Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pieni varoituksen sana: ei ole kauhean miellyttävän tuntuista.
Ihan vaan pari perkelettä taisi ilmoille päästä,kun rupesin suihkuttelemaan:DKato "treenit" jatkuu vielä suihkussakin.:DHeh, ei tosiaan ollutIhan vaan pari perkelettä taisi ilmoille päästä,kun rupesin suihkuttelemaan:D
Eipä tuossa mitään sen kummallisempaa ole, kuin että treenin jälkeen laitan salin suihkussa yhden suihkun normaalisti kuumalle, ja otan viereisestä suihkusta sen käsikahvan (mikä ikinä "virallisesti" onkaan) ja laitan siitä tulemaan täydellä paineella niin kylmää vettä kuin seinästä saa ulos. Sitten suihkutan esim. jalkatreenin jälkeen yksi jalka kerrallaan etureittä ja pohjetta kylmällä vedellä sellaiset 30 sekuntia, minkä jälkeen hetkeksi takaisin kuumaan suihkuun. Sama juttu toiselle jalalle, ja tällaista kylmä-kuumavuorottelua aina kolme täyttä rundia. On auttanut todella selkeästi palautumiseen; lihakset eivät yksinkertaisesti kipeydy samalla tavalla kuin ilman noita kylmä-kuumahoitoja.
Tottakai se olisi, mutta en saisi mitään iloa irti 20 kilostakaan roinalihaa, koska en kokisi itse ansainneeni sitä. Sinänsä huvittavaa, että eräs voisilmätreenari Meijerillä kysyi kerran täsmälleen tuota samaa (vieläpä aivan tosissaan) kun näki meikäläisen kylmäsuihkusysteemit. :lol2:No eikö nyt ois jo helpompaa et tökkäiset sen ruutan siihen reiteen
Tottakai se olisi, mutta en saisi mitään iloa irti 20 kilostakaan roinalihaa, koska en kokisi itse ansainneeni sitä.
Tuota itse en ole Hulkki, mutta wannabe sihteeri kyllä...
...eiku ärrälle hakkaamaan ovea torstai aamuna!
Koita kestää H !No eikö nyt ois jo helpompaa et tökkäiset sen ruutan siihen reiteen :D
Nö vitsi vitsi, jos tuosta hyötyä on niin mikäs siinä.
Kiitän tästä kohteliaisuudesta miestä, joka suurin piirtein oikeustoimien uhalla esti pärstänsä kuvaamisen VIP-risteilyllä mutta laittaa sitten avatarikseen täysin selkeän valokuvan itsestään:Mä en jaksa edes vitsillä heittää Hulksterille tuollaista. Hulksteri on legenda ja tekee asiat omalla tyylillään ja saa ainakin täältä täydet rispektit.
Edelleen onnea ja menestystä valitsemalleen tielle. Monesta ei nimittäin ole vastaavaan leikkiin lähtijäksi.
Minunkin piti joskus kommentoida tuosta, että tuo kuvahan on todella näköinen. Ihan helposti tunnistaisi miehen tuosta kuvasta, vaikka ei olisi ikinä ennen nähnyt :D.Kiitän tästä kohteliaisuudesta miestä, joka suurin piirtein oikeustoimien uhalla esti pärstänsä kuvaamisen VIP-risteilyllä mutta laittaa sitten avatarikseen täysin selkeän valokuvan itsestään.
Kiitän tästä kohteliaisuudesta miestä, joka suurin piirtein oikeustoimien uhalla esti pärstänsä kuvaamisen VIP-risteilyllä mutta laittaa sitten avatarikseen täysin selkeän valokuvan itsestään:

Mä en jaksa edes vitsillä heittää Hulksterille tuollaista. Hulksteri on legenda ja tekee asiat omalla tyylillään ja saa ainakin täältä täydet rispektit.

Ei helvetti :lol2::utti:
![]()