Uuden vuoden paukuttelut ja pippalot

Elikkäs miten pakkiksen porukka vittää uutta vuotta.

Itse ajattelin hankkia kasapäin raketteja jne... paukutella niitä sitten ja tietty vähän alkomahoolia paukuttelun lopuksi :D

Myös voi kertoa joitain kokemuksia vuosien varrelta jos on sattunut vaikka jotain hupaisaa. Kuten muistan kun noin 11v sitten meillä oli yksi koira ja ammuttiin pihalla patoja ja kaikenlaisia sähikäisiä, niin tämä koira meni padan luokse josta syöksähteli valosuihkuja, no se siin pomppi sen padan ympärillä ja palasi viikset kärventyneenä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkomahoolia olis munki tarkoitus nauttia ja rakettejahan sitä kuuluu kans ampua. Ylihuomenna siis rakettiostoksille, mukaan tarttunee muutama pata, joku jättiraketti, rakettipakkaus ja jotain pienempiä ilmapommeja yms..

Pentu on vielä pentu ja asumme keskustassa, ajattelin että olisi kiva mennä johki kauemmas hiljaisuuteen. Avoukon mielestä taas paree pennun tottua mäiskeeseen jotta ollaan sitten ihan vaan kotona. Katsotaan! Mä haluisin mennä pennun kanssa jonnekin mökille tai vast hiljaisuuteen tallaamaan luonnossa.

Pentu on vielä pentu ja asumme keskustassa, ajattelin että olisi kiva mennä johki kauemmas hiljaisuuteen. Avoukon mielestä taas paree pennun tottua mäiskeeseen jotta ollaan sitten ihan vaan kotona. Katsotaan! Mä haluisin mennä pennun kanssa jonnekin mökille tai vast hiljaisuuteen tallaamaan luonnossa.

Tarkoitat koiran pentua?
Suosittelisin että ennen uuttavuotta olisi ollut pennulla jo jotain kokemusta paukkeesta esim ampumaradalla käyntiä tai vaikko kotona jotain paperipussien pamahduksia. Itse olen opettanut koirat pamahduksiin että jo muutaman viikon päästä kun kotiin tulleet niin ollaan käyty jossakin radan suunalla kävelemässä jonne kuuluu pamahdukset ja sitä mukaan vaan lähemmäs rataa. Viime uutena vuonna oltiin ampumassa ja katsomassa raketteja niin 9kk ikäinen pentu oli vaan kiinnostunut pääsemään rakettejen perään, mutta kieltämisen jälkeen rupesi hankeen nukkumaan. Toinen pentu sitten kesällä kahden ampumarata reissun jälkeen rupesi kanssa haulikkoradalle nukkumaan vaikka porukka ampui kiekkoja. Vanhempi olisi taas halunnut noutaa kiekot.

Yritetään tänävuonna päästä Poriin mun vanhempien ja sisarusten kanssa viettämään uv:ta. Viimevuonna meni vähän persiillee kun oli mahatautia ja muuta vähemmän mukavaa riesana.

Rakettia tietysti ostettava vähintään riittävä määrä, jotta saa räiskiä koko illan. Pojatkin kun noista tykkää molemmat, vaikka pieniä ovatkin. Suojalasit päälle tietty joka ukolle!

Kauheassa koomassa Sydneyn ilotulitukset pitää tarkastaa. Voi vaan ahdistus tulla pienelle pojalle kun kauhea ihmislauma ympärillä, normaalisti kun yksin maalla papatteja paukutellut.

Harvemmin kiinnostaa juhlia mitään samaan aikaan kuin koko muu Suomi, voi sitä ehkä jossain sen verran pyörähtää että voi sanoa juhlineensa...

Tarkoitat koiran pentua?
Suosittelisin että ennen uuttavuotta olisi ollut pennulla jo jotain kokemusta paukkeesta esim ampumaradalla käyntiä tai vaikko kotona jotain paperipussien pamahduksia. Itse olen opettanut koirat pamahduksiin että jo muutaman viikon päästä kun kotiin tulleet niin ollaan käyty jossakin radan suunalla kävelemässä jonne kuuluu pamahdukset ja sitä mukaan vaan lähemmäs rataa. Viime uutena vuonna oltiin ampumassa ja katsomassa raketteja niin 9kk ikäinen pentu oli vaan kiinnostunut pääsemään rakettejen perään, mutta kieltämisen jälkeen rupesi hankeen nukkumaan. Toinen pentu sitten kesällä kahden ampumarata reissun jälkeen rupesi kanssa haulikkoradalle nukkumaan vaikka porukka ampui kiekkoja. Vanhempi olisi taas halunnut noutaa kiekot.

Joo koiranpentu! Nyt ikää 12 viikkoa. Tuo paukkeeseen totuttaminen vois olla hyvä!
Sinällään kun asutaan keskustassa niin meteliä tulee suunnasta jos toisesta, joten ehkä totuttaminen paukkeeseen käy helpommin kuin jos se ei olisi jo tottunut jatkuvaan jonkinasteiseen melusaasteeseen.

Taidanpa hankkia paperipusseja ja paukutella niitä, käy se myös omasta halvasta huvista :D

Känni päälle!

Mennään porukalla kaveripariskunnan luokse ainakin alottelemaan, ja siitä mahdollisesti keskustaan baariin. Yleensä ollaan jokunen raketti ammuttu, mutta itse en ole ostanut eikä ole tarkoitus tälläkään kertaan. Rakettien ampuminen oli varsin viihdyttävää junnuna, mutta nykyään etusijalla on kaverit ja alkoholi :kippis1:

Elikkäs miten pakkiksen porukka vittää uutta vuotta.

Itse ajattelin hankkia kasapäin raketteja jne... paukutella niitä sitten ja tietty vähän alkomahoolia paukuttelun lopuksi :D
Alle 18v kännäys/tupakointi
Turhaa touhua koko juttu.

-pyritään esittämään jotakin mitä itse ei ole (sopii räppäreitä esittäville sälleille)

-esittävät lihaskuntotestin jälkeen perseestä olevat syynsä miksi ei pystynyt parempaan (tupakoitsijat+kännääjät)

Säälittäviä hemmoja jotka ei tajua mihin on ryhtynyt
:rolleyes:

Itse kysymykseen.
Todennäköisesti parin kaverin kanssa jonkinlainen juhlinta pystyyn. Baariin lähteminen ei hirveästi houkuta, eikä varsinkaan taksin jonottaminen pakkasessa (saa taas valita odotaako taksia vai ensimmäistä metroa).
Paukkujen paukuttelusta meni maku junnuna kun kaverin kanssa pamautettiin ilmaan 1000 kiinaria 18h aikana -10 asteen pakkasessa...:hyvä:

Kaipa sitä kaverin tupareihin tulee mentyä ja sieltä sit jonnekkin jatkamaan.

Paukkujen paukuttelusta meni maku junnuna kun kaverin kanssa pamautettiin ilmaan 1000 kiinaria 18h aikana -10 asteen pakkasessa...:hyvä:

Tuo on kyllä totta.Muistan itsekkin, kun näpit jäässä sytyttelin ulkotulesta kiinareita ja yritin saada ne vain loppumaan:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom