Uudelleen salille....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mito_fi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Tuli tässä taas aloitettua salillakäynti uudelleen lähes vuoden tauonjälkeen. Sitä ennen kävin n. kolme vuotta aktiivisesti salilla... jos jollakin on samanlaisesta tilanteesta kokemusta ja olis antaa vinkkejä miten saada taas lihaskunto entiselle tasolle ilman että tarvisi taas nähdä sama kolmen vuoden vaiva..... kun on päässyt lihaksen hieman löystymään :wall: ..... jos jollakin on sopivaa ohjelmaa niin että 3 tai 4 kertaa viikossa tulis käytyä puntilla ja viittis vaikka kertoa sen niin olisin ikikiitollinen :worship:

Kymmen vuotta sitten tuli käytyä aktiivisesti salilla muutaman vuoden ajan sitten taukoa ja nyt oon käynyt salilla taas reilun kuukauden. vaikka mulla oli sitä taukoa niinkin paljon ni in hyvin on lähtenyt alku hapuilun jälkeen treeni kulkemaan. penkki on nyt noussut noin. 20 kiloa kuukaudessa!!! Ja muutkin tulokset tietysti samassa tahdissa. Joten sanomattakin on selvää että treenaaminen maistuu hyvältä, kun tuloksia tulee tuohon tahtiin. Itse tein pari kolme viikkoa lihaskunto kasvattavaa treeniä ja siitä sitten toistoja vähemmäksi, voimaa ja lihasta ois nyt tarkoitus keräillä ja kerran tai kaksi viikossa tulee vedettyä aerobista treeniä et sais hieman peruskuntoa eikä laardin pudotuskaan ois pahasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom