... tai kävelee
Käveletkö lautanen kädessä ympäri kämppää vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... tai kävelee
Käveletkö lautanen kädessä ympäri kämppää vai?
Huvittaa aina tuo Utin vähättely omasta kehityksestään, "tulosta tule juuri koskaan"... :face:
Juttuhan on niin kun Utti sano että tutkimuksissa on todettu että siitä on ollut hyötyä. Eli kukaan ei voi tietää onko siitä sinulle käytännössä hyötyä ja minkä verran. Minun mielestä jo se että naturaali bodauksessa jotkut on hyötynyt ja moni niitä isoja liikkeitä treenin alussa suosiikin tarkoittaanee sitä että varmasti kokeilun arvoinen juttu.Mä en kyl ymmärrä tota hormonaalista vastetta, kun olen käsittänyt ettei sillä ole lihaskasvun kannalta merkitystä, onko se viitteiden ala- vai yläpäässä... (?) Vasta, kun ollaan yli viitteiden, niin saa korkeamman anabolisen vaikutuksen... Vastaavasti negatiiviset vaikutukset, kun ollaan alle viitteiden.
Et nyt ymmärtänyt koko kysymystä.
Sori. Tarkoitit siis että Korkeemmat arvot niin enemmän hyötyä saa? Ja Huonot arvot niin voi olla jopa haittaa? Sen takaan että ne isot liikkeet ei sille hormonaaliselle vasteelle ainakaan haittaa tee oli ne arvot mitä vaan.
Mutta sitä taas en tiedä varmaksi voidaanko viitearvojen perusteella määrittää kuinka paljon yksilö saa hyötyä isoista liikkeistä hormonaalisen vasteen kannalta. Todennäkösesti ei kumminkaan ole mitään suoraa sääntöä vaan tämä on yksilöllistä.
-Utti HietalaKyykky kahdesti ja maastaveto kerran viikossa -> alaselkä aivan jumissa, hermosto tiltissä, ei pysty palautumaan.
-Utti Hietala
Mä en kyl ymmärrä tota hormonaalista vastetta, kun olen käsittänyt ettei sillä ole lihaskasvun kannalta merkitystä, onko se viitteiden ala- vai yläpäässä... (?) Vasta, kun ollaan yli viitteiden, niin saa korkeamman anabolisen vaikutuksen... Vastaavasti negatiiviset vaikutukset, kun ollaan alle viitteiden.
Pitäis löytää se pätkä, missä oli oikein hieno käsin piirretty diagrammi testo suhteesta lihaskasvuun. Se oli se natuguru... Voi Fittibaldi, kun ei muista nimeä.
Noh, kuitenkin oikein tutkitusti siinä diagrammissa esitettiin, että lihaskasvu ei ole suoraan verrannollinen teston suhteen, vaan vähän niinku bufferoituu. Eli ei olisi väliä, onko se 20 vai 40, jossa on jo 100% ero... Jos lihaskasvua aka teston anabolista vaikutusta tarkastellaan.
Pitäis löytää se pätkä, missä oli oikein hieno käsin piirretty diagrammi testo suhteesta lihaskasvuun. Se oli se natuguru... Voi Fittibaldi, kun ei muista nimeä.
Noh, kuitenkin oikein tutkitusti siinä diagrammissa esitettiin, että lihaskasvu ei ole suoraan verrannollinen teston suhteen, vaan vähän niinku bufferoituu. Eli ei olisi väliä, onko se 20 vai 40, jossa on jo 100% ero... Jos lihaskasvua aka teston anabolista vaikutusta tarkastellaan.