CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

no jerry ei vauhkoakaan netissä koko ajan että penkki on paska yliarvostettu juntti liike jota kaikki juntit tekee. se vissi ero siinä on.
Ero lienee laajemmalla tasolla siinä, että Jerry ei vauhkoa netissä koko ajan muutenkaan, meikäläinen taas vauhkoaa. Yksinkertaista, eikö? :D

Ethän sä voi tietää miten se kehittää rintaa kun et sitä koskaan tee. Ainiin, mutta sähän olitkin aina oikeassa eikä sitä junttiliikettä kannata tehdä kun puhumalla kasvaa näköjään rinta paremmin.

Hulkki on vaan nuorena jääny joskus puhistessaan tangon alle, ja saa aivan kauheita takaumia penkkipunnerruksesta:D . En ymmärrä, miksi Hulksteri tekee sitten penkkipunnerrusta kapealla otteella joskus. Kapea penkki on penkkipunnerrus myös, no matter what joku hiton Hulkki väittää..

Niin no en suosittelisi ensimmäisenä treenivalmentajaksi kaveria, joka periaatteen vuoksi jättää jonkun liikkeen tekemättä koska pitää tätä junttiliikkeenä. Vähän luo kontrastia siihen, että muissa asioissa mennään promillen tarkkuudella kuten esim siinä, että vapaa kyykky antaa paremman hormonaalisen vasteen kuin smith kyykky.

Se on ihan sama kuka penaa tekee tai kuka ei. Olen takertunut vain lähinnä mielenkiinnostani tuohon periaatteeseen.

Niin no en suosittelisi ensimmäisenä treenivalmentajaksi kaveria, joka periaatteen vuoksi jättää jonkun liikkeen tekemättä koska pitää tätä junttiliikkeenä.
Epäpätevä väittämä, jälleen kerran. En itse tee penkkiä, mutta olen tehnyt lukemattomille muille ohjelmia, joissa tehdään myös penkkiä. En siis ole väittämässä, että muiden ei kannattaisi tehdä penkkiä. Ihan kohtalaisen hyvä rintaliikehän se on, vaikka parempiakin löytyy.
Vähän luo kontrastia siihen, että muissa asioissa mennään promillen tarkkuudella kuten esim siinä, että vapaa kyykky antaa paremman hormonaalisen vasteen kuin smith kyykky.
Jaksat sitten takertua vanhoihin juttuihin, vaikka ne eivät luonnollisestikaan enää päde. Tuo aihe on jo käsitelty kertaalleen, etkö muka muista?
Mitäs Hulkki sanoisit, jos penkin hormonaalinen vaste olisi parempi kuin vinopenkin? Tekisitkö sitten penkkiä? :)
Ei päde tuo hormonaalinen vaste kuin kouralliseen suurimpia liikkeitä, joissa keho liikkuu tilassa.

Jaksat sitten takertua vanhoihin juttuihin, vaikka ne eivät luonnollisestikaan enää päde.
Vuoden päästä sanot samaa penkistä ;)

btw. sun jauhot tuli kaupalle. Vippaanko ne huomenna sulle, olen menossa salille about 15-17?

Niin ja raipat on oikeassa, me nysvätään Hulkin kanssa netissä näin, irl me vain chattaillaan ilman tämmöistä vääntöä.

Oikea vastaus tähän vääntöön: Penkki on junttiliike jos sitä tekee henkilö, joka lämmittelemättä syöksyy suoraan ovesta tekemään runkkupenkkiä, niin että romut jää rinnalle. Jos sen taas tekee osana monipuolista treeniä, niin se on erittäin hyvä liike rintalihaksille.

Siun rinnoista hulkki suorastaa paistaa kunnon penkkitreenin puute. Ala nyt vaan kiltisti jauhamaan sitä penaa, niin joku päivä sulla on ehkä yhtä paksu rinta kuin mulla. :lol2: :D

Tohon penkkiväittelyyn, niin en tiiä hulkin tilanteesta mut itellä aika vastaavaa kokemukseta penkistä. Oon myös aika pitkäraajanen ja alusta asti penkki käyny suhteessa olkapäihin enemmän kun rintaan veivasin sitä millä vaan tekniikalla (oon lukenu miken penkkithreadin, keskittyny ala-asentoon jne jne). No, aloin ihan kokeilumieles tekeen tota dippiä syvään, ja huomasin että hemmetti, ne tissithän lähti kasvaan tällä. No, olkapäät on vieläkin lukuisista penkkitreeneistä johtuen hieman tissejä isommat suhteessa, mutta aletaan olemaan tasoissa. Kun ne nyt saan tästä yhtä kookkaiksi suhteessa olkapäihin ja ohikin, uskoisin että en silti ala veivaamaan penkkiä koska en todellakaan usko sen siltikään ottavan rintalihaksiin niin hyvin kun tuon dipin syvään.

Tuli vähän sekavasti selitettyä, mut pointti oli se, että joidenkin rakenteelle tuo dippi vaan soveltuu paremmin kun penkki mitä rintalihaksien kasvatukseen tulee oli tekniikka kuinka "tisseihin ottava" tahansa..

Tohon penkkiväittelyyn, niin en tiiä hulkin tilanteesta mut itellä aika vastaavaa kokemukseta penkistä. Oon myös aika pitkäraajanen ja alusta asti penkki käyny suhteessa olkapäihin enemmän kun rintaan veivasin sitä millä vaan tekniikalla (oon lukenu miken penkkithreadin, keskittyny ala-asentoon jne jne). No, aloin ihan kokeilumieles tekeen tota dippiä syvään, ja huomasin että hemmetti, ne tissithän lähti kasvaan tällä. No, olkapäät on vieläkin lukuisista penkkitreeneistä johtuen hieman tissejä isommat suhteessa, mutta aletaan olemaan tasoissa. Kun ne nyt saan tästä yhtä kookkaiksi suhteessa olkapäihin ja ohikin, uskoisin että en silti ala veivaamaan penkkiä koska en todellakaan usko sen siltikään ottavan rintalihaksiin niin hyvin kun tuon dipin syvään.

Tuli vähän sekavasti selitettyä, mut pointti oli se, että joidenkin rakenteelle tuo dippi vaan soveltuu paremmin kun penkki mitä rintalihaksien kasvatukseen tulee oli tekniikka kuinka "tisseihin ottava" tahansa..
Juup, jos lähdetään penkkiä ja dippiä keskenään vertaamaan, on dippi aina tuntunut helvetin paljon luonnollisemmalta liikkeeltä kuin normipenkki. Dippiä olenkin tehnyt aina aloittelijasta tähän päivään saakka, kun taas penkki jäi ensimmäisen 2-3 vuoden jälkeen unholaan.

Penasta vielä, että hulkki ei varmaan tiedä sit penkissä sitä legendaarista YKKÖSTÄ!
Eli jos joku kysyy et paljon nostat penkistä, niin ei osaa sanoa..ainakaan tarkkaa tulosta jos ei ole tehnyt penkkiä, eikä tee!:D

Back
Ylös Bottom