CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Niinhän se on. Mut on se kumma ku jengi jaksaa vääntää :D Hulkki on monella tapaa massasta erottuva, ja kenties siksi niin kohua/ihailua herättävä persoona.

Jos tosissaan ollaan, niin eikö porukka koskaan mieti, että millasta Tero Pitkämäen, Jukka Keskisalon tai Hanna-Maria Seppälän elämä on? Aivan, se on juurikin samanlaista, kuin Hulkin.

).

juu joka ilta mietin noinkin tärkeitä asioita. ilokseni yks päivä huomasin laatu lehti seiskasta, että pitkämäki oli ollut baarissa juhlimassa ja poistui sieltä tyttöystävän kanssa:eek:
Tästä taas en todellakaan ole samaa mieltä.

sulla jäi aika oleellinen osa pois tuosta meininki miehen quottauksesta.
Parhaiten lihaa rintaan saa varmaankin juuri kovalla penkkipunnerruksella, ainakin monet saavat.

hulkki se sun kanta on tullut jo selväksi, mutta on muitakin reenajia kuin sinä ja jotkut jopa pitävät penkkiä parhaana rinnan kehittäjänä vaikka se ehkä onkin ikävä hyväksyä.meininkimies mun mielestä puhui siis ihan yleisesti ottaen joka sun taas piti kääntää negatiiviseksi vaikka äsken sen piti olla vielä ok liike. yleisesti ottaen, ei siis juuri sinulle
Ihan hyvä vaan jos jää se penkki niiltä Hulkkia fanittavilta skideiltä vähemmälle, onpahan vähemmän olkapäävaivaisia rimppakinttuja tulevaisuudessa. Yliarvostettu liike ellei ole voimanostaja ja siinäkin se on vain n. 1/4 yhteistuloksesta.

varmasti huomattavasti enemmän poksautellaan selkiä paskaksi mavella ja kyykyillä(huono tekniikka. ahneditaan isoja romuja liian aikaisin kun kroppa ei oikeasti moisiin kykene) kuin olkapäitä penkkissä vaikka penkkiä tehdään yleisesti ottaen noista liikkeistä eniten. ei ole sen yliarvostetumpi liike kuin muutkaan, se vain kiinnostaa suurinta osaa normaali ihmisistä eniten ja se jos mikä joitakin syystä tai toisesta vituttaa.

hulkki se sun kanta on tullut jo selväksi, mutta on muitakin reenajia kuin sinä ja jotkut jopa pitävät penkkiä parhaana rinnan kehittäjänä vaikka se ehkä onkin ikävä hyväksyä.meininkimies mun mielestä puhui siis ihan yleisesti ottaen joka sun taas piti kääntää negatiiviseksi vaikka äsken sen piti olla vielä ok liike. yleisesti ottaen, ei siis juuri sinulle
En nyt ymmärrä miten perustelet sen, että minulla ei ole muka oikeutta omaan mielipiteeseeni asiasta? Jos joku tulee tähän threadiin selittämään sitä kuinka penkki on hänen mielestään paras liike, voit olla varma että sanon myös oman mielipiteeni asiasta (vaikka olisin sanonut sen X kertaa aiemminkin eri yhteyksissä).

En nyt ymmärrä miten perustelet sen, että minulla ei ole muka oikeutta omaan mielipiteeseeni asiasta? Jos joku tulee tähän threadiin selittämään sitä kuinka penkki on hänen mielestään paras liike, voit olla varma että sanon myös oman mielipiteeni asiasta (vaikka olisin sanonut sen X kertaa aiemminkin eri yhteyksissä).

Jokaisella ihmisellä on oikeus mielipiteeseen, varsinkin jos ne on hyvin
perusteltu, kuten sinulla. Ja mihin tämäkin foorumi on ominaisin, ellei
mielipiteiden vaihtoon? Niistähän on tietysti mukava kinastella vaikka kuinka paljon,
perusteluja varmasti löytyy kaikilta omalla kannalleen, olivat ne sitten kuinka
rationaalisia/uskottavia tahansa. :) Joudut nyt Hulkki vaan kärsimään nämä
henkilöhahmosi ja julkisuuden tuomat huonot puolet. ;) Threadin johtohahmona sinun mielipiteesi on tietenkin jatkuvasti esillä ja huomion keskipisteenä. Ne saavat liikkeelle lynkkausjoukot heti, jos kuulostat turhan itseriittoiselta, tai mielipiteesi ei sovi jonkun pirtaan.:D Koeta jaksella. Sinun höpötyksiäsi jaksaa kuunnella, ja nimenomaan
niitä analyyttisia! Ja toisaalta kun tämä huvittava kränääminen jatkuu, riittää
threadissa joka aamu enemmän tai vähemmän mielenkiintoista
luettavaa niiltäkin osin. :thumbs:

Tekee penkkiä tai ei niin so what... Tärkeintä, että edes treenataan! Harrastajana jos saat kapselit olkapäistä paukkumaan yms. niin voit sanoa treenanneesi. Nykynuoriso on jo nyt kävelevää aikapommi ainesta. Istutaan koneella warrettamassa yms. Ylipainoa, korkea verenpaine jo 16.vuotiailla ja sokeritautia. Kunhan nyt edes treenattaisiin.
Pidän Hulkesteria suurena esikuvana nuoremmille treenaajille. Hulkin tulisi käydä jopa ylä-asteilla kertomassa liikunnasta, saliharjoittelusta ja ruokavalioista yms. (Ei makroravinteista;) )
Asioista pitää puhua asioiden nimillä.
Mielikuva:Hyvää huomenta nuoret! Minun nimeni on Utti "Hulk" Hietala...

Tekee penkkiä tai ei niin so what... Tärkeintä, että edes treenataan! Harrastajana jos saat kapselit olkapäistä paukkumaan yms. niin voit sanoa treenanneesi. Nykynuoriso on jo nyt kävelevää aikapommi ainesta. Istutaan koneella warrettamassa yms. Ylipainoa, korkea verenpaine jo 16.vuotiailla ja sokeritautia. Kunhan nyt edes treenattaisiin.
Pidän Hulkesteria suurena esikuvana nuoremmille treenaajille. Hulkin tulisi käydä jopa ylä-asteilla kertomassa liikunnasta, saliharjoittelusta ja ruokavalioista yms. (Ei makroravinteista;) )
Asioista pitää puhua asioiden nimillä.
Mielikuva:Hyvää huomenta nuoret! Minun nimeni on Utti "Hulk" Hietala...

Ei sinänsä huono idea ;)
Tosin veikkaanpa että hulkilla vois olla aika tekeminen että sais suodatettua kaiken sen tietotaidon mukanaan tuoman terminologian jutuista pois :)
Muutenhan Hulkki olis justiinsakin hyvä tapaus inspiroimaan nuoria poikia... natumeiningeissä eteenpäin :)
Tämä terkkari täti kannattaa tätä ideaa :thumbs:
Hulkki...kaikkien ylipainoisten nuorten pelastaja. Diabeteksen nujertaja! Okei..joo joo...meinaa lähtee mopo käsistä :hyper:

Täytyy tähän väliin heittää ihan että hyvä on Hulkilla tuo vittuilunsietokyky:) . Luulisi että välillä ottaisi hermoon selittää sataa kertaa samoja itsestäänselviä asioita, mutta ei.

Täytyy tähän väliin heittää ihan että hyvä on Hulkilla tuo vittuilunsietokyky:) . Luulisi että välillä ottaisi hermoon selittää sataa kertaa samoja itsestäänselviä asioita, mutta ei.

Katsos, idiootteja on monta ja jokaiselle pitää vääntää se kiskonpätkä erikseen ;)

Se on hullu ja nauttii vielä siitä :D :thumbs:

Jos tosissaan ollaan, niin eikö porukka koskaan mieti, että millasta Tero Pitkämäen, Jukka Keskisalon tai Hanna-Maria Seppälän elämä on? Aivan, se on juurikin samanlaista, kuin Hulkin.

.

Minun mielestäni oleellinen ero on siinä, että

a) kyseiset ihmiset harjoittavat Olympialaisiin kuuluvia lajeja

b) heille se urheilu eli lajinsa harjoittaminen on oikeastaan työntekoa, josta kyllä kaikille tulee jo nytkin voita leivän päälle, Tero pitkämäelle vielä oikein paksukin kerros.

b) heille se urheilu eli lajinsa harjoittaminen on oikeastaan työntekoa, josta kyllä kaikille tulee jo nytkin voita leivän päälle, Tero pitkämäelle vielä oikein paksukin kerros.

Ilman muuta, mutta kaiketi Tero ja kumppanitkin ovat olleet jossain vaiheessa niitä harrastajia. Kaiketi tuohon ammattilaisuuteenkaan ei ihan ryhdytä ja ennen kaikkea päästä hetken mielijohteesta.

Komppaan täysin ikätoveriani Vanha miestä siinä, että nuorna on katseltava elämää hiukka laajemmin kuin vaan salin peilin kautta. Muuten sanoisin Hulkin tribulus-kommenttiin "...panetti vaan tavallistakin enemmän.", että näillä kymmenillä sekin on jo jotain se!:thumbs:

Hulkki...kaikkien ylipainoisten nuorten pelastaja. Diabeteksen nujertaja! Okei..joo joo...meinaa lähtee mopo käsistä :hyper:
Ihanko totta? :rolleyes:

Huvittava ajatus sinänsä, kaveri jolla ei ole koskaan ollut ongelmia yli- vaan pikemminkin alipainon kanssa, yrittää ihan tohkeissaan selittää jotain ruokavalion ja treenin hyödyllisyyttä isolle joukolle Pepsiä lipittäviä lökäpöksyjä. Kuulostaapa todella lupaavalta (tai sitten ei). :D
Luulisi että välillä ottaisi hermoon selittää sataa kertaa samoja itsestäänselviä asioita, mutta ei.
Tottakai se ottaa hermoon, mutta meikäläisellä vain on tapana vastata minulle esitettyihin kysymyksiin. Lisäksi jos nyt, kun olen käynyt vähän lavalla värjättynä kääntyilemässä, jättäisin näihin aina toistuviin kysymyksiin vastaamatta, täällä olisi heti iso kuoro vanhan miehen ynnä kumppaneiden johdolla huutamassa kuinka Hulkilla on noussut kusi päähän kun ei voi enää edes kysymyksiin vastata. ;)

b) heille se urheilu eli lajinsa harjoittaminen on oikeastaan työntekoa, josta kyllä kaikille tulee jo nytkin voita leivän päälle
Ja tämänkin ymmärrettyäsi vielä ihmettelet, miksi käytän kaiken vapaa-aikani kehonrakennukseen? Luulisi olevan selvää, että jos halutaan harrastaa täysillä lajia, josta ei kuitenkaan saada rahallista hyötyä, on tehtävä ajankäyttöön liittyviä kompromissejä koska vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja opiskelun/työnteon lisäksi sekä todelliselle urheilulle että sosiaalisen elämän lieveilmiöille. Kun harrastetaan lajia josta ei saada sitä voita leivän päälle, on ihmisen kutakuinkin pakko joko opiskella tai tehdä työtä. Se aika, joka jää sitten jäljelle, menee harjoitteluun, lihashuoltoon, yms.

Vaikka tänne nyt on tullut näitä iäkkäämpiä kertomaan näkemyksiään, mitä toki on syytä myös puntaroida, niin eiköhän kuitenkin olisi hyvä antaa ihmisten saada tyydytys niistä asioista joista itse nauttivat.

Itellä ainaki o netin välityksellä semmonen kuva, että Hulkilla on jalat aika vahvasti maassa, eikä se rupea vinkumaan, heittele juurikaan asiattomuuksia tai ryhdy marttyyriksi vaikka joku pahasti sanoiskin.

Ihanko totta? :rolleyes:

Huvittava ajatus sinänsä, kaveri jolla ei ole koskaan ollut ongelmia yli- vaan pikemminkin alipainon kanssa, yrittää ihan tohkeissaan selittää jotain ruokavalion ja treenin hyödyllisyyttä isolle joukolle Pepsiä lipittäviä lökäpöksyjä. Kuulostaapa todella lupaavalta (tai sitten ei). :D Tottakai se ottaa hermoon, mutta meikäläisellä vain on tapana vastata minulle esitettyihin kysymyksiin. Lisäksi jos nyt, kun olen käynyt vähän lavalla värjättynä kääntyilemässä, jättäisin näihin aina toistuviin kysymyksiin vastaamatta, täällä olisi heti iso kuoro vanhan miehen ynnä kumppaneiden johdolla huutamassa kuinka Hulkilla on noussut kusi päähän kun ei voi enää edes kysymyksiin vastata. ;)Ja tämänkin ymmärrettyäsi vielä ihmettelet, miksi käytän kaiken vapaa-aikani kehonrakennukseen? Luulisi olevan selvää, että jos halutaan harrastaa täysillä lajia, josta ei kuitenkaan saada rahallista hyötyä, on tehtävä ajankäyttöön liittyviä kompromissejä koska vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja opiskelun/työnteon lisäksi sekä todelliselle urheilulle että sosiaalisen elämän lieveilmiöille. Kun harrastetaan lajia josta ei saada sitä voita leivän päälle, on ihmisen kutakuinkin pakko joko opiskella tai tehdä työtä. Se aika, joka jää sitten jäljelle, menee harjoitteluun, lihashuoltoon, yms.

Sivusta seuranneena, mikä on sitten kaiken pointti lopulta. Voisi kai olla muutakin elämää? Ei provo, kysymys vain.

Ja tämänkin ymmärrettyäsi vielä ihmettelet, miksi käytän kaiken vapaa-aikani kehonrakennukseen? Luulisi olevan selvää, että jos halutaan harrastaa täysillä lajia, josta ei kuitenkaan saada rahallista hyötyä, on tehtävä ajankäyttöön liittyviä kompromissejä koska vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja opiskelun/työnteon lisäksi sekä todelliselle urheilulle että sosiaalisen elämän lieveilmiöille. Kun harrastetaan lajia josta ei saada sitä voita leivän päälle, on ihmisen kutakuinkin pakko joko opiskella tai tehdä työtä. Se aika, joka jää sitten jäljelle, menee harjoitteluun, lihashuoltoon, yms.

Quottaapa tänne yksikin kirjoitukseni, jossa ihmettelen juuri SINUN !!! ajankäyttöäsi kehonrakennukseen!!!:eek:

Haloo, olen kirjoittanut että vaikka sinua pidetäänkin guruna lajissa, sinun elämäntyylisi on kuitenkin mielestäni liian totalitaarista useimmille nuorille! Ja olen maininnut että elämäntyylisi sopii varmasti sinulle.

Niin että missä kohdassa olen ihmetellyt sinun ajankäyttöäsi kehonrakennukseen???

Quottaapa tänne yksikin kirjoitukseni, jossa ihmettelen juuri SINUN !!! ajankäyttöäsi kehonrakennukseen!!!:eek:

Haloo, olen kirjoittanut että vaikka sinua pidetäänkin guruna lajissa, sinun elämäntyylisi on kuitenkin mielestäni liian totalitaarista useimmille nuorille! Ja olen maininnut että elämäntyylisi sopii varmasti sinulle.

Niin että missä kohdassa olen ihmetellyt sinun ajankäyttöäsi kehonrakennukseen???

Hulkin elämäntyyli, siis päivittäinen treenaaminen ja syömisestä huolehtiminen on varsin ihanteellinen, ja yksi parhaista esimerkeistä meille kaikille. Jos käyttää esimerkiksi 1-2 tuntia päivässä itsensä ruumiilliseen "kurittamiseen", niin ei siinä ole mitään ihmeellistä. Joku toinen käyttää sen tv:n katseluun, pilkkimiseen tai vaikkapa pianonsoittoon.

Toki tuo värjääminen, öljyäminen ja uikkareissa itsensä esittely voi olla jonkun mielestä huvittavaa, mutta ei se puukepillä kuminpalan kaukalossa lätkimenkään tarkemmin ajateltuna aina kaikille avaudu.

Urheilulajit ovat aina hiukan erikoisia ja niissä menestyminen vaatii erikoisia persoonia. Kiitos vaan Hulkki hyvästä asennekasvatuksesta ja mentoroinnista!

et edelleenkään ymmärrä että tossa puhuttiin yleisellä tasolla eikä sinusta, vaikka tämä onkin ihan sun ikioma hiekkalaatikko.
Originally Posted by Meininkimies
Parhaiten lihaa rintaan saa varmaankin juuri kovalla penkkipunnerruksella, ainakin monet saavat.

tottakai saat sanoa oman mielipiteesi, mutta tossa yhteydessä se oli taas aivan turhaa. jokainen palstalainen varmasti tietää sun kannan penkkipunnerrukseen. sinä harvoin annat edes muiden pitää penkkipunnerrusta hyvänä liikkeenä.sanoisin jopa jonkin sortin aivopesuksi tuota jankkaamistasi penkkipunnerruksen huonoudesta :D

mulle on aivan sama mitä kukanenkin tekee tai jättää tekemättä.

Back
Ylös Bottom