CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

JWOn tekstissä on myös pieni määrä kateellisuutta, en ainakaan usko kaverin saavuttavan vastaavaa itsekuria & hallintaa kuin Hulkilta löytyy. Jwolla ei ollut ns. munaa nousta edes lavalle ja kerää nyt tank-topissaan säälipisteitä kännisiltä muijilta baarissa. ;)

Molemmat ihan naurettavia lapsellisia keksintöjäsi. En osaa olla hulkille mistään kateellinen, paitsi ehkä siitä että valmistuttuaan koulutuksesta on paremmin koulutettu kuin minä ja tienaa siksi mua enemmän. Body asioissa ei vaan oikeen osaa olla niin kakara että olisi kellekkään kateellinen mistään. :rolleyes:

Kisoihin en tullut mukaan aivan toisesta syystä kuin rohkeudesta ja esim hulkki kyllä tietää mistä. yksityisasiat nyt kuitenkaan ei vaan kuulu nettiin, ja tämä ei sitten ps tarkoita taas roinaa tai natuutta, kun aina tällä palstalla 15v. jätkät näin päättelee.

Utin puheista olen vetänyt seuraavanlaisen johtopäätöksen:
Jos hän nyt alkaisi "natukuntonsa huipulla" rojuttaa, kasvattaisi 15kg tiukkaa lihasta, ehkä pokkaisi toisen sijan satakiloisissa, hän ei tuntis ansainneensa sitä. Koska se on saavutettu roinalla.

Jos kenellä tahansa olisi vastaava tilanne, en usko että kukaan alkaisi siinä tilanteessa piikittää. Utti tietää tehneensä kaiken työn itse (ok roina ei käy salilla but you got te point) ja ehkä saavuttaneensa jotakin mitä ei monen pää kestä, ilman anabolisia joihin monet turvautuu jo muutaman treenivuoden jälkeen. Ok lopputulos, kun Hulkki alkaa roinaamaan = vuosein naturaalityö hukkaan sekä paskafiilis(tm) itsensä pettämisestä. JWOn tekstissä on myös pieni määrä kateellisuutta, en ainakaan usko kaverin saavuttavan vastaavaa itsekuria & hallintaa kuin Hulkilta löytyy. Jwolla ei ollut ns. munaa nousta edes lavalle ja kerää nyt tank-topissaan säälipisteitä kännisiltä muijilta baarissa. ;)

PS. :piis: Ei se päämäärä, vaan itse matka. :)

Ite en nähny kyllä yhtään katellisuutta vaan ennemminki itseluottamusta ja tiedon siitä että ollaan niin kovalla tasolla ilman panostustaki että voidaan jo kuittailla kovaa panostavalle ja kertoa asiasta oma mielipide.

Enkä kyllä tajua miks pitäis ees saavuttaa sama itsekuri jos nauttii elämästä muulla tavalla. Ja eiköhän tuo poika saa jotaki ihan muuta ko säälipisteitä niiltä muijilta.

Utin puheista olen vetänyt seuraavanlaisen johtopäätöksen:
Jos hän nyt alkaisi "natukuntonsa huipulla" rojuttaa, kasvattaisi 15kg tiukkaa lihasta, ehkä pokkaisi toisen sijan satakiloisissa, hän ei tuntis ansainneensa sitä. Koska se on saavutettu roinalla.

Jos kenellä tahansa olisi vastaava tilanne, en usko että kukaan alkaisi siinä tilanteessa piikittää. Utti tietää tehneensä kaiken työn itse (ok roina ei käy salilla but you got te point) ja ehkä saavuttaneensa jotakin mitä ei monen pää kestä, ilman anabolisia joihin monet turvautuu jo muutaman treenivuoden jälkeen. Ok lopputulos, kun Hulkki alkaa roinaamaan = vuosein naturaalityö hukkaan sekä paskafiilis(tm) itsensä pettämisestä.
Täsmälleen. Varsin hyvin olet juttuni lukenut ja ymmärtänyt; ainoastaan tuo sarja meni pieleen. En nimittäin mahtuisi 100 kilon sarjaan jos kasvattaisin tähän päälle 15 kg tiukkaa lihasta (punnituspaino syksyn SM-kisassa oli 92.5 kg). ;)
JWOn tekstissä on myös pieni määrä kateellisuutta
En näe mitään syytä, miksi JWO voisi olla kateellinen meikäläiselle. Ukko on kuitenkin kaikin tavoin kovemmassa kunnossa kuin minä, ja vieläpä huomattavan paljon pienemmällä panostuksella. Meikäläisen tässä kuuluisi olla JWO:lle kateellinen.

Jottei menisi ihan paskanjauhannaksi, niin lisätään että hulkki on hienosti kasvattanut hauiksiaan kyllä viimeaikoina (mukaan lukien siis ennen kisoja). Todettu siis luonnossa ja uusista kuvista.

En oikeastaan päätellyt jwo sun vetäytymisestä mitään, sillä asia ei mua henkilökohtaisesti erityisesti liikuta. :) Tosin ihmettelin tuolloin mikset olisi käynyt katsomassa mikä tilanne, mutta kuten sanoit ne asiat ei tänne kuulu. Mielipiteitä kun voi ilmaista niin monella tavalla, itse ehkä ilmaisin väärin. Hyvä ettei kukaan vetänyt herneitä 16v jampan avautumisesta. ;> Edellisessä postauksessani siis oli kaksi ylimääräistä virkettä.

Hyvä Hulkki! Jatka valitsemallasi tiellä... ei kannata mennä alitse siitä, mistä aita on matalin, jotta elämässä olisi haasteita, joiden kautta oppii itsestään ja muista uusia asioita. Nyky-yhteiskunta vaan on valitettavasti sellainen, että kaikki pitäisi olla tässä ja heti. Mutta kuten sanoit, tärkeintä on matka, ei päämäärä. Keep on pumping! :)

Lol, nämä "yksikin kaveri dokasi ihan vitusti ja voitti sitten sen ja sen kisan, tämä TODISTAA että viinalla ei ole minkäänlaista negatiivista vaikutusta treeniin tai kehitykseen"

Tämä ei tietenkään ollut pointtini. Kyllähän jopa sinäkin sen ymmärrät vaikka muuta väitätkin. Joillain tuntuu vain olevan sellainen käsitys, että pitäisi olla lähes absolutisti menestyäkseen kehonrakennuksessa, vaikka nämä hieman rennommat tyypit päärjäävät tässäkin lajissa vähintään yhtä hyvin.

Tarkoitukseni oli lisätä jo ensimmäiseen viestiin, että kaikki on yksilöllistä ja kohtuus kaikessa. Luulin tämän kuitenkin olevan itsestään selvää, mutta olin väärässä.

Hassua siinä vain mun mielestäni on se että naturaalina antaa kaiken lajille jossa paras saavutus on rantapoika kunto.
Naturaalina ei kovin pitkälle kehitytä, ja sen huomaa hulkkikin viellä lähivuosina... Omistautuminen ei yksinkertaisesti riitä tässä laijissa, vaan vaaditaan myös kunnon roinat kunnon massoihin. Kukaan maailmassa ei ole kasvanut rantapoikaa kummemmaksi koskaan ilman roinaa. Hulkkiko on ensimmäinen? Jep. ;)
Onko Hulkin nykyinen kunto tosiaan pelkkä rantapoikakunto? Rannalla näkyy 68-kiloisia puuhelmipoikia, joiden vatsapalat ja kireät hauikset tekevät heistä jo rannan kingejä. Itse katsoin Hulkin viimeisimpiä kuvia ja esim. tuplat edestä -fotossa mies näyttää mielestäni ihka oikealta bodarilta. Juu-u, Hulkki on natikka joka näyttää bodarilta. Siinä on muuten omakin tavoitteeni.

Joten Hulkille tsemppiä! :thumbs:

Ryyppäämisestä sen verran, että itsekään en hukkaa kallisarvoista vapaa-aikaani kännissä. Viimeksi olin päissäni 15-vuotiaana.

Ei mene noin, vaan ne kännistä palatumiseen käytetyt päivät ovat pitkälti pois lihasten treenistä palautumisesta, eli kännistä palautumiseen käytettyjä lepopäiviä ei voi sellaisenaan laskea treenista palautumsieen käytettäviksi lepopäiviksi.En tietenkään. Edellisen kerran otin kuppia syksyllä 2002.Alkoholi menee kehossa kaikkien muiden energialähteiden edelle. Eli varsinkin tuo krapulasyöminen on varsin varma tapa saada suurin osa kaloreista suoraan vyötärölle.Useampi vuosi sitten edellisen kerran, silloin parhaimmillaan 6-8 toiston sarjaa noin 200 kilolla (riippuen smithin tangon painosta).

Etkö välitä istua kavereiden kanssa iltaa ja ottaa siinä muutamia oluisia ja jauhaa paskaa ja pitää hauskaa?

Etkö välitä istua kavereiden kanssa iltaa ja ottaa siinä muutamia oluisia ja jauhaa paskaa ja pitää hauskaa?

Tai yleensäkään tavata muijia tjsp? Taitaa toi nykyinen Utin tahti olla aika kiireistä, ettei tuossa oikein aikaa edes löytyisi parisuhteelle jne, mutta kai naiset sitten joskus rupiaa kiinnostamaan :)

Kaikki eivät saa viinasta samanlaisia kiksejä kuin toiset :zzzz:

Tai yleensäkään tavata muijia tjsp? Taitaa toi nykyinen Utin tahti olla aika kiireistä, ettei tuossa oikein aikaa edes löytyisi parisuhteelle jne, mutta kai naiset sitten joskus rupiaa kiinnostamaan :)

..eivätkä myöskään halua parisuhteeseen :evil:

Omistautuminen ei yksinkertaisesti riitä tässä laijissa, vaan vaaditaan myös kunnon roinat kunnon massoihin. Kukaan maailmassa ei ole kasvanut rantapoikaa kummemmaksi koskaan ilman roinaa. Hulkkiko on ensimmäinen? Jep. ;)

Mulle henk.koht tämä laji on harrastus, eikä mikään elämän tarkoitus. Siksi ei kiinnosta pätkääkään uhrata jumpaamiselle yhtään enempää tai terveyttään. kunhan pidän itseni hyvässä kunnossa että kehtaa baarissa käyskennellä lyhythihaisessa paidassa.

Hassua tilitystä tuo edellinen?

Hulkki muistaakseni kilpailee klassikissa, joten mihin hän tarvitsee niin valtavasti lisää massaa? Klassikki lienee tulevaisuudessa suositumpaa kuin roinabodaus? Ja tuo viimeinen lause kuvaa kirjoittajan oman itsetunnon tasoa.

Oma veikkaukseni on, että tällä Hulkin asenteella mennään myös työelämässä huomattavasti pidemmälle kuin tämän tilittäjän.

Tunnen erään kaverin, joka omisti urheilulajilleen pitkän ajan, ilman että naiset sitä liikaa häiritsivät. Nyt kaverilla on kaunis vaimo, komea talo, citymaasturi ja osakkuus menestyvässä firmassa. Kaikki tulee aikanaan kun on asenne kohdallaan.

Hulkki on menossa samaa reittiä uskoakseni.

Itse kuuluun niihin jotka voivat pitää viinaa ilman hauskaakin. Enkä silti arvostele/katso kieroon niitä jotka eivät juo. Se on heidän valintansa. Tosin sitä en ymmärrä miten änkkäri voi nyt jo sanoa, ettei aijo koskaan juoda mitään. Ensin pitää kokeilla miten "hauskaa" se kännissä heiluminen on ja vasta sitten päättää ettei juo enää.

JWO:n rantapoika kuvaukset on kyllä ihan vitun kaukaa haetut.

Toi avautuminen johtuu siitä että hulkki jaksaa jatkuvasti huomautella muiden omistautumisesta lajille. Jokainen saa omistautua niin paljon kuin haluaa vaikka postimerkkien keräilylle mun puolesta.

Ja sillä tavalla vaikka vittuilinkin tuon rantapoika kommentin olen siinä oikeassa että ei oikeasti kukaan natikkana kummemmin hyödy omistautumisestaan kun kehitys on joka tapauksessa hyvin vaikeeta ja on myös vaikeaa saada uhrautumisellaan eroja niihin jotka eivät kummemmin uhraudu. Tämähän on nähty moneen kertaan.

Minusta myös classic massat ovat rantapoika massoja. Kannattaa tulla vaikka meijerillekkin kattomaan missä massoissa on heti pienimmät potarit ja verrata vaikka niihin. Mutta eihän siinä tietysti mitään, mua vaan harmittaa välillä itteäni kun olen sellainen kynis. :)

Toki hulkki on siinä sitten ihan oikeassa että classic massoillakin voi keskittyä kehoilussa muokkaamaan vartalostaan mahdollisimman mallikkaan vaikka massaa olisikin vähemmän. Niinhän siinä pitää tehdä, tuntuu vähän järkevämmältä kuin haaveilla kehoilumassoista natikkana.

Ihan hauskaahan tuo varmasti olisi, mutta ei meikäläisellä ole yksinkertaisesti varaa laittaa aikaani tuollaiseen.
Tässäkään homma ei riipu kiinnostuksesta, vaan ajasta ja sen käytöstä.
ei oikeasti kukaan natikkana kummemmin hyödy omistautumisestaan kun kehitys on joka tapauksessa hyvin vaikeeta ja on myös vaikeaa saada uhrautumisellaan eroja niihin jotka eivät kummemmin uhraudu. Tämähän on nähty moneen kertaan.
Missä tämä on nähty? Jos tarkoitat esim. meikäläistä verrattuna sinuun ja vaikkapa Toni Kariin, on vertailu itsessään jo aika huono koska geneettiset erot ovat niin selviä. Etkö vieläkään oikeasti ymmärrä, että AINOA syy, miksi meikäläinen on kyennyt pysymään jotakuinkin samalla kehityksen tasolla kuin esim. sinä, on juurikin tuo panostuksen määrä. Jos taas sinä panostaisit hommaan samalla tavalla, olisit varsin nopeasti Classicissa arvokisamitalisti eikä meikäläisellä olisi enää mitään mahdollisuuksia kilpailla äijää vastaan. Kummallista, ettet oikeasti näytä tajuavan tätä.

Toivottavasti ehdottomuus ja mustavalkoinen ajattelutapa eivät kostaudu jonain päivänä. 30v täytettyä voi tuntua, että edellisvuodet olisi voinut käyttää antoisamminkin, etenkin kun natuna kehitys hidastuu olemattomiin jossain vaiheessa. Silloin kuitenkin vähän myöhäistä tehdä "nuorten" juttuja enää. Toisaalta jos 6v päästä saat edelleen paljon mielihyvää kehonrakennuksesta niin mikäs siinä.

Hulkki on kyllä aika kaukana rantapoika-kunnosta, lähes satakiloinen äijä noin tiukkana niin on kyllä ton pituisenakin iso jätkä. Ok, ei "iso" verratuna ehkä muihin kilpailijoihin, mutta yleisesti katsottuna kuitenkin. Ja tästä yleisestä näkökulmasta ei käsitykseni mukaan Hulkki hirveästi välitä, ainoa mikä ratkaisee on miltä näyttää lavalla ja kaikki toiminta on suunniteltu mahdollisimman pitkälle kehittämään kroppaa näyttääkseen lavalla paremmalta. Elämäntapana kehonrakennus. Ei se sovi kaikille.

Täällä kirjoitellaan siitä että Hulkin pitäisi sitä ja pitäisi tätä, mutta miksi? Kuka sen määrittelee mikä Hulkin mielestä on hyvä ja mukava tapa viettää aikaa? Moni, itseni mukaanlukien, toivoo ehkä jossain sisimmässään että Hulkkikin osoittaisi inhimillisiä taipumuksia, kuten dokaaminen ja deittailu (mikä on jokaisen yksityisasia, joten ymmärrän että Hulkki ei niistä paljon puhu, kuka sen tietää mikä tilanne oikeasti on) eikä aina olisi niin analyyttisen kylmä ja joustamaton noissa treeni ja syömisrutiineissaan. Silloin vois hyvällä omatunnolla perustella omia tekemisiään ja hairahduksiaan. Ja jotkut ehkä toivoo että Hulkki sortuisi vetämään anabolisia, niin voisi taas tuntea itsensä paremmaksi ja ottaa "kyl mäkin jos käyttäisin nappia, mut mä oon natu ja kuitenkin aika hyvin kehittyny"-asenteen ja sit olisi kaikki hyvin taas oman itsetunnon kohdalla. Mun mielestä Hulkki on elävä "FUCK YOU"-kyltti niille jotka marisevat että ei kehity kun ei vedä nappia ja että ei voi kehittää vitun kovaa fysiikkaa ilman horkkaa. Jos satsaa kunnolla treenamiseen ja ravintoon ja ottaa selvää asioista, ei tarvita nappeja kehittääkseen raudanlujan fysiikan. Sen on Hulkki mun mielestä osoittanut tässä vuosien varrellla.

Hulkki on, vaikka ei sitä itse myönnäkään, varmasti Suomen kovin natu. Joo, joo Hulkilla on aina nämä esimerkit niistä natuista jotka mukamas ovat kovempia, mutta en mä sitä oikein usko. Hulkki ja noi jätkät vierekkäin niin katotaan missä oikeasti mennään. Geneettinen lahjakkus on sitten eri asia ja sillä ei loppujen lopuksi ole merkitystä, vaan se miltä näyttää kun työ on tehty. Sen takiahan ymmärtääkseni Hulkki tekeekin niin saatanasti duunia.:worship: Ja onhan Hulkkikin geneettisesti lahjakas esim. aineenvaihdunnan ja joidenkin lihasryhmien osalta.

Kiteytettynä: Hulkki vaan saa jotkut ihmiset tuntemaan itsensä paskalta, kun ei itseltä löydy samaa treeniasennetta ja omistautumista. Se "miltä voisi näyttää tai miten pitkälle voisi kehittyä" jää monella ihmisellä jossitteluasteelle.
Ainakin minulle Hulkki toimii hyvänä motivaattorina ja tietolähteenä, siitä kiitokset!
PS. hanskat alkaa näyttämään entistä kovemmilta!

Toivottavasti ehdottomuus ja mustavalkoinen ajattelutapa eivät kostaudu jonain päivänä. 30v täytettyä voi tuntua, että edellisvuodet olisi voinut käyttää antoisamminkin, etenkin kun natuna kehitys hidastuu olemattomiin jossain vaiheessa. Silloin kuitenkin vähän myöhäistä tehdä "nuorten" juttuja enää. Toisaalta jos 6v päästä saat edelleen paljon mielihyvää kehonrakennuksesta niin mikäs siinä.

ei vittu oikeesti...ei kyl käy hulkki sua kateeks! toi julkkiksena olemisen ¨mukavin¨puoli on varmaa se että saat ottaa jengin katkeran sulosta paskaa niskaa natikkana olosta koko ajan...Susta tulee varmaa ¨isona¨ sit joku suuri poliittinen päättäjä ku osaat jakaa kansan mielipiteet jo nyt noin hyvin!!:D keep up good work!

Ihan hauskaahan tuo varmasti olisi, mutta ei meikäläisellä ole yksinkertaisesti varaa laittaa aikaani tuollaiseen.
Tarkoiukseni ei ole neuvoa miten sinun pitäisi elää elämääsi, juodakko vai eikö, se on täysin oma asiasi. Väitän vain, että aina aikaa saa järjestymään mikäli sitä oikeasti haluaa. Vapaailta ulkona kavereiden kanssa (viinatta tai ilman) tekisi varmasti ihmettä päänupille ja toisi ehkä hieman potkua treeneihin.

Back
Ylös Bottom