Yks perse koko tiimipäivä. :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Älä nyt turhaan piiloudu tyhjien fraasien taakse, kun sulla olisi tarjolla sitä mullistavaa tietoutta meille tyhmille. Olisit nyt vaan kertonut ilman tuota kiemurtelua siitä sun hypoteesista, miten vastusharjoittelun seurauksena ei olekaan tulehdusreaktiota, vastoin vallitsevaa käsitystä. Googlaapa vaikka tällainen sanaketju: Exercise-induced muscle damage in humans. Mutta jospa tämä riitti tästä aiheesta ja palaamme söör Uttiin.
Utti on kyllä hieno ihminen, siitä vaan perseitä kuvaamaan ja ketään ei haittaa yhtään. Voin kuvitella jos itse noin tekisin, lukis otsassa "leoko 50kg" kohokuvioituna aika hätäseen.
Olen jo pidemmän aikaa pohtinut Utin parisuhdetilannetta. Onhan hän helvetin komea, pitkä ja lihaksikas mies, ja huumori uppoaa ainakin minuun. Todennäköisesti hän pyörittää jonkinlaista fitness-haaremia kameroiden ulkopuolella.
Olen jo pidemmän aikaa pohtinut Utin parisuhdetilannetta. Onhan hän helvetin komea, pitkä ja lihaksikas mies, ja huumori uppoaa ainakin minuun. Todennäköisesti hän pyörittää jonkinlaista fitness-haaremia kameroiden ulkopuolella.
Jos nyt vain jätettäis ne parisuhdepohdiskelut tämän ketjun osalta. Ihan tarpeeks tuotakin vatvottu jo täällä.
On se jännä, kuinka paljon nämä miehen yksityisasiat voi kiinnostaa joitakuita.
Ihan yhtä typerää on pyydellä videoita kauppakäynneistä.
Typerää tai ei, mutta enemmän sillä on tekemistä kehonrakennuksen kanssa kuin jollain parisuhdesekoiluilla.
Onko niin vaikea ymmärtää, että kaikki ei tee tätä hommaa naisten takia?