CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Heh, kertoo jotain Hulkin videoista kun on täpinöissä jos tulee uutta matskuu.

Toi ravistushomma bulkkikeittössä oli niin hauska että tekaisin tällaisen. Harmi kun paska laatu ja hidasti perkele tuon.

_klzeR.gif
yAaH.gif

Tietääkö kukaan, onko Utti kirjoittanut hermoston säästämisestä/rasittumisesta suhteessa lihasten rasittamiseen? (Hulkki: vinkvink!) Löysin Youtubesta osittaisen videon jostakin seminaarista tms...

Hassusti kyllä näitä Utin tietoiskuja ilmestynyt aina vähän päästä siitä, kun itse kyseistä aihetta pohdiskellut omassa pienessä päässään. Onhan netti täynnä vaikka sitten ulkomaisia julkaisuja jos ei muuta, mutta Utin kirjoittamat artikkelit tiivistää hyvin sen, mitä tarvitsee tietää ja pääsee itse vähemmällä vaivalla :P

Tyhmä kun olen niin kysyn hölmöjä. Eli siis kun videolla punnasitten intraa kuppiin, niin eikö olisi näppärämpi piirtää mustalla tussilla viiva purnukkaan ja kirjottaa viereen I? Sitten lisää viivoja ja tunnisteita sen mukaan mitä jauhoa nyt kuuppaan syöttääkään?
Vai vaihteleeko se jauhon tiiviysaste niin paljon, ettei näin voi toimia?

Ja tarkkuus on +/- 2 grammaa. AINAKIN!

Hulkille q&a -kysymyksiä pari (tuleeks niitä enää?):

- Oletko kokenut, että 2+3 -jakoinen PHAT on palautumisen kannalta se optimi? Miksi esim. Muscle Challenge oli 3+3 -jakoinen?
- Voisiko PHAT -tyylistä venkoilua venyttää jopa 3-4 jakoisten yhdistelmiin? Täytyy varmaan vaan kokeilla, vaikka 1-2 kiertoa 4+4 -kiertoa 10...12 päivän kierrolla.
- Miten kierrätät erikoistekniikoita eri kierroissa, meneeks ne siis fiilispohjalta, et "nytpä teen tän viikon supereita"? Ne vievät varmaan pikkuhiljaa kohti overreachingiä? Eli rankin erikoistekniikka tulee sit viimeiseksi.
- Monta viikkoa yleensä teet suoria sarjoja ennen kuin siirryt erikoistekniikoihin?

Jos Utti haluaa kertoa suhtautumisesa tähän asiaa Q&A-videoilla niin voisinpa pistää kyssärin, vaikka ei lihaksiin suoraan kysymys liitykkään. Eli tiedätkö miten lisäravinteet vaikuttaa hampaisiin? Esimerkiksi intra-juomat ym. Kun miettii vaikka omia syömisiä ja reenejä, niin on happohyökkäys käynnissä suussa jatkuvasti esim. reenin aikana. Tietenkään HC-bodari ei hampaista välitä kuhan lihas kasvaa, mut mitäs mieltä itse olet?

Jos Utti haluaa kertoa suhtautumisesa tähän asiaa Q&A-videoilla niin voisinpa pistää kyssärin, vaikka ei lihaksiin suoraan kysymys liitykkään. Eli tiedätkö miten lisäravinteet vaikuttaa hampaisiin? Esimerkiksi intra-juomat ym. Kun miettii vaikka omia syömisiä ja reenejä, niin on happohyökkäys käynnissä suussa jatkuvasti esim. reenin aikana. Tietenkään HC-bodari ei hampaista välitä kuhan lihas kasvaa, mut mitäs mieltä itse olet?

Xylitol purukumi?

No hammaslääkäri kertoi mulle että jos intrajuomassa käyttää paljon hiilareita, niin se on haitallisempaa kuin pelkkä aminojen käyttö. Toki aminotkin on hieman huonompi kuin pelkkä vesi. En sitten tiedä kuinka iso vaikutus tuolla on ja missä ajassa. Kai sitä vois hampaitaan alkaa pestä treenin jälkeen :D

No hammaslääkäri kertoi mulle että jos intrajuomassa käyttää paljon hiilareita, niin se on haitallisempaa kuin pelkkä aminojen käyttö. Toki aminotkin on hieman huonompi kuin pelkkä vesi. En sitten tiedä kuinka iso vaikutus tuolla on ja missä ajassa. Kai sitä vois hampaitaan alkaa pestä treenin jälkeen :D

Eikös tuossakin tule se ongelma jos hampaansa meinaa heti pestä, että hampaat jotenkin joutuvat tosi koville kun happamien juomien jälkeen harjaa hampaansa välittömästi. Kysymys siis kuuluu onko intra hapanta? Happamoittaako osmopure enemmän kun vitargo? Ei oo helppoa tämä bodytouhu ei :wtf:

Back
Ylös Bottom