CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Tuli ihan mieleen iltalehden "hui kauheaa kaksi kaunotarta pukeutui samaan mekkoon, äänestä kumpaa rytky pukee paremmin"-uutiset

Parempi vastata Mike tai tulee bannia

Hulkin lihashuoltovinkit | Fast Sports Nutrition Nyt saadaan opit lihashuoltoon

news_lihashuolto4.webp

whoah, Star trekkiä?! Luulin olevani Suomen ainoa, joka katsoo Star trekkiä.

Oletko Hulkki katsonut kaikki eri trekit aina enterprisestä lähtien?

Onkohan Utilla vielä aikeita kirjoittaa kirjaa kaikesta treenaamiseen liittyvästä tietämyksestään?

Muistan lukeneeni jostain (olisiko jopa ollut tämä sama "CBB Utti Hulkki Hietala"-ketju) kaaauuan kaaauuan aikaa sitten, että tälläisiä suunnitelmia Hulkilla olisi.

Saattaa olla, että muisti tekee tepposia, mutta siitä huolimatta rupesin herkuttelemaan tälläisellä ykskaks tulleella ajatuksella/kuvitelmalla... :hyvä:

Onkohan Utilla vielä aikeita kirjoittaa kirjaa kaikesta treenaamiseen liittyvästä tietämyksestään?

Muistan lukeneeni jostain (olisiko jopa ollut tämä sama "CBB Utti Hulkki Hietala"-ketju) kaaauuan kaaauuan aikaa sitten, että tälläisiä suunnitelmia Hulkilla olisi.

Saattaa olla, että muisti tekee tepposia, mutta siitä huolimatta rupesin herkuttelemaan tälläisellä ykskaks tulleella ajatuksella/kuvitelmalla... :hyvä:

Kirjan sivumäärä olisi jotain käsittämätöntä :)

En vitussa jaksaisi lukea, mutta jos Utti lukee siitä itse äänikirjan niin kuuntelen aivan varmasti pariinkin kertaan läpi.

E: Enkä kyllä tiedä mitä ihmeellistä on hupparissa/pitkähihallisessa paidassa.

Onhan ne kyllä hiton ahistavia. Itse olen kauhea kynis, mutta käytän usein hihatonta, koska se on mukavan viileä. Miksiköhän Utti käyttää noita paksuja vaatteita? Varmaan joku "anabolinen syy" on oltava, eikä pelkästään se, että haukan esittely on pelleä :D

Oisko ihan että lämmöt pysyy paremmin päällä ja näin suojaudutaan loukkaantumisilta.

Tää nyt ei oo vittuilua mut oletko tosissas?
Aika yleinen käsitys tietääkseni. Tokihan nopeammin lämmöt kerää reenin alussa huppari päällä?

Itse kyllä tukehdun jos kokonaisen reenin pitäisin.

Mitä väliä tolla nyt on? Jos Hulkki paahtaisi salilla vaimari päällä niin jengi vinkuisi että onhan se nyt muuttunut leijuvaksi kusipäähomoksi jolla on egon kanssa ongelmia. Mikään vaihtoehto ei tunnu kelpaavaan.

Back
Ylös Bottom