CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Utille kysymys: Mihin rasvoihin suunnilleen päästät yleensä kuntosi max. menemään offilla ennenkuin otat välidietin tai jonkun kiristely jakson? näkyykö esimerkiksi vatsat aina melko hyvin vai oletko syöttöpossu kunnossa pahimmillaan ? :D

Itse, jos pääsisin poikien kanssa Kosille "treenileirille", niin takaisin tullessa olisi hirveä turvotus, pääkipu ja soppalusikka pysyisi kädessä ehkä kolmen päivän päästä kotiutumisen jälkeen. Salikamat koskemattomina treenikassissa.

Kossillahan ei luultavasti ole edes muuta tekemistä kuin bodaaminen. Joskus jouduin iltapäivän viettämään siellä, vuokrasin beachbuggyn ja ajoin sen läntin vartissa läpi ja pyörittelin loput ajasta peukaloita että pääsis jo helvettiin sieltä.. :D

Kossillahan ei luultavasti ole edes muuta tekemistä kuin bodaaminen. Joskus jouduin iltapäivän viettämään siellä, vuokrasin beachbuggyn ja ajoin sen läntin vartissa läpi ja pyörittelin loput ajasta peukaloita että pääsis jo helvettiin sieltä.. :D

No kai sielä nyt herranjumala joku kapakka on..

Hieman offtopikis men..

Ok... eiku.
Jos sieltä saa kaljaa, siellä on tekemistä.

Huvitti kun ajattelin millainen kontrasti on noiden treenien välillä kun Utti käy Espanjassa tekemässä etureidet Tommin ja Antonion kanssa ja sitten Suomessa Miken (ja Peterin) kanssa. :D

Ei lähre pojilla paljoa kantapäät nousemaan kesken sarjojen. Hyvä hyvä! Menee himpsutin hyvin reisille kun ei lähe pehkanankehveli tsiittaamaan.

Ei lähre pojilla paljoa kantapäät nousemaan kesken sarjojen. Hyvä hyvä! Menee himpsutin hyvin reisille kun ei lähe pehkanankehveli tsiittaamaan.
Siis jos päkiöille vetää, niin se vasta etureisille meneekin. Ainakin mulla. Jalat eteen ja kantapäille paino, niin siinä aktivoituu takareiskat ja pakarat. Jalat taakse ja paino päkiöille, niin menee etureiskoille paremmin.

Siis jos päkiöille vetää, niin se vasta etureisille meneekin. Ainakin mulla. Jalat eteen ja kantapäille paino, niin siinä aktivoituu takareiskat ja pakarat. Jalat taakse ja paino päkiöille, niin menee etureiskoille paremmin.
Eli ns Platzhakki. Ittellä riittää tuo kun pitää kantapään maassa...menee quadsille aika kokonaisvaltaisesti. Platztyylillä käy polviin.

Platztyylillä itse kun teen niin vaatii huolelliset lämmittelyt alle ja todella maltilliset painot. Itse telonut lätkäuralla polviani ja sen takia pitänee valmistautua huolella. Takareiska pakaraosasto kun aktivoituu itsellä viheltelystäkin niin platzhakki loistoliike.

Yllättävän monille omille valmennettavillekkin polvikipuilijoille platzhakki toimii. Vähän kun vain kikkailee. Toki poikkeuksia on!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mihin on kadonnut Hulkin reeneistä raskailla painoilla tehdyt liikkeet?? Eihän siitä ole kauaakaan aikaa, esim. jossain Tampan videoissa ym. Hulkki teki vielä tyyliin penkkiä 65 kilon kässäreillä, mavetti ja teki soutua 91kg hantteleilla. Nyt siellä on punnerruksia jollain 80 kilolla, kevennettyjä leukoja ja sammakkokyykkyä 40kg painolla.

Mihin on kadonnut Hulkin reeneistä raskailla painoilla tehdyt liikkeet?? Eihän siitä ole kauaakaan aikaa, esim. jossain Tampan videoissa ym. Hulkki teki vielä tyyliin penkkiä 65 kilon kässäreillä, mavetti ja teki soutua 91kg hantteleilla. Nyt siellä on punnerruksia jollain 80 kilolla, kevennettyjä leukoja ja sammakkokyykkyä 40kg painolla.
itse veikkaan voimien menetyksen syyksi joko A) Testot dropannu vanhuuttaan B) Tauko doupingista C) Syöpä

:david:

Back
Ylös Bottom