CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Hei jätkät.... tää kysymys oli Hulkille, eikä teille ;) Kyllä mä oon lukenu if:stä jo aika paljon ja pitkään sitä tehnytkin säännöllisen epäsäännöllisesti.

Ja ihan yleisesti älkää nyt lähtekö omia mutuvastauksia jakelemaan tässä ketjussa, kun tarkoitus on kysyä Hulkilta nää kysymykset.

Oon ties kuinka kauan lueskellut Hulkin juttuja ja tänään sitten eräässä S-ryhmän vihreässä kaupassa ostin ensimmäisen kerran tuotteen jonka kyljessä komeili Fastin logo. Itse ostotilanteessa ja ennen sitä tuntui vielä hyvältä ja hieman jännitti mutta näin jälkeenpäin olo on hieman halvahko. Meninkö nyt markkinoinnin haaviin vai onko tuote oikeasti hyvä? Aika näyttää. Toivottavasti olo helpottuu kun julkisesti teostani kerroin.

30 min. ennen treeniä hera isolaattia, hydrolysaattia vai BCAA/EAA aminoja? Onko imeytyvyys tässä kohtaa tärkeintä vai onko muitakin huomioitavia seikkoja esim. insuliinin nousu? Joskus itse luin artikkelin, jossa suositeltiin isolaattia ennen treeniä, vaikka se on jonkun verran hitaampi imeytymisessä verrattuna hydro/aminoihin. En itse ainakaan löytänyt Hulkilta tähän vastausta, korjatkaa, jos olen väärässä.

Mikä on venyttely- ja putkirullausprotokollasi? Entä muu lihashuolto?

Tähän toivoisin melko seikkaperäistä vastausta. Eli kaikki mahdollisten lihashuoltomenetelmien paljastus ja nopeet selvitykset miten ja millon mitäkin. Sitte esim. kiinnostais tietää näkemys siitä, että riittääkö normaali urheiluhieronta myös lihaskalvojen vetreinä pitämiseen vai pitäskö olla joku kalvospesialisti? Tän suuntasta muistan jostain lukeneeni.

Ööh, ilmeisesti aika moni ei ole huomannut, että kyssäreiden vastaanotto lopetettiin tällä viestillä jo yli 5 sivullista sitten.

Tulevaisuutta varten. Kansa vaatii jatko-osia! Eikö niin?

funny-gifs-want_0.gif

Joo ihan perseestä tää utti on jos ei jaksa tän enempää tietouttaan jakaa.

Joo ja yleisestikin ihan perseestä etteivät taitavat kilpailijat jaa kaikkea kovalla työllä (ja rahalla) haalittua tietouttaan ilmaiseksi noobseille!!!

JA JOTKUT TEKEVÄT SIITÄ VIELÄ BISNESTÄ!!! :mad:

Tästäkin ketjusta ja Hulkin viestihistoriasta löytyy kyllä runsaasti materiaalia, kuin myös Fastin sivuilta video- ja artikkelimuodossa. Voin kertoa että olen kahlannut tämänkin ketjun useamman viikon aikana alusta loppuun läpi kun halusin perehtyä Hulkin treenaukseen ja kisahistoriaan. Lisäksi, etsiessäni tietoa uudesta aiheesta teen googlehaun kyseisellä aiheella ja Hulkin nimellä. Esim. BCAA:sta ottaessani selvää hain "hulkki bcaa" (jota hakutermiä google vieläpä ehdotti b:n kohdalla. :D) Tuossakin tuloksena useampi ketju jossa Hulkki käsittelee aihetta. Kyllä materiaalia löytyy todella paljon jos viitsii nähdä, no, ei se edes vaivaa ole.

Joo ihan perseestä tää utti on jos ei jaksa tän enempää tietouttaan jakaa.

Vielä enemmän on perseestä kun utti kirjoittanut kymmeniä artikkeleita ja jakanut tietouttaan vuosikausia ja uusasvuttomat eivät jaksa lukea näitä juttuja vaan vaativat kysymysten (joihin löytyisi vastaukset lukemalla ne artikkelit) käsittelemistä videolla;) Toki se on paljon helpompaa kysyä ja odottaa vastausta kuin hakea itse se jo aikaisemmin jakoon laitettu tieto....

Mä oon kyllä lukenut Hulkin artikkelit mutta katson mielellään videotkin, jostain syystä Hulkin ulosanti ja videoselostukset ovat vaan niin hyviä että katsoisin varmaan vaikka mies selittäis oven karmin rakenteesta puol tuntia.

Back
Ylös Bottom