Uuden vuoden paukuttelut ja pippalot

pippalot kaverin luona, paljo alkoholia ja etenkin paljon syötävää! Raketteja kait joku tuo.. niitä ei kylläkään posautella päissään niinkuin viime vuonna kävi eräälle tuttavalleni ja menasivat räjäyttää ikkunat sisään. Ei näin.

:) Baariinkin oli tarkoitus suunnata mutta saa nyt nähdä tarkeneeko kun täälläkin tuota jonoa tuppaa olemaan ja mekko päällä ei huvittaisi paleltua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Mökki" vuokrattuna jossa on aina uutenavuotena sikojen sikabileet, eli totally wasteddd ilta

Ja jouluaattona oli tietty jalkapäivä.

Mistä näita potareita riittää?:dance2:

Eihän uusvuos mikään isompi juhla sentään ole, viim. uusivuosi meni ryypätessä mutta tänä vuonna meen salille ja illalla ehkä vielä lenkille. Muistan ku pari vuotta sitten mentiin kaveriporukalla ulkojäille pelaa lätkää ja hauskaa oli. Selvinpäin vielä. Mutta sehän nykypäivän alkkiksille ois jopa laitonta :david:

Siinähän se menee ryypätessä, eri kaupungissa kuin viimeksi tosin. Harvemmin tulee enää raketteja ostettua mutta sekin rahaa menee sitten aivan muuhun hauskanpitoon.

Kavereiden kanssa vuokrattu mökki himokselta neljäksi päiväksi... Itse voisin olla vaikka selvinpäin koko reissun, mutta kun muu ryhmä todennäköisesti örveltää kännissä 24/7, niin kai sitä pitää itsekkin muutama ottaa, että jaksaa sitä menoa katsella :)

Yksin kämpillä, niinkuin viime vuonna, kuuntelemassa deekunaapurien säätöä aamu kuuteen :david:

Ryyppäämään :kippis1: Paikasta ei tosin ole vielä varmuutta, mutta varmaan ainakin muutamat baarit käydä kiertämässä!

Thundereita ja kiinareita ei vissii ens vuonna saa enää myydä, joten ostin sitten ens vuoden tarpeiks myös :D 80kpl thundereita ja 900kpl kiinalaisia. Tuohon päälle muutama 100 pallon roomalainen. Tulee varmaan suurin osa paukuteltua hyvissä ajoin kuuden jälkeen ja sitte kavereiden ja toivottavasti tyttöystävänkin kanssa pitään hauskaa. Ilolientä joutuu varmaan vähän ottaa...

nojoo nykysin taitaa olla mukamas cool salillakävijöiden seurassa, että jouluaatot sun muut vietetään salilla ja sitten ollaan niinkuin se ois tosi normaalia. (ja sitten kuitenkin mainostetaan sitä että mä olin "vaan" salilla ja otetaan tyyliin kuva salilta aattona tms. =D)

Varmaan vaikka ois lepopäivä normaalisti tiedossa niin sinne salille pitää pakosta tunkea pyhinä että saa olla niin hardcorea että.

Parempi on vetää aamusta iltaan pelti kiinni ja olla tosi cool ja seuraavana päivänä naureskella että oltiimpa taas vuosisadan kännissä ja kyllä meidän porukka ostaa viinaa juoda, woot!

Mä oon vanha ja laiska ja taidan viettää uv:n ihan vaan selvinpäin kotona. Liian rankkoja oli nää joulupyhät :D

Thundereita ja kiinareita ei vissii ens vuonna saa enää myydä, joten ostin sitten ens vuoden tarpeiks myös :D 80kpl thundereita ja 900kpl kiinalaisia. Tuohon päälle muutama 100 pallon roomalainen. Tulee varmaan suurin osa paukuteltua hyvissä ajoin kuuden jälkeen ja sitte kavereiden ja toivottavasti tyttöystävänkin kanssa pitään hauskaa. Ilolientä joutuu varmaan vähän ottaa...
Jep, ei saa enää ens vuonna.. Mulla tosin jäi viime vuodelta niin paljon ampumatta etten noita pieniä ostanut yhtään :D Rakettiostoksilla tuli käytyä ja lähinnä isompia paukkuja sieltä tarttui mukaan..

Eihän uusvuos mikään isompi juhla sentään ole, viim. uusivuosi meni ryypätessä mutta tänä vuonna meen salille ja illalla ehkä vielä lenkille. Muistan ku pari vuotta sitten mentiin kaveriporukalla ulkojäille pelaa lätkää ja hauskaa oli. Selvinpäin vielä. Mutta sehän nykypäivän alkkiksille ois jopa laitonta :david:

No en ihan tota tarkottanutkaan. Huvittaa vaan tuo, että juhlapäivinäkin on mentävä salille jos kalenteri niin sanoo. Tietty se on ehkä sitä aloittelijan huumaa tai muuten vaan hurahtaneen, mutta ei ne lihakset surkastu jos niitä ei uv:na treenaa. :puntti:

Heh, ostin Prismasta 400 kpl maxi thundereita. Riittääpähän vähän tulevalle vuodellekin. ;)

Aamusta alkuiltaan duunissa ja illalla sitten sali tai frendien kanssa rakettien kanssa spedeilyä. Viina ei maistu. Mukava herätä perjantai aamuna ja lähteä pirstakkana salille, kun suurin osa vasta valuu baarista himaan;).

Mä kun luulin ettei alle 18-vuotiaille myydä mitään. Taitaa myyjiltä puuttua ammattitaito
Jep, mukamas tänä vuonna ollaan tiukkoja tuon asian suhteen mutta kyllä ne mulle ainaki myi ja monille paljon nuoremmille babyfaceillekki myyty..

Heh, ostin Prismasta 400 kpl maxi thundereita. Riittääpähän vähän tulevalle vuodellekin. ;)
Ihme että sait, ne vissiin menee vähän joka Prismassa tunnissa loppuun, eipä tuo ole ihme ku niin hyviä ja jos kaikki ostaa sen parikymmentä pakettia :D Itekki sain niitä, en tosin Prismasta, heräteostoksena meni ku ei ollu se liike auki mistä oli tarkotus alunperin ostaa..

Taas joku alottanut hyvissä ajoin paukuttelun, 2 min sitten kuului eka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom