CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Eniten harmittaa, että tasaisin väliajoin jollain kirjoittajalla on niin paha olo että pitää lähteä vittuilemaan henkilölle joka ei ole ikinä sanonut pahaa sanaa kenestäkään. Kyllä Hulkkia varmasti eniten vituttaa se, että mennään jo oman suorituskyvyn ylärajoissa (natuna). Miksi sitä pitää enää hieroa päin naamaa?[/QUOTE]

Oisko se kateutta tai jotain.? Jostain joskus kuullu, että utti ois "ylpee". No miks ei olis.? Kai nyt mies saa olla ylpeä siitä mitä on saavuttanu. Jokainen olis. Ja tyyppi on sitäpaitti mun mielestä aika nöyrä ollakseen ylpee. Jaksanut neuvoa, (ilmaiseksi) kertoa mitä tekee ja miten. Eikä ole kauhean huomio hakuisesti sitä tehny. Eli kateus tulee mulla mieleen. Enkä ihmettele ettei jaksa enää joka paikassa kirjoitella, aina se menee juupas eipäs väittelyks. Se kun on niin vaikeaa tajuta, että kaikki ei toimi kaikille. Kaveri vaan kertonu mikä toimii hänelle ja mikä ei. Jokainen voi itte si kokeilla.

Ja mitä utin tasoon tulee tällä hetkellä. Mun mielestä pelkästään jo se, että ylläpidät tota kroppaa noin monta vuotta natuna on jo ihan saatanan kova suoritus. Jos joku ei usko voi kokeilla mitä se vaatii jos rahkeet riittää. Joutuu meinaan itsekuri aika koville. Eli vedä ittes natuna tohon tilaan(rajoille) ole siellä noin monta vuotta ja tuu si vinkuun tänne.:D Mun mielestä kovempi jätkä kun joku
michelin ukko, joka kusee jo pelkkää testoa ja itkee kun vehkeet ei toimi.

Jatkakaa.:puntti:

Ja jatka vaan utti, turha kaikkia vinkujia kuunnella, Siis kaikkia niitä muutamaa tuhatta suomessa. Kuitenki loput pitää sua äijänä. *( no homo :hyper:)

98038d1366136519-cbb-utti-hulkki-hietala-_d8n5284.jpg

kuva puhuu puolestaan, ihan huikee fysiikka!

Täältä kanssa varaukseton kannustus Utille, niitä todella, todella harvoja fiksuja tyyppejä tässä bodailun muuten typerässä maailmassa. Ja paras mahdollinen esimerkki erityisesti nuorille mutta myös vanhemmille treenaajille, toisin kuin kaikenmaailman roinapellet. Toivottavasti tuotat materiaalia jatkossakin.

Todella ikävää, jos otat noinkin raskaasti joidenkin nimettömien valopäiden perusteettoman ja perustelemattoman vittuilun, antaisit mennä vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Hieman kyllä särähti omaan silmääni tämä kommenttisi ”toisin kuin kaikenmaailman roinapellet” Ihan mielenkiinnosta kysyn pidätkö itse esimerkiksi Suomen miesten kärkipään bodareita roinapelleinä vai mitä tällä termillä tarkoitat ?

Itse arvostan Uttia ihan pirusti ja on todella fiksu kaveri jolta olen saanut itsekin paljon vinkkejä niin ravintoon kuin treeneihin etenkin oman harrastuksen alkuvuosia ajatellen mutta jos oma ihanne ja halu on pidemmän päälle se suurempi bodimassa isompien näyttävämpien lihasten kera samalla ollen elämäntapaa harrastus niin ei siinä mun mielestä todellakaan ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä aitoon bodaukseen. Itseäni on pitkään häirinnyt cbb kisojen painoraja tietyssä pituudessa, tai oikeastaan menee sen vuoksi jo mielenkiinto nykyään kyseistä lajia kohtaan. Jos jollain jannulla olisi vaikkapa lahjoja ja kykyä rakentaa tiettyyn pituuteen/omaan kroppaansa nähden vielä enemmän lihaa jopa natuna niin et voi sitä tehdä kun saa painaa lavalle mennessään maksimissaan vain tietyn verran missä ei mun mielestä ole todellakaan yhtään mitään järkeä.

Onhan se kehitys todellakin aivan omaa luokkaansa kun siirrytään natuilusta kehonrakennukseen. Kun seuraa näitä tämänkin palstan muutamien kisailijoiden ja tulevien kisaajien treenejä niin näkee heti kuinka valtava ero tulee lyhyessäkin ajasssa kehityksen suhteen täysnatutreenauksen ja kunnon bodauksen välillä. Siis ihan vain esimerkkinä joku tämän palstan kvarre 120-130 kg massallaan veivaa natuna tyyliin kahta treeniä päivässä ja on aikaa panostaa treenaukseen, ravintoon yms. ihan vitusti niin että silmät meinaa tulla päästä ulos, vastaavaan aikaan useamman kymmenen kiloa pienempi eibbi bodaa ja sekä lihat/näyttävyys että voimatasot on hetkessä ihan eri luokkaa kuin isolla natujampalla joka treenaa kuin hullu kuoleman porteilla eikä lopulta näytä dieetin jälkeen miltään liharekalta kuten ei uttikaan noissa vanhoissa kisavideoissa (siis kova kunto ja hieno kunto tuo laji huomioiden respect anyway). Ja ihan turha sanoa etteikö voisi vertailla keskenään mun mielestäni kyllä voi jos haetaan hiemankin perspektiiviä siihen mitä saat aikaan cbb vs bodaus, ero vain on kuin yö ja päivä hetkessä bodarin eduksi. Aniharva meistä pystyy muutenkaan panostamaan niin paljon kaiken muun elämän lisäksi pelkkään treenaamiseen että voisi elää 7 vrk/vko ns. pro tason cbb kisaajan elämäntyyliä saavuttaakseen selvästi isomman lihasmassan. Tämän vuoksi itsekin siirryin seitsemän ehkpä yli-innokkaankin natutreenivuoden jälkeen suosiolla bodausharrastukseen enkä koe että sitä olisi heti jokin pelle jos oma ihanne on selvästi isompi ja massiivisempi lihasrakenne johon natuna ei olisi ikinä mitään mahiksia.

Täytyi oikein ensimmäinen pakkisviesti heittää ilmoille ja kiittää hienosta videosta! :) Hulkin meiningissä ehdottomasti parasta se, että hommaa tehdään tosissaan muttei vakavasti otsa rypyssä-tyyliillä.

Karavaani kulkee, koirat haukkuu, antaa turhien mölyjen mennä ohi korvien ;) Ehdottomasti tällaisia pätkiä lisää!

Jos yhtään osaa käyttää järkeä niin tajuaa, että kun on PM-kulta ja MM kutossija plakkarissa niin ollaan jo maailman kärkeä. Ei siellä niin vaan enää 15 vuoden jälkeen kehitytä.

Onpa vitun paskaa provoa :D

Itse asiassa eikö se ollu aika onnistunutta ku sai jopa Hulkin tänne kirjottamaan? :P Se vaatii jo jotain.

Oot sä oikeesti näin vitun tyhmä?? Luet sä näitä viestejä edes? Täällä tuskin kukaan odottakaan, että Utti tuo enää lavalle mitään uutta ja ihmeellistä. Ymmärrät sä, että mies on treenannut yli 15v siellä salilla? Näytä mulle joku CBB kilpailija kuka on kehittynyt vielä huomattavasti tommosen rupeaman jälkeen.

Minä ainakin odotan :D No, ei ehkä uutta ja ihmeellistä, mutta kaikein aikojen parastaan kuitenkin. Tietysti. Niinhän me kaikki.

Ja tuohon miksi 2008 oli parempi utti lavalla kuin 2012 vaikuttaa varmasti osaltaan turhan kova kilpailutahti. En ole mikään Utti fani, enkä tiedä onko Utilla väärät metodit, enkä myöskään välitä jos lakipiste on sitä mieltä että on. Jos Utti vielä lavalle kiipeää niin silloin näemme oliko väärät metodit vai ei.

Mistäs lakipiste päättelet että nyt on väärät metodit? Viime kisojen kunnon takiako? Eikös Utti sanonut viime kisojen jälkeen että tullut kisattua aivan liikaa liian lyhyessä ajassa? Eli eikös silloin ole ollut väärät metodit, joten oletko varma että nytkin on?

Itse kyllä uskon että Utti tuo seuraavan kerran lavalle tultuaan jotain oikeasti säväyttävää fysiikkaa, kun on antanut kehonsa kerranki levätä kisadieetiltä. Mieshän kisasi monen mielestä aivan liian tiheästi tuossa taannoin.

Näin on. Tarjoustalo-vaatteiden alta on paha nähdä nykyistä kondista.

Varmasti kuitenkin sen verta kiinnostaa, että lukee tätäkin ketjua (niinkuin profiilsita voi todeta tälläkin hetkellä) ja naureskelee miten ihmiset jaksaa jankata samoja asioita vuodesta toiseen ja vielä useamman kerran vuodessa.

Mistä profiilista?

Oonkohan ainut jolla on hankaluuksia pysyä kärryillä siitä, mitä inri koittaa meille kertoa...

inrihän kirjoittaa silmälle niin mieluisaa tekstiä että!

Olet julkisuuden henkilö varsinkin näissä piireissä, halusit sitä tai et. On siis selvää, että tekemisiäsi syynätään suurennuslaseilla ja fanit laittavat yltiöpositiivista viestiä ja vihaajat lakipisteen kaltaisia, noh, oksennuksia. Jos olisit perus pakkislainen, josta kukaan ei tietäisi mitään, ja laittaisit tässä asemassa videota treeneistäsi, ei kukaan tulisi vinkumaan. Nyt herätät mielipiteitä ja vahvoja tunteita, koska olet vahva auktoriteetti täällä.

Tässä mielessä kehonrakentajilla on ehkä opittavaakin. Jos lätkäveskari pelaa huonon pelin, niin hänet mustamaalataan mediassa, foorumeilla, somessa ja saa tyyliin tappouhkauksia kännykkäänsä. No onko se siitä moksistaan? Ei juurikaan. Se on negatiivinen, mutta pakollinen julkisuuden henkilön osa, joka on vain osattava hyväksyä ja käsitellä. Toki sinulle tämä on moninverroin henkilökohtaisempaa, kun itsekin kirjoitat täällä foorumilla ja olet huomattavasti lähempänä meitä taviksia kuin joku kiekkoilija. Perusajatus kuitenkin säilyy vertauksessa täysin.

Tollasta ehkä hippasen kyseenalasta lähteä sanomaan jos ei oo kokemusta asiasta. Uskallan myös väittää, että tappouhkausten edessä kukaan ei voi olla olematta moksiskaan...

Mistä profiilista?

Tollasta ehkä hippasen kyseenalasta lähteä sanomaan jos ei oo kokemusta asiasta. Uskallan myös väittää, että tappouhkausten edessä kukaan ei voi olla olematta moksiskaan...

Klikkaamalla kirjoittajan profiilia näet sen activity tilan sillä hetkellä eli mitä threadia on juuri lukemassa.

Kyllä noihin tappouhkauksiin vaan turtuu, kun niitä riittävästi saa.

Utin ja Termiksen video tuli bongattua ja kattonut jo 38minuuttia kelaamatta yhtään. Vanhaa tietoa tullut paljon, mutta silti ollut helposti seurattava ja joko sitten väsymyksestä tai ylipirteydestä johtuen tuijottanut :D... Termis osaa kyllä haastattelun jalon taidon todella hyvin.

Ps. 30minuutin kohdalla Utin suht naiselliset karjahdukset taustalta herätti pientä naurua...

Utti on lvl pääkallo, sanovat mitä sanovat. Kyllä tuo aika hc asenteen vaatii, että vuodesta toiseen jaksaa lihamörköjen ympärillä itse treenata natuna.. Sen paineen tuntee jo itse pelkästään paikallisilla saleilla käydessä, eikä edes pyri mihinkään, saati sitten että pyrkisi niin voi vaan kuvitella mikä vitutus kun porukka lääkitsee itseään ja menee muutamassa kuukaudessa oman vuosien työn "ohi".. Ja vielä kehtaa lääkkeiden vaikutuksen alaisena ihmetellä että miksi naturaalit ei kehity.. Kyllä niitä roinaajia näkee ja paljonkin, omallakin salilla. Mutta ei se työ ole koskaan hyvin tehty eikä kovinkaan pitkäkestoisia ole tulokset olleet kenelläkään. Mielestäni se että otetaan keinolla millä hyvänsä ilman hyvää lihastuntumaa mahdollisimman isot raudat ei ole muuta kuin säälittävän näköistä ja typerää. Bodauksella ja voimalla kun ei ole mitään tekemistä käytännössä. Jos ei se tuntuma vaadi suurempaa vastusta, niin ei aina ole pakko ottaa isoilla romuilla.. Sen kun sisäistää niin kasvaa henkisesti ja fyysisesti + ymmärtää pienten painojan tärkeyden. Kyllä tuo utin harmitus tuosta videosta on kokoajan aika selvästi esillä.. Itselle ei ainakaan välity että olisi mitenkään liian innoissaan videonteosta, mutta se on omasta mielestäni pitkästä aikaa lähinnä totuutta treenaamisesta. Sattuu ja vituttaa. Joten aidosta tunnelmasta Utille pisteet! HUOM! Minä en ole kukaan, enkä ole menossa mihinkään, enkä tule mistään. Mutta jokaisella kuulemma on mahdollisuus sanoa mielipiteensä, niin tässä omani. Mielensäpahoittajille "=((((" Ja Utti hanki paksumpi nahka, kerta kun harvemmin sanot mitään turhaa niin anna jauhaa vaan. Ne jotka ei ymmärrä pahoittavat vain mielensä, mutta kyllä tossa oli eniten järkevää ja parhaiten perusteltua asiaa. Hyvä pätkä siis ja lisää vaan!

Täytyy ilmoittautua Herra H -faniklubiin. Kuten on jo mainittu, meitä hiljaisia aktiiviseuraajia on yhtä onnetonta hateria kohtaan vähintään satakertaisesti. Tämä uusin (informatiivinen ja viihdyttävä) video ja siitä seurannut keskenkasvuisen ärhoopeen nolla-arvoinen trollausyritys teki siinä mielessä hyvää, että tällainen kiittämätön yksilö havahtuu kiittämään vuosikausien epäitsekkäästä informaation jakamisesta - artikkeleista, videoista, podcasteista ym.

Kiitos!

Ps. Joku mainitsi, että Sinun pitäisi vastata useammin KYLLÄ median haastattelu- ja esiintymispyynnöille. Olen täysin samaa mieltä. Tekisit meille kaikille vastusharjoittelijoille (lajista riippumatta) suuren imagonkohotuksen.

Itse ketjuun: Onko moni inspiroitunut tuosta Utin etureisitreenivideosta ja kokeillut samoja juttuja itse?

Onko porukka törmänny saleillaan treenaajiin, jotka on selkeesti lukenu Utin blogia? :D Omalla salilla yks sälli, jonka käyttämät liikkeet muistuttaa todella usein Utin käyttämiä. Tiedä vaikka koko treeniohjelma ois sama. Ei sillä, että siinä mitään väärää olis. Jos jostain treeniblogista kannattaa ammentaa oppia ni sieltä!

Ja sen verran tilannepäivitystä, että kyllä, kaveri on kopioinu ohjelman niin pitkälle ku vaatimattomammin varustetulla salilla on mahollista.

Just vasta löysin nää Utin artikkelit ja mennyt nyt parin päivän sisällä joku 10 tuntia imiessä kaikkea tuota tietoa. Tuntuu vähän hölmöltä, että joku ottaisi noista artikkeleista nokkiinsa ja vielä hölmömmältä, jos Utti lopettaisi niiden kirjoittamisen parin vähä-älyisen vaahtosuisen pellen takia. On jätkä niin hyvällä asialla, että älä ihmeessä lopeta, vihaajia on jokaisella ihmisellä, joka tekee itsestään edes jonkinmoisen nimen. Antaa niiden jäädä omaan arvoonsa himaan itkemään elämäänsä...

Tuossa Termiksen ja Hulkin täyspitkässä etureisitreenivideossa särähti kyllä korvaan tuo Utin "Valoa saa nappia painamalla". Nojoo (jos se "päivävalaistus" koostuu parista kaupan halogeeni- ja hehkulampusta, niin) samalla periaatteella palkkariksi kelpaa 3 desiä maitoa :) En kuitenkaan kyseenalaista Utin rytmin sopivuutta itselleen, aika yksilöllisiä juttuja. Muuten loistokas pätkä, Utti ehkä turhan vaatimaton. Lisää matskua.

Back
Ylös Bottom