Laihalta kaverilta näyttäisi Hulkki, itse näin Filatoffin eräänä päivänä ja oli tuplasti isompi kireenäkin.
.
Just joo lavalla hulkki kyllä vei filatovia tietyissä poseissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laihalta kaverilta näyttäisi Hulkki, itse näin Filatoffin eräänä päivänä ja oli tuplasti isompi kireenäkin.
.
Mitään sotaa aloittamatta, suosittelen kokeilemaan samaa kireystasoa mitä Hulkilla on esimerkiksi tässä kuvassa, ihan vaikka sitten kun itselläsi on takana se 15v "veiviä" ja katsomaan mitä jäi jäljelle, niin. Ei kovinkaan paljoa, tietäähän sen jo etukäteen.
Ei vaan halusin kuvista vakavat ja rauhalliset sekä hieman erilaiset mitä Utista aikaisemmin. Ohjasin Uttia tuohon suuntaan, valinta ei ole Utin.Stressaako Hulkki noissa kuvauksissa hiukan? Ku näyttää jotenkin "suppeelta" tuo itsensä esille tuominen? Vai onko tää vaan mun päässä tää vika :D Enivei komee kunto.
Ei vaan halusin kuvista vakavat ja rauhalliset sekä hieman erilaiset mitä Utista aikaisemmin. Ohjasin Uttia tuohon suuntaan, valinta ei ole Utin.
Kiitos, mutta edelleen kaipaisin niitä jalkakuvia edestä ja takaa.
Syy? Päiväkirjan mukaan Hulkki treenaa koipia infernaalisesti ja haluaisin nähdä mitä sillä saa aikaiseksi.
Olisiko linkkejä?Eikös tuohon parempia vertailukuvia ole nuo line up kuvat, joissa ne jalat myös ovat esillä.
Syy? Päiväkirjan mukaan Hulkki treenaa koipia infernaalisesti ja haluaisin nähdä mitä sillä saa aikaiseksi.
Siis... etsin hyviä jalkakuvia Hulkista viime syksyltä joita en löydä galleriasta ja olen aivan pihalla? Ilmeisesti vanhana pakkislaisena visio Hulkin päivitetyistä jaloista pitäisi piirtyä suoraan telepatialla.Oot ollu vuosikymmenen pakkiksella. Miten voit olla noin kuutamolla? :D
Ja jos joskus dietataan, niin vedetään maksimissaan 10% rasvoihin, joka on aivan vitun kaukana kisakunnosta. Moni ei tajua miten helvetillinen ero on kisakunnon ja "rantakunnon" välissä.Voivoi.. Kaikkein surullisinta tässä on se että nämä pullamössöt on vielä aivan tosissaan. Yleensä se realismi sitten iskee jossain välissä jos on selkärankaa edes alkaa ikinä diettaamaan. Yleensä näillä ei ole edes sitä.