CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Itse taas olen tehnyt siten, että treenin jälkeen kylpyammeeseen kylmää vettä, että jalat peittyy. Ainut vika näin talvella on, että sen jälkeen palelee niin perkeleesti loppupäivän. Joten olen lopettanut noi hoidot.:wall:

Jooh, mutta aikamoista hifistelyä kuitenkin. Itse en huomannut mitään eroa palautumisen kanssa. Tosin kyllä siitä jäi semmonen kiva fiilis...

Heh, ei tosiaan ollut:) Ihan vaan pari perkelettä taisi ilmoille päästä,kun rupesin suihkuttelemaan:D
Kato "treenit" jatkuu vielä suihkussakin.:D
Siis se mikä pätee salilla pätee suihkussa eli no pain, no gain. Itse käytän aina reisille ja käsille, se on vähän pakko, että saadaan jotain aikaseks.

Eipä tuossa mitään sen kummallisempaa ole, kuin että treenin jälkeen laitan salin suihkussa yhden suihkun normaalisti kuumalle, ja otan viereisestä suihkusta sen käsikahvan (mikä ikinä "virallisesti" onkaan) ja laitan siitä tulemaan täydellä paineella niin kylmää vettä kuin seinästä saa ulos. Sitten suihkutan esim. jalkatreenin jälkeen yksi jalka kerrallaan etureittä ja pohjetta kylmällä vedellä sellaiset 30 sekuntia, minkä jälkeen hetkeksi takaisin kuumaan suihkuun. Sama juttu toiselle jalalle, ja tällaista kylmä-kuumavuorottelua aina kolme täyttä rundia. On auttanut todella selkeästi palautumiseen; lihakset eivät yksinkertaisesti kipeydy samalla tavalla kuin ilman noita kylmä-kuumahoitoja.

No eikö nyt ois jo helpompaa et tökkäiset sen ruutan siihen reiteen :D

Nö vitsi vitsi, jos tuosta hyötyä on niin mikäs siinä.

No eikö nyt ois jo helpompaa et tökkäiset sen ruutan siihen reiteen
Tottakai se olisi, mutta en saisi mitään iloa irti 20 kilostakaan roinalihaa, koska en kokisi itse ansainneeni sitä. Sinänsä huvittavaa, että eräs voisilmätreenari Meijerillä kysyi kerran täsmälleen tuota samaa (vieläpä aivan tosissaan) kun näki meikäläisen kylmäsuihkusysteemit. :lol2:

Tottakai se olisi, mutta en saisi mitään iloa irti 20 kilostakaan roinalihaa, koska en kokisi itse ansainneeni sitä.

Joo se olikin tommonen loppu kevennys. Tiedän periaatteesi ja itsekkin uskon natupowerin voimaan. Rispektit siitä, että äijä jaksaa viilata. Ei monesta ois tommoseen.

Tuota itse en ole Hulkki, mutta wannabe sihteeri kyllä...

Tahtoo oman sihteerin myös!!! Kuinka kuuluisa tarttee olla että wannabe-sihteerejä alkaa pyöriä jaloissa? :D Kai sinä olet tuon jo Hulkki palkannut (tai ei kai se palkkaa edes vaadi...)?! Kerro, että sihteerin hommiin kuuluu myös siivous, pyykkäys ja tiskaus (kaikki ilo irti ;) ) Kuule NGV (tai kuka tahansa muu, jolla on tekemisen puutetta), jos Hulkki ei sua palkkaa ja tahdot sihteerin hommaa harjoitella, niin mun pyykkivuori kasvaa eikä aika riitä yhtään mihinkään! Sähkömagnetiikan ja ydinfysiikan osaaminen luetaan hyväksi (mm. fysiikan laskuharjoituksiin ei riitä aika...)!

Ite kokeilin tänään tuota hauiksille ja tuntu että hauberit tuli pumppiin uudestaan (ihmeellistä kyllä). Täytynee jatkossakin tehdä kylmä-kuuma suihkutusta. :) Rinnoille ei uskaltanu suihkutella. :D

Laitetaanpa tänne muistutusta, että torstaina ilmestyy uusin BODY-lehti, jossa mukana siis Hulkin haastattelu! Tilaajille lehti taitaa olla postiluukussa jo keskiviikkona.:hyper: ...eiku ärrälle hakkaamaan ovea torstai aamuna!

..toivottavasti mun hulkki fanitus ei ala olemaan jo liian rasittavaa:nolo: Koita kestää H !

No eikö nyt ois jo helpompaa et tökkäiset sen ruutan siihen reiteen :D

Nö vitsi vitsi, jos tuosta hyötyä on niin mikäs siinä.

Mä en jaksa edes vitsillä heittää Hulksterille tuollaista. Hulksteri on legenda ja tekee asiat omalla tyylillään ja saa ainakin täältä täydet rispektit.

Edelleen onnea ja menestystä valitsemalleen tielle. Monesta ei nimittäin ole vastaavaan leikkiin lähtijäksi.

Mä en jaksa edes vitsillä heittää Hulksterille tuollaista. Hulksteri on legenda ja tekee asiat omalla tyylillään ja saa ainakin täältä täydet rispektit.

Edelleen onnea ja menestystä valitsemalleen tielle. Monesta ei nimittäin ole vastaavaan leikkiin lähtijäksi.
Kiitän tästä kohteliaisuudesta miestä, joka suurin piirtein oikeustoimien uhalla esti pärstänsä kuvaamisen VIP-risteilyllä mutta laittaa sitten avatarikseen täysin selkeän valokuvan itsestään:

:lol2:

Kiitän tästä kohteliaisuudesta miestä, joka suurin piirtein oikeustoimien uhalla esti pärstänsä kuvaamisen VIP-risteilyllä mutta laittaa sitten avatarikseen täysin selkeän valokuvan itsestään.
Minunkin piti joskus kommentoida tuosta, että tuo kuvahan on todella näköinen. Ihan helposti tunnistaisi miehen tuosta kuvasta, vaikka ei olisi ikinä ennen nähnyt :D.

Kiitän tästä kohteliaisuudesta miestä, joka suurin piirtein oikeustoimien uhalla esti pärstänsä kuvaamisen VIP-risteilyllä mutta laittaa sitten avatarikseen täysin selkeän valokuvan itsestään:

Vähät kohteliaisuudesta, kysymyksessä oli totuus :)

Ja mitä tuohon kuvaan tulee, niin se on optinen harha. Suosittelen edellisille kirjoittajille käyntiä optikolla ;)

edit: Itsetuntoboost: mun täytyy olla kova legenda kun olen vienyt Hulkin threadista jo ainakin puoli sivua :D

Nojoo, ehkä tuon vitstin tarkoitus oli kuvastaa maalikon ajatumaailmaa siitä että onneen on myös helpompikin tie. Ei siis tarkoitettu suorainsesti Hulkille.

No mut se siitä, sillon ollaan jo ojassa kun ruvetaan selittelemään :)

Offtopic jatkuu (idea törkeästi ryöstetty Syntikalta):

:utti:

attachment.php

Ps. Hulkki on huumorimiehiä, joten ei herneitä vieläkään piis :piis:

Liitteet

• utti_approved.webp
    utti_approved.webp
    918 bytes · Katsottu: 3 402
Back
Ylös Bottom