jotain se kiinnostaa:david:

nämä olisivat vuoden sisällä tavoitteena...

1. kyykky 130kg -> 170 kg tai enemmän
2. veto 170kg -> 200kg tai enemmän
3. penkki 100kg -> 120kg tai enemmän

500 kilon YT olisi mukava rikkoa...noihin kiloihin pitäisi vielä parikymmentä lisätä...pitäisi alkaa panostamaan enemmän voimaan että noi tulisi saavutetuksi, nyt on treeni aika pitkälti 50-50 voiman ja massan suhteen...paino saisi olla 90-95 kg:n tienoilla...

No mitään suurempia lupauksia en kyllä rautamäärissä tehnyt, kun tulee enemmänkin tota massanhakusta reeniä tehtyä, mutta toi penkin tämänhetkinen 2*6*112,5 ois tavotteena saada tollaset 20 kg lisää...