Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Joo-o, alkaa noi virheet olla BODY-lehdessä jo sen verran surkuhupaisia, että taidan harkita vakavasti lehden peruuttamista.

Varmaan kyllästy siihen että porukka koko ajan lainailee jotain sen vanhoja juttuja ja esittää niitä melkein faktoina. En minäkään haluisi että joku kaivelis mun pupelluksia kolmen vuoden takaa ja argumentoisi niiden avulla.Hyvä lehti, välillä virheitä mutta minkäs tekee. Hulkki on hyljännyt pakkislaiset kokonaan, ei oo reilua

Tässä postissa on kyllä kaikki kohdallaan. Not.Laihalta kaverilta näyttäisi Hulkki, itse näin Filatoffin eräänä päivänä ja oli tuplasti isompi kireenäkin.
Toki Hulkilla hyvä malli, mutta en tie...veiviä se 15v takana, luulisi nyt hieman isommassa kunnossa olevan
Missä forkku?
...ja oli tuplasti isompi kireenäkin.
...luulisi nyt hieman isommassa kunnossa olevan
Mitään sotaa aloittamatta, suosittelen kokeilemaan samaa kireystasoa mitä Hulkilla on esimerkiksi tässä kuvassa, ihan vaikka sitten kun itselläsi on takana se 15v "veiviä" ja katsomaan mitä jäi jäljelle, niin. Ei kovinkaan paljoa, tietäähän sen jo etukäteen.Laihalta kaverilta näyttäisi Hulkki, itse näin Filatoffin eräänä päivänä ja oli tuplasti isompi kireenäkin.
Toki Hulkilla hyvä malli, mutta en tie...veiviä se 15v takana, luulisi nyt hieman isommassa kunnossa olevan
Missä forkku?
Tämä on vain oma mielipiteeni, ei aina tarvitse vain ylistää.