CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Älä nyt turhaan piiloudu tyhjien fraasien taakse, kun sulla olisi tarjolla sitä mullistavaa tietoutta meille tyhmille. Olisit nyt vaan kertonut ilman tuota kiemurtelua siitä sun hypoteesista, miten vastusharjoittelun seurauksena ei olekaan tulehdusreaktiota, vastoin vallitsevaa käsitystä. Googlaapa vaikka tällainen sanaketju: Exercise-induced muscle damage in humans. Mutta jospa tämä riitti tästä aiheesta ja palaamme söör Uttiin.

Ei ollu tarkoitus kusta kenenkään muroihin. Googlasin ja tulin (toivottavasti) vähän viisaammaksi: tulehdukseen viittaavia aineita ON havaittu verestä ilmeisesti nimenomaan eksentrisen harjoituksen jälkeen. Tätä juuri hain. Olen silti edelleen skeptinen tätä "vallitsevaa käsitystä" kohtaan, asia ei ole niin suoraviivainen kuin monet väittävät.

Utti on kyllä hieno ihminen, siitä vaan perseitä kuvaamaan ja ketään ei haittaa yhtään. Voin kuvitella jos itse noin tekisin, lukis otsassa "leoko 50kg" kohokuvioituna aika hätäseen.

Utti on kyllä hieno ihminen, siitä vaan perseitä kuvaamaan ja ketään ei haittaa yhtään. Voin kuvitella jos itse noin tekisin, lukis otsassa "leoko 50kg" kohokuvioituna aika hätäseen.

No tytöt tiesi ettei taustalla ole mitään seksuaalista kun Utti kuvailee ;D

Lisättäköön vielä ettei tää oo mikään homoläppä.

Mulla tosta videosta heräs lähinnä syvä huoli. Olisiko jo aika laittaa levypainot naulaan, geeliä tukkaan ja lähteä etsimään sitä rouva Hietalaa, jonka kanssa voisi yön pimeinä tunteina jumppailla.

Olen jo pidemmän aikaa pohtinut Utin parisuhdetilannetta. Onhan hän helvetin komea, pitkä ja lihaksikas mies, ja huumori uppoaa ainakin minuun. Todennäköisesti hän pyörittää jonkinlaista fitness-haaremia kameroiden ulkopuolella.

rolleyes.gif

Olen jo pidemmän aikaa pohtinut Utin parisuhdetilannetta. Onhan hän helvetin komea, pitkä ja lihaksikas mies, ja huumori uppoaa ainakin minuun. Todennäköisesti hän pyörittää jonkinlaista fitness-haaremia kameroiden ulkopuolella.

Jos nyt vain jätettäis ne parisuhdepohdiskelut tämän ketjun osalta. Ihan tarpeeks tuotakin vatvottu jo täällä.
On se jännä, kuinka paljon nämä miehen yksityisasiat voi kiinnostaa joitakuita.

Ei se nyt ihan niin tyhmää kyllä ole, kun ruoka yleisesti liittyy kehonrakennukseen. Henkilön parisude/ihmissuhteet ei niinkään liity asiaan ja vaikka liittyisi, niin on se hieman intiimimpi asia kuin kauppareissu.

Ihan yhtä typerää on pyydellä videoita kauppakäynneistä.

Typerää tai ei, mutta enemmän sillä on tekemistä kehonrakennuksen kanssa kuin jollain parisuhdesekoiluilla.
Onko niin vaikea ymmärtää, että kaikki ei tee tätä hommaa naisten takia?

Back
Ylös Bottom