CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tästäkin videosta moni olisi valmis maksamaan pienen summan. "maksa tai näet vain tämän teaserin"
Se mikä on maailman tosi, on että jos mikään video maksaisi edes sentin katsoa, niin sitä ei kukaan ostaisi. Koettu on kaikilla eri muodoilla.

Saa nähdä törmääkö Utti LA reissulla itse Arskaan Venice Gold Gymillä, jos osuvat yhtä aikaa salille o_O
Arska käy vissiin Goldsilla treenamassa varhain aamulla, jolloin ei paljon porukkaa sielä saa rauhassa treenata, eikä ole niin paljon Faneja häiritsemässä ;)

Viimeksi muokattu:
Itellä on tullu kuitenkin semmonen kuva että Utilla ois pienet kädet kun niiden "hermotus" vaikeuksista puhuu.

Minusta se on lähinnä Utti, joka sanoo että sillä on pienet kädet :D

No eikö cbodybuilder juuri niin sanonut, että Utti itse niitä manaa? o_O Kai ne ja etureidet on balanssin kannalta vähä jälessä mm. huonosta hermotuksesta johtuen, mutta sehän ei tietenkään tarkota, että ne ois absoluuttisesti vaatimattoman kokoset.

Yleisesti tohon todettava, että onhan se kunnianhimosena huippu-urheilijana tärkeetä olla itsekriittinen, mutta Utin kohdalla se kyllä välillä menee vähän yli ja onki yks ainoista negatiivista asioista, joka tulee mieleen miehen tuottamasta kirjallisesta ja audiovisuaalisesta materiaalista. Tai no toinen on oman treenityylin mollaaminen, mutta sehän tietysti on vaan sarkasmia, koska siitä hän on varmaan väsymykseen asti kuulla. Nyt sitten taas hän jaksaa sitä väsymykseen asti tuoda esille samalla mitalla :D

Edit: Loppuun todettava, että kaikki miehen tuottama materiaali on kyllä silti hyvää shittiä; lisää odotellessa.

Saa nähdä törmääkö Utti LA reissulla itse Arskaan Venice Gold Gymillä, jos osuvat yhtä aikaa salille o_O
Arska käy vissiin Goldsilla treenamassa varhain aamulla, jolloin ei paljon porukkaa sielä saa rauhassa treenata, eikä ole niin paljon Faneja häiritsemässä ;)
Eiköhän se pidä sanoa näin päin että "törmääköhän arska vihdoin uttiin"!

Eiköhän se pidä sanoa näin päin että "törmääköhän arska vihdoin uttiin"!

Mulle iski viime viikolla jättipotti: näin Goldsilla sekä Hulkin että Terminaattorin, tosin eri päivinä. :D Arska oli (kaiketi poikkeuksellisesti) salilla vasta kymmenen aikaan aamulla.

Jez varmaan epätodellinen fiilis, veikkaisin että Arskalle ei pääse edes salilla sanomaan morjens tai sanomaan käsipäivää yhteiskuvasta puhumattakaan henkivartija estää sen :nolo:
Lou Ferigno on taas Gregg Valentinon mukaan mulkku, rahaa pitää antaa aina vaikka joku lapsi haluaisi yhteiskuvan.

Jez varmaan epätodellinen fiilis, veikkaisin että Arskalle ei pääse edes salilla sanomaan morjens tai sanomaan käsipäivää yhteiskuvasta puhumattakaan henkivartija estää sen :nolo:

Eikö Arska sanonut jossain videohaastattelussa, kun kysyttiin henkivartijasta, että ”Do I look like I need a bodyguard?” ;) Mun mielestä ihan yksin reenaili ja pari sanaa vaihtoi fanien kanssa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Näköjään jo jokin aika sitten kuvattu kun Mike ja Peter veivaa selkää taustalla. Hyviä opettavaisia pätkiä, luulen että useimpien treenaajien tulisi panostaa enemmän huolelliseen lämmittelyyn.

Näköjään jo jokin aika sitten kuvattu kun Mike ja Peter veivaa selkää taustalla. Hyviä opettavaisia pätkiä, luulen että useimpien treenaajien tulisi panostaa enemmän huolelliseen lämmittelyyn.

Monen urheilijan/kuntoilijan ongelma on liian vähäiset mm. lämmittelyt ja omatoiminen lihashuolto. Siihen alkaa panostamaan siinä vaiheessa kun alkaa esiintymään vaivoja, jotka häiritsee treenaamista ja jopa mahdollisesti siviili- ja työelämän tekemisiä. Itseni kohdalla on ainakin on käynyt näin.

Jee! Samassa nähtiin myös Miken treenejä. Vähän kuin wlog!

Riispektiä tulee kyllä utille kun huolellisesti lämmittelee. Omatkin treenit muuttuivat muutama vuosi takaperin täysin päälaelleen (hyvällä tapaa) kun edes 10 min käyttää huolelliseen lämmittelyyn.

Huippu settejä nämä. Pitää kyllä yrittää petrata näiden lämmittelyjen kanssa ja yrittää ottaa mallia näistä videoista. Enpä kyllä ole koskaan nähnyt, että kukaan ainakaan Uttia paremmin / laajemmin lämmittelisi.
Jokseenkin huvittavaa, että Utti lämmittelee näinkin kattavasti ja paljon ja silti vaiva jos toinenkin häntä vaivaa.

Kenelläkään tietoa koska Utti mahtaa saapua Suomeen takaisin ? Toivottavasti sai kuvattua jotain reisssusta :)

Huippu settejä nämä. Pitää kyllä yrittää petrata näiden lämmittelyjen kanssa ja yrittää ottaa mallia näistä videoista. Enpä kyllä ole koskaan nähnyt, että kukaan ainakaan Uttia paremmin / laajemmin lämmittelisi.
Jokseenkin huvittavaa, että Utti lämmittelee näinkin kattavasti ja paljon ja silti vaiva jos toinenkin häntä vaivaa.

Kenelläkään tietoa koska Utti mahtaa saapua Suomeen takaisin ? Toivottavasti sai kuvattua jotain reisssusta :)
Viitisen viikkoa se siellä on.

Mua mietityttää nuo kiertäjäliikeet tuolleen tehtynä, että olkavarsi on kohotettuna. Silloin se olkaluun ja acromionin väli on ahtaimmillaan ja siinä välissä supraspinatus sitten vielä hankautuu edestakas, kun sitä olkavarta rotatoidaan. Turvallisemmaksi väittäisin siten tehtynä, etttä kyynärpää on kyljessä kiinni.

Mua mietityttää nuo kiertäjäliikeet tuolleen tehtynä, että olkavarsi on kohotettuna. Silloin se olkaluun ja acromionin väli on ahtaimmillaan ja siinä välissä supraspinatus sitten vielä hankautuu edestakas, kun sitä olkavarta rotatoidaan. Turvallisemmaksi väittäisin siten tehtynä, etttä kyynärpää on kyljessä kiinni.
Ihan hyvä pointti. Jos jollakulla on kiertäjänkalvosinoireyhtymä tai alkavaa sellaista, niin supraspinatuksen jänteen ehdoilla on totta kai mentävä ja tämä asia on huomioitava. Normaalitilanteessa (anatomisesti "normaali" ja terve henkilö) ulko ja sisäkierto kyllä onnistuvat olkavarren asemasta riippumatta oikein hyvin, eikä acromion paina supraspinatuksen jännettä. Meille joilla olkapäissä ei ole vielä vikaa täyden liikeradan harjoitteet ja erilaiset ulko- ja sisäkierron lämmittelyliikkeet (olkavarsi kyljessä ja hartijalinjaan kohotettuna) on vähintään ok pitää ohjelmistossa monipuolisuuden nimissä.
Disclaimer: Jos jollakulla on parempaa tietoa haluan ehdottomasti kuulla, nyt perusteena anatomian opinnot ja käsitys ihmisen normaalista liikkuvuudesta.:)

Ihan hyvä pointti. Jos jollakulla on kiertäjänkalvosinoireyhtymä tai alkavaa sellaista, niin supraspinatuksen jänteen ehdoilla on totta kai mentävä ja tämä asia on huomioitava. Normaalitilanteessa (anatomisesti "normaali" ja terve henkilö) ulko ja sisäkierto kyllä onnistuvat olkavarren asemasta riippumatta oikein hyvin, eikä acromion paina supraspinatuksen jännettä. Meille joilla olkapäissä ei ole vielä vikaa täyden liikeradan harjoitteet ja erilaiset ulko- ja sisäkierron lämmittelyliikkeet (olkavarsi kyljessä ja hartijalinjaan kohotettuna) on vähintään ok pitää ohjelmistossa monipuolisuuden nimissä.
Disclaimer: Jos jollakulla on parempaa tietoa haluan ehdottomasti kuulla, nyt perusteena anatomian opinnot ja käsitys ihmisen normaalista liikkuvuudesta.:)

Sellaista omaa pohditaan mulla tuo oli. Ei ole sellaista ongelma olkapäässä, mikä vaikuttaisi. Mutta mietin että tuollainen toistuva edestakaisin liike ei kuitenkaan ole sellaista, mitä missään muualla olkapäälle tulisi tuossa asennossa. Sitäkin pohtinut, että voisiko kiertäjiä treenata jotenkin muuten kuin eristävällä liikkeellä pitkiä sarjoja pumpaten? Eihän niitä yleensä siihen pääasiassa käytetä vaan ovat tukevia ja asentoylläpitäviä lihaksia sekä liikkeessä, että staattisen pidon aikana. Tuberculum minuksen liike muistaakseni saattoi myös aiheuttaa vaivaa, jos esim ruuvimeisselillä ruuvaa seinään siten, että käsi on kohotettuna eteen. Siinä kanssa olisi ihan tuollainen suora mekaaninen ärsytys. Pitäisi kyllä kaivaa parempaa tietoa, mitä lihasta se nyt silloin hankasikaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom