Ei pidä paikkaansa. Mainitsin, että tuo olkapääriski on YKSI SYY, miksi en tee penkkipunnerrusta. Tässä vuosien varrella olen selittänyt jo ties kuinka moneen kertaan, etten tee penkkiä monesta syystä (itselleni muut rintaliikkeet toimivat paremmin, penkkiä tehdessä on loukkaantunut äärimmäisen moni bodari, penkkipaikka on aina varattuna mutta muut rintapunnerrukset vapaana, en henkilökohtaisesti arvosta penkkiä vaan pidän sitä junttiliikkeenä, jne).Mainitsit, että penkkipunnerrus aiheuttaa useimmille olkapäävaivoja ja sen takia itse et sitä tee.
Älä yritäkään väännellä faktoja, sillä jo kauan ennen kuin olen olkapäävaivoista kärsinyt, olen ollut tällä palstalla melkoisen tunnettu penkkipunnerruksen vastustaja.
Edelleen: No shit, Sherlock?Eli asia onkin niin, että se penkkipunnerrus ei niitä vaivoja sinulle aiheuttanut, vaan vaivat ovat ilmaantuneet vasta viimeisen puolentoista vuoden aikana.

Tämä menee jo melko surkuhupaisaksi, kun Johnny Presents kuvittelee pätevänsä huimilla "maapallo on muuten pyöreä" -tasoisilla paljastuksillaan :D
Ja kolmannen kerran: No shit, Sherlock?Tietyt vaivat ja säryt eivät vaan lähde, missään kuudessa viikossa pois, vaan joskus siihen menee vaivasta riippuen kuukausista jopa vuosiin. Harvoin pitkittyneet vaivat paranevat kovinkaan nopeasti, tarpeeksi kauan pitkittyessään vaivoilla on tapana kroonistua ja sen jälkeen niitä ei enää poistetakaan edes kahden vuoden levolla.
Olen kirjoittanut jo monta kertaa, että koska olkapäävaivat syntyivät salakavalasti parin vuoden aikana, ei niiden kuntoutuminenkaan yhdessä yössä tule tapahtumaan vaan odotettavissa on pitkä prosessi. Haluatko Johnny Presents seuraavaksi kertoa minulle vaikka että maapallo kiertää itse asiassa aurinkoa, eikä toisin päin?
Ei ole todellista.Kuten puhe oli, niin normipenkki, ei niitä olkapäävaivoja, aiheuta sen enenpää, kuin muutkaan liikkeet, niin sittenhän voit mahdollisesti ottaa vaikka sen normipenkin mukaan ohjelmaan, jos joskus siltä tuntuu, eikä periaate seikat ole tiellä.
Pieni vinkki: jos et tosiaankaan tiedä asiasta X enempää kuin siitä on ohimennen viimeisen kahden vuorokauden aikana jollakin randomilla nettiforumilla sanottu, suosittelen ettet rupea ainakaan tyylillesi ominaista mukapätemistä aiheen X tiimoilta harrastamaan. :piis: