Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eivät ole laillisia t entinen kilpauimari, joka ei astmalääkkeitä saanut kisoissa käyttääEkana tulee mieleen uimareiden astmalääkkeet.
Onpas osunut harmiliseen paikkaan tuo amino+energy-mainos banneri tossa videolla, varmaan ihan sattumaa :p
Mulla oli lääkehoidon tentissä seuraava kysymys. Piti vastata onko väittämä "tosi" vai "epätosi".
"Fyysisen suorituskyvyn lisääminen lääkeaineilla on dopingia." Vastasin epätosi koska:
Levelöin itseni tästä sitten pihalle miettimällä että siinä haettiin KIELLETTYÄ lääkeainetta. Ajattelin että on olemassa myös sallittuja lääkeaineita joita voi käyttää fyysisen suorituksen parantamiseksi. Opettaja oli ilmeisesti sitä mieltä että ei ole olemassakaan sallittuja lääkeaineita jotka parantavat fyysistä suorituskykyä. Eniten varmasti harmitti maikan asenne, kun ei oikein suostunut kuuntelemaan kantaani.![]()
Eli onko tästä olemassa jengillä tietoa/tai valistuneita mielipiteitä. Eli mun logiikalla JOS on olemassa sallittuja fyysistä suorituskykyä lisääviä aineita, niin silloin väittämä on "epätosi" Ja jos tulee mieleen SALLITTUJA LÄÄKEAINEITA, MITKÄ PARANTAVAT FYYSISTÄ suorituskykyä, niin mielellään kuulisin niistä.
eli pointtina. haluisin tietää onko olemassa SALLITTUJA LÄÄKKEITÄ MITKÄ PARANTAA FYYSISTÄ SUORITUSKYKYÄ.
Mulla oli lääkehoidon tentissä seuraava kysymys. Piti vastata onko väittämä "tosi" vai "epätosi".
"Fyysisen suorituskyvyn lisääminen lääkeaineilla on dopingia." Vastasin epätosi koska:
Levelöin itseni tästä sitten pihalle miettimällä että siinä haettiin KIELLETTYÄ lääkeainetta. Ajattelin että on olemassa myös sallittuja lääkeaineita joita voi käyttää fyysisen suorituksen parantamiseksi. Opettaja oli ilmeisesti sitä mieltä että ei ole olemassakaan sallittuja lääkeaineita jotka parantavat fyysistä suorituskykyä. Eniten varmasti harmitti maikan asenne, kun ei oikein suostunut kuuntelemaan kantaani.![]()
Eli onko tästä olemassa jengillä tietoa/tai valistuneita mielipiteitä. Eli mun logiikalla JOS on olemassa sallittuja fyysistä suorituskykyä lisääviä aineita, niin silloin väittämä on "epätosi" Ja jos tulee mieleen SALLITTUJA LÄÄKEAINEITA, MITKÄ PARANTAVAT FYYSISTÄ suorituskykyä, niin mielellään kuulisin niistä.
eli pointtina. haluisin tietää onko olemassa SALLITTUJA LÄÄKKEITÄ MITKÄ PARANTAA FYYSISTÄ SUORITUSKYKYÄ.
Tuon kanssa olis superina toiminut "perseviparit pallolla".
Ja nyt joku saa kertoa mulle mikä liike tuo ylipäänsä on :D Oon joskus Utin vanhoja bloggauksia lukiessa törmännyt tähän.
Mikä liike "sitouts v4" ?
Tietosi ovat vanhanaikaisia.Eivät ole laillisia t entinen kilpauimari, joka ei astmalääkkeitä saanut kisoissa käyttää
No jaa, itse kisasin vielä 2v sitten, mutta kaveri ei saa käyttää vieläkään. Kyseessä siis normi bluecardin kautta oleva lisenssi ja uimaliiton säännöt.Tietosi ovat vanhanaikaisia.
Tosin ei niistä kylläkään hyötyä saa irti.
Noh tarkennetaan että en uimisesta tiedä, mutta tuossa pohdittiin yleisesti ja ainakin WADA sallii tiettyjen avaavien lääkkeiden käytön tiettyyn määrään asti. Tälle vuodelle tuli sallituksi, viime vuonna oli vielä erikoisluvan alaisia.No jaa, itse kisasin vielä 2v sitten, mutta kaveri ei saa käyttää vieläkään. Kyseessä siis normi bluecardin kautta oleva lisenssi ja uimaliiton säännöt.
Saisinko lähdettä, että saa käyttää? Pääsis kaverikin tykittämään avaavien kanssa.
Edellisessä podcastissa oli ainakin juttua.Mistä bongattu et Utti menos losiin? T tietämätön.
Juu esimerkiksi istut vaa penkille ja levypaino molempien jalkaterien päälle ja siitä tekemään. Sellanen sopivan kokonen limppu (tyylii 10 Kg kokonen, ei sellain iso 20 Kg levy, painosta ei nyt siis kyse vaan painon halkasijan koosta)Muistan hämärästi, että Utti antoi joskus vinkin miten tehdä tota tibialis anterior jumppaa ilman tollasta laitetta..Muistaako joku? Omalta salilta ei tommosta konetta löydy kun tossa ölogissa
E: siellä salilla mihin menee reenaa niin ei saa kuulemma kuvata
Toivottavasti Uttikin uskaltaa sitten kuvailla, sieltä ois kiva saada videoo tänne niin aurinkoiseen ja lämpöiseen suomeen. T: kateellinenTerkkuja Mekasta! Aika vapaasti jengi täällä tuntuu kuvailevan, vaikka kuinka kylteissä kielletään. Oma lukunsa on sitten Calum von Moger, Shawn Rhoden, Rich Piana ja kumppanit, joilla on suunnilleen oma camera crew mukana. :D
Rick paninin videoiden tekoa olisi kyllä makeeta päästä seuraamaan :DTerkkuja Mekasta! Aika vapaasti jengi täällä tuntuu kuvailevan, vaikka kuinka kylteissä kielletään. Oma lukunsa on sitten Calum von Moger, Shawn Rhoden, Rich Piana ja kumppanit, joilla on suunnilleen oma camera crew mukana. :D
joo, jos Utti "ovelasti" kuivasi itteään niin että näkyisin Richin kuvaukset taustalla :DRick paninin videoiden tekoa olisi kyllä makeeta päästä seuraamaan :D
Edellisessä podcastissa oli ainakin juttua.
E: siellä salilla mihin menee reenaa niin ei saa kuulemma kuvata