1) Miksi sinä vastailet Utin ketjussa? Oletko joku virallinen Utin sihteeri?
2) Tuo Comptonin alaviisto penkki on tehty jossain muualla kun treenin alussa.
3) Miksi ikinä kannattaisi tehdä "laadullisesti" huonoja toistoja, oli sitten millähelvetin tasolla?!
Kysymys lähtikin juuri siitä, kun itse en ainakaan tiedä montaakaan poikkeuksellisen lihasmassan omaavaa naturaalia, jotka treenailisivat niin paljon koneilla, etukäteisväsytäen jne. kuten Hulkki. En mitään artikkeleita ollut kiinnostunut lukemaan vaan, olisin ihan vaan itse mieheltä halunnut kuulla, esim. onko reisi nyt paksumpi vai ohuempi kuin esim 2 vuotta sitten samoilla rasvoilla tms. Ei ollut tarkoitus kyseenalaistaa mitään, vaan yksinkertaisesti kysyä tuloksista/toimivuudesta, vai onko kyse vaan pakonsanelemasta muutoksesta? Vai niinkuin Uttikin itse totesi naturaalina ei lihasmassaa loputtomasti kasvatalle eli onko tämä pelkkää ylläpitoa?
Miksi ei vastailisi? Utinko täällä pitäisi vain vastailla? Aika hiljaista olisi. Mikä sulla on nyt ongelmana? Mä melkeen oon varma, että J..:llä on sua enemmän tietotaitoa treenaamisesta, vaikka nuori kaveri onkin. Jotain voi sentään oppia kirjoistakin. Kannattaisi sunkin olla ennemminkin kiitollinen kun tuollainen vittupää siitä, että jotkut, ketkä asiasta jotain tietää, täällä kirjoittelee. Utti ja J.. kyllä tuntevat toisensa melko hyvin ja jotkut heidän ajatusmaailmoista varmasti kohtaavat treenaamiseen liittyen.
Hyppään nyt kolmoskohtaan. Millä tavalla noi on paskoja toistoja? Liikettä ei pompauteta rinnalta vaan toisto on sopivan hallittu. Jos sun mielestä toistosta tekee paskan se, että ylhäällä tulee käsien ojennus, niin oot kyllä harvinaisen väärässä. Joskus oli tutkimus näistä ylihallituista sarjoista vs. normaalit hyvät toistot (lue normaali, kontrolloitu alaslasku, mutta ei mitään 4s luokkaa), niin tulos oli se, että loppujenlopuksi lihaksen työmäärä aikayksikössä oli pidempi tossa normaalien toistojen sarjassa, koska toistomäärä oli niin paljon isompi.
Jos mä nyt sun sataa youtubevideotas lähden analysoimaan, että mitkä on paskoja toistojaja mitkä ei, niin mitäs veikkaat, löydänkö niitä? Älä huoli, mä en kyllä jaksa syynätä niitä läpi.
Suostuuko tuossa kukaan muu näkemään mitään hullunkurista??!
Sali kaverillehan näitä ei voi edes ehdottaa. Sillä kun ajatus isommat painot/isommat lihakset. Vähänkin lyhyillä palautuksilla menoa,niin ei tässä mihinkään maratooniin olla menossa.
Tais Tommin tämän vuoden kisat mennä siitä syystä heikommin että 30 viikkoa oli tänä vuonna laihiksella, kun vanha hermovaurio pilas kevään kisat.