Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahdollisimman harvoin. Jos sarjapainot vain kehittyvät, pyrin pitämään liikkeen ohjelmassa mahdollisimman pitkään.Kuinka usein muuten pyrit vaihtamaan treeniliikkeitä?
Täytyy huomauttaa tuosta Charles Glassista vielä sen verran, että esim. liikevalikoiman ja liikkeiden suoritustekniikan suhteen äijällä kyllä on yksi jos toinenkin melkoisen fiksu kikka takataskussaan.Mahdollisimman harvoin. Jos sarjapainot vain kehittyvät, pyrin pitämään liikkeen ohjelmassa mahdollisimman pitkään.
Hulkki, kerkeätkö käymään baareissa ja kuinka alkoholinkäyttö?
Antaako selkäranka joskus periksi ja otat sen yhden-kaksi saunakaljaa? Vai tuleeko otettua isolla kädellä?![]()
:D:D Juuri näin. Noniin hulkki, annas tulla!Hulkki ja NGV......Hulkin reidet
Pätkää jakoon isona tai pienenä!
Doggcrappissa homma on vähän radikaalimpaa, eli heti kun sarjapainot eivät enää nousekaan, liike menee vaihtoon. Itse en näe moista militanttiutta kauhean järkevänä ainakaan pidempään treenanneilla, sillä väkisinkin silloin tällöin tulee heikompia päiviä vaikka pitkän aikajakson kehityskäyrä olisikin selkeästi nousujohteinen.Eikö tohon myös perustu juurikin se DoggCrapp? Eli heti kun tökkii niin uusi liike tilalle, ja sit kun se töksähtää niin toivonmukaan vanhassa liikkeessä ollaan vahvempia kuin ennen.
Nope, broidin tupareissa syksyllä 2002.Kuulemma nauttinut alkoholia viimeksi abi(??)risteilyllä.
Kaikkein "hauskinta" on se, että olen vastannut noihin samoihin kysymyksiin tässäkin threadissa jo useaan kertaan, mutta siltikin samat kyssärit ja jutut toistuvat kerta toisensa jälkeen.Tää on kyl yks hauskimmista threadeista täällä. Ensin yhen viikon tulee asiallisia kysymyksiä, jossa hulkki tyrmää sitten ihmisten luulot ja tämän jälkeen tulee puheeksi joko hulkin suhde penkkiin, alkoholiin tai JWO:hon yms muihin. :lol2:

Mitäs meinaat kesällä tehdä? Helsingin terassit houkuttelee pitkää ja uskomatonta Uttia varmasti enemmän kuin kuumat ja hikiset salit? Vai?;)
Veikkaan, et menee tiiviisti sisätiloissa ikkunat teljettynä kesätentteihin lukiessa päiväsajat nukkuen ja aurinkoa vältellen. Ehkä Batman olis parempi nimitys Hulkin sijaan tälle yön pimeydessä puuhastelevalle mystiselle hahmolle.
Ihan normaalisti treenaamallahan kesät aina menevät; terassilla en ole muistaakseni ikinä edes käynyt.Mitäs meinaat kesällä tehdä? Helsingin terassit houkuttelee pitkää ja uskomatonta Uttia varmasti enemmän kuin kuumat ja hikiset salit? Vai?;)
Kyllä mä viime kesänä kävelin kerran hietsun läpi kun olin menossa sitä kautta jonnekin.Ootko Hulkki muuten millon käyny viimeks hietsussa?
Jenkkivuonna yksi tyyppi rupesi kutsumaan Hulksteriksi.Tämähän nyt on varmaan kysytty ennenkin, mutta mistä/miksi olet tuon Hulkki nimen ottanut/saanut?
Hulkki, mulla olis hyvä kuvaidis, susta pitäis saada tommoisilla munkkikuteilla yksi tommoinen bodymunkkikuva. Saadaan faneille taustakuva. Mä voin hoitaa munkin vaatteet ja mennään kuvaamaan se jonnekin Suomenlinnaan.

Nyt täytyy järjestää jotain kuvauksia sinne lavastukseksi (Mike?), ja sitten "jostain tyhjästä" sinne ilmestyykin Toni Kari ja JWO... siihen sitten pieni Hietsun Pose Down! Saatais hauskaa matskuaKyllä mä viime kesänä kävelin kerran hietsun läpi kun olin menossa sitä kautta jonnekin.
Vaikkakin olen melko varma että sulla oli vaatteet päällä etkä kävellyt hiekkarantaa pitkin kun siellä kävit...