CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

eli ihan normaali lämmittely kuten kaikille lihasryhmille :D

A. Suurimmalle osalle ei.
B. Mainitsin myös polvien pyörittelyn ja pyörän polkemisen.

P.S. Pitäskö Hulkki sun ostaa uus puku ku nykysen huonosti istuvuudesta saa lukea blogista ja kuulla raporteissa aina kun sitä joudut käyttämään? :D :piis: (En odota herralta vastausta, mutta olen melko varma, että lukee omaa ketjuaan)

Epäilen että Hulkki toivoo olevansa se joka on kilpailemassa, eikä se joka heiluu puku päällä kisapaikalla. Tästä syystä ei siis osta uutta pukua :D
Ei sillä etteikö olisi loistava edustaja, mutta kyllä Hulkin paikka on siellä lavalla!

Asiasta kolmanteen. Ihmettelen miten Utti ehtii tehdä niin paljon kaikkea. Miettikää nyt: mies kirjottelee artikkeleita, editoi ja kuvaa videoita kisareissuista, Do you daresta, hulkin bulkkikeittiö, käy kisoissa mukana milloin delegaattina, milloin huoltajana, treenaa kisailijoita, treenaa ja kisaa itse, käy haastatteluissa... Lista on pitkä. Lisäksi varmaan oma vakiduuni tuohon kaiken päälle.

Ei voi muuta sanoa, kuin että on vähän pikkasen aikaansaava kaveri.

Itse ainakin ihailen tuota, että pystyy tekemään niin paljon asioita samaan aikaan ja vielä niin, että hommat pysyy lapasessa. Utti elää kyllä niin vahvasti tälle lihastouhulle, että en toista vastaavaa tiedä. Vilpitön avuliaisuus on myös sellainen ominaisuus, joka harvemmalta nykypäivänä löytyy. Hulkilta se löytyy. Ei ole huonoa sanottavaa tästä miehestä.

Asiasta kolmanteen. Ihmettelen miten Utti ehtii tehdä niin paljon kaikkea. Miettikää nyt: mies kirjottelee artikkeleita, editoi ja kuvaa videoita kisareissuista, Do you daresta, hulkin bulkkikeittiö, käy kisoissa mukana milloin delegaattina, milloin huoltajana, treenaa kisailijoita, treenaa ja kisaa itse, käy haastatteluissa... Lista on pitkä. Lisäksi varmaan oma vakiduuni tuohon kaiken päälle.

Ei voi muuta sanoa, kuin että on vähän pikkasen aikaansaava kaveri.

Vieläkö se opiskeleekin? Vai milloin on lopettanut :D

Mitä Utti tekee päivätyönä? Jossain luki että on asiantuntijana Body-lehdessä, mutta eikai ole ainoa työ.

E: Ja sekin vielä että Utilla taitaa olla unirytmi nurinpäin. Blogista tuli ilmi. Joten oikeasti mietityttää tuo työ homma.

Vieläkö se opiskeleekin?

Juu Hulkki kirjoittaa artikkeleita, editoi ja kuvaa videoita kisareissuista, Do you daresta, hulkin bulkkikeittiö, käy kisoissa mukana milloin delegaattina, milloin huoltajana, treenaa kisailijoita, treenaa ja kisaa itse, käy haastatteluissa. Tuohon päälle vielä oma vakiduuni, jossa tekee 8-12 tuntista päivää arkipäivisin, ja tuohon päälle vielä täysipäiväisenä tuplatutkinto-opiskelijana sekä TKK:lla että kauppiksessa.

Tiesittekö muuten, että Hulkista kirjoitettiin jo 10 vuotta sitten tällaisia juttuja:

Kuulin ,että oot donkannu kisiksen korin rikki 360 donkilla?

Bull shit or Real shit

Lol, Hulkista on todellakin kehkeytynyt todellinen urbaani legenda. Kaikki alkoi Jakomäestä, sikspäkistä Arskan donitseja ja litrasta kulutusmaitoa....

Oon kuullu huhuja että Hulkki nukkuu kyykky telineessä pää alaspäin niinkuin lepakko

Bull shit or Real shit

Kyllä. Hulkki pelasi Torstin Pallo -nimisessä koripalloseurassa ja todellakin näin omin korvin, kun hän kyykkytreenin jälkeen donkkasi kisiksen korin rikki ilmavan Zukahara-sarjan päätteeksi. Ettei homma olisi ollut liian helppoa, niin Hulkilla roikkui vyötäröllään painovyössä 2 kpl 20 kilon painolevyä, 8-kiloinen opossumi, aimo kulho vastapoimittua mämmiä ja friteerattu oranki.

Kehonrakentajan päivässä sattumalle ei ole sijaa. Yllämainittu toimenpide on myös säännöllinen ja aikataulutettu :)

Mitä Utti tekee päivätyönä? Jossain luki että on asiantuntijana Body-lehdessä, mutta eikai ole ainoa työ.

E: Ja sekin vielä että Utilla taitaa olla unirytmi nurinpäin. Blogista tuli ilmi. Joten oikeasti mietityttää tuo työ homma.

Tuommoinen tuli vastaan…

Kuvankaappaus 2013-11-26 kello 21.44.43.webp

Muistaakseni Utilla oli ainakin oma firma. Näin taisi lukea parin vuoden takaisessa Body-lehden haastattelussa. Oman firman takia pystyi sitten tekemään töitäkin yöllä ja näin sopi vuorokausirytmiin...

tuo teksti pitäs lukea aina ennen treenejä ellei jopa joka sarjatauolla

Kyllä.Tosi hyvää tekstiä.Aion keskittyä 100% siihen lihakseen ja vihko saa usein jäädä kassiin kunnes tämä on hallinnassa aivoissa automaattisesti.Penassa mulla on juuri mennyt noin.Kiitos :rock:

Juu Hulkki kirjoittaa artikkeleita, editoi ja kuvaa videoita kisareissuista, Do you daresta, hulkin bulkkikeittiö, käy kisoissa mukana milloin delegaattina, milloin huoltajana, treenaa kisailijoita, treenaa ja kisaa itse, käy haastatteluissa. Tuohon päälle vielä oma vakiduuni, jossa tekee 8-12 tuntista päivää arkipäivisin, ja tuohon päälle vielä täysipäiväisenä tuplatutkinto-opiskelijana sekä TKK:lla että kauppiksessa.

Tiesittekö muuten, että Hulkista kirjoitettiin jo 10 vuotta sitten tällaisia juttuja:

On se kova!

ps. ;)

Back
Ylös Bottom