Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse, jos pääsisin poikien kanssa Kosille "treenileirille", niin takaisin tullessa olisi hirveä turvotus, pääkipu ja soppalusikka pysyisi kädessä ehkä kolmen päivän päästä kotiutumisen jälkeen. Salikamat koskemattomina treenikassissa.
Kossillahan ei luultavasti ole edes muuta tekemistä kuin bodaaminen. Joskus jouduin iltapäivän viettämään siellä, vuokrasin beachbuggyn ja ajoin sen läntin vartissa läpi ja pyörittelin loput ajasta peukaloita että pääsis jo helvettiin sieltä.. :D
Kossillahan ei luultavasti ole edes muuta tekemistä kuin bodaaminen. Joskus jouduin iltapäivän viettämään siellä, vuokrasin beachbuggyn ja ajoin sen läntin vartissa läpi ja pyörittelin loput ajasta peukaloita että pääsis jo helvettiin sieltä.. :D
Siis jos päkiöille vetää, niin se vasta etureisille meneekin. Ainakin mulla. Jalat eteen ja kantapäille paino, niin siinä aktivoituu takareiskat ja pakarat. Jalat taakse ja paino päkiöille, niin menee etureiskoille paremmin.Ei lähre pojilla paljoa kantapäät nousemaan kesken sarjojen. Hyvä hyvä! Menee himpsutin hyvin reisille kun ei lähe pehkanankehveli tsiittaamaan.
Eli ns Platzhakki. Ittellä riittää tuo kun pitää kantapään maassa...menee quadsille aika kokonaisvaltaisesti. Platztyylillä käy polviin.Siis jos päkiöille vetää, niin se vasta etureisille meneekin. Ainakin mulla. Jalat eteen ja kantapäille paino, niin siinä aktivoituu takareiskat ja pakarat. Jalat taakse ja paino päkiöille, niin menee etureiskoille paremmin.
itse veikkaan voimien menetyksen syyksi joko A) Testot dropannu vanhuuttaan B) Tauko doupingista C) SyöpäMihin on kadonnut Hulkin reeneistä raskailla painoilla tehdyt liikkeet?? Eihän siitä ole kauaakaan aikaa, esim. jossain Tampan videoissa ym. Hulkki teki vielä tyyliin penkkiä 65 kilon kässäreillä, mavetti ja teki soutua 91kg hantteleilla. Nyt siellä on punnerruksia jollain 80 kilolla, kevennettyjä leukoja ja sammakkokyykkyä 40kg painolla.