Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todellinen jokaisen Bodymunkki.Munkkikuva otettaisiin ihan oikeasti hienosti tekemällä, ei mitään pilailua. Sopisi vain hulkkiin hyvin.
Kuulostaa ihan toteuttamiskelpoiselta.Hulkki, mulla olis hyvä kuvaidis, susta pitäis saada tommoisilla munkkikuteilla yksi tommoinen bodymunkkikuva. Saadaan faneille taustakuva. Mä voin hoitaa munkin vaatteet ja mennään kuvaamaan se jonnekin Suomenlinnaan.
Jos en aivan väärin muista, piti siinä Hietsun vieressä niillä nurmikoilla jossain olla joku ITP-porukan kokoontuminen ja sinne sitten käveltiin Kuppasurkealta Hietsun kautta.Miten muka hietsun kautta mennään yhtään mihinkään, kyllä se väkisin lenkin tekee:D
Mulla oli tosiaan ihan normaalit koulukledjut päällä, en ole todellakaan pullistelemassa missään hietsussa näillä naruilla.No ei se mitään, Kyllä mäkin tolla sun kondiksella oikasisin hietsun kautta useemminkinVaikkakin olen melko varma että sulla oli vaatteet päällä etkä kävellyt hiekkarantaa pitkin kun siellä kävit...
Ei hyvää päivää, on näköjään joku muukin kuin vain Näkkäri aivan vitun kuutamolla.

Doggcrappissa homma on vähän radikaalimpaa, eli heti kun sarjapainot eivät enää nousekaan, liike menee vaihtoon. Itse en näe moista militanttiutta kauhean järkevänä ainakaan pidempään treenanneilla, sillä väkisinkin silloin tällöin tulee heikompia päiviä vaikka pitkän aikajakson kehityskäyrä olisikin selkeästi nousujohteinen.
Voihan sitten ehkä yllättyä jos seuraavalla kerralla on +10 kiloa isommat sarjapainot liikkeessä.Tähänkin olen vastannut, eli syön joka treenipäivä ja joka lepopäivä samat safkat. Oman kulutuksen osaa arvioida painon käyttäytymisen perusteella tässä vaiheessa 10 treenivuoden jälkeen jo ihan riittävän hyvin.Vielä kyssäriä: Millä sinä lasket kulutuksen ja teet pohjan ruokailuille? Ihan kylmästi excel-taulukkoon vaan kaikki? Kun itellä ois just uusiminen eessä ja vielä +kaloreille ja kaikille kun ei oo kesällä oikeen aikaa laskeskella ja tehä:jahas:
Niin, ja tuo liittyy tässä threadissa olleisiin keskustelunaiheisiin miten?No toi pointtis on kyl järkevä. Mutta esim. Johnnie Jackson treenasi kauan aikaa DoggCrappilla, ja sanoi sitä yhdeksi parhaista treeni metodeista kautta aikojen.
Yksinkertaista. Kun ryhdyin opiskelemaan molemmissa opinahjoissa, oli minulla varsin erilaiset uratavoitteet kuin nyt, enkä tuolloin ollut vielä opiskellut kauppatieteitä tarpeeksi pitkään ymmärtääkseni, kuinka hyödytöntä yleismaailmallista käsienheiluttelua ne oikein ovat.Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miksi tuhlaat energiaasi kahden suurimman osan kansan mielestä vaativan korkeakoulututkinnon suorittamiseen, kun tuntuu että niiden käyminen on itsellesi aikamoista pakkopullaa, eikä omien kirjoitustesi mukaan tavoitteenasi ole kuitenkaan työpaikka, jossa tämän tuplatutkinnon suorittamisella olisi mitään lisäarvoa?
Liian myöhäistä.miksi et opiskele alaa, joka sinua todella kiinnostaa?

Ei välttämättä, mutta mielestäni olisi tässä vaiheessa ainakin äärettömän typerää lopettaa nykyiset opinnot kuin seinään ja lähteä nollasta lukemaan täysin eri tutkintoa.Ai tuossa iässä on liian myöhäistä aloittaa jonkun mielekkään opiskelu?![]()
Ei välttämättä, mutta mielestäni olisi tässä vaiheessa ainakin äärettömän typerää lopettaa nykyiset opinnot kuin seinään ja lähteä nollasta lukemaan täysin eri tutkintoa.
Tutustuisin hyvin tarkasti kurssisisältöjä myöten erilaisiin ravintotieteen ja harjoitusfysiologian tutkintoihin, ennen kuin lähtisin yhtään mihinkään.Pistetään nyt sitten kyssäri tuosta, eli mitä lähtisit opiskelemaan jos nyt saisit valita?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1552565Mitäs mieltä sitten olet tosta charles glässin rintavideosta, tai lähinnnä siitä vinopenkkihommasta, onko siinä mitään järkeä, vai onko kaikki äijän jutut täyttä shittiä?
Noista Charles Glassin jutuista sai jokin aika sitten hyvät naurut, kun ensin kaveri selittää kuinka tekemällä esim. vipunostoja ennen pystypunnerrusta saadaan olkapäät etukäteisväsytettyä, ja täten ne rasittuvat sitten pystypunnerruksessa paljon paremmin.
Lue se koko posti:mitä hauskaa etukäteisväsytyksessä on?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1552513Noista Charles Glassin jutuista sai jokin aika sitten hyvät naurut, kun ensin kaveri selittää kuinka tekemällä esim. vipunostoja ennen pystypunnerrusta saadaan olkapäät etukäteisväsytettyä, ja täten ne rasittuvat sitten pystypunnerruksessa paljon paremmin. Sitten selkätreenipätkässä Charles selittää kuinka on hyvä asia väsyttää selkä ennen takaolkapäätreeniä, koska kun selkä on etukäteisväsytetty, ei se voi enää tehdä töitä takaolkapääliikkeessä vaan kaikki duuni menee takaolkapäille. :lol2: