CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Mun puolestani vaan kiitokset NGV:lle:thumbs:
Ei tässä mitään, kyllähän tuo kuuluu wannabe sihteerin toimen kuvaan tosin pienellä pelollahan mä tuon postasin.

ironteme sanoi:
Toi Hulkin musamaku on kyllä jotain ihan käsittämätöntä, Rammsteinia ja 2 Unlimitedia sekaisin!
Hei ihmekkös se onkin niin HC, mies sekoittaa kahta ääripäätä keskenään ja siitä tulee loistava kompo...:jahas:
Iha ihme mies, tosin se on nähty jo, mutta noin ihme mies...

Ei tässä mitään, kyllähän tuo kuuluu wannabe sihteerin toimen kuvaan tosin pienellä pelollahan mä tuon postasin.

Hei ihmekkös se onkin niin HC, mies sekoittaa kahta ääripäätä keskenään ja siitä tulee loistava kompo...:jahas:
Iha ihme mies, tosin se on nähty jo, mutta noin ihme mies...

Mees ny jo siitä nuoaleksimasta :lick: :lick: ja slurps. Ilmeisesti nualeksisit Hulkkia vaikka se kuuntelisi Tom Jonesia ja Paula Abdulia sekaisin.

Jos siis haluaa saada päässä jotain naksahtamaan, niin tämä soimaan looppina joka treeniin.

:offtopic: Silloin kun toi linkki oli sulla siguna tyylliin "laita soimaan looppina ja olet koukussa" niin mä laitoin piruuttani hetkeksi ja vasta varmaan tunnin päästä tajusin että se soi edelleen :hyper: Siitä 5 min ja sitten naksahti :curs:

Mites muuten Hulkki, kuinka alas lasket dipit? Kuinka alas ne kuuluis laskea? Kauhia vääntö salikaverin kanssa, väittää että mä huijaan mutta jos otan alemmas sen mitä kyynerpää taipuu niin menee musta liikaa olkapäille ja ne tulee kipeäksikin.

Kommetoidaan nyt jotain turhaa: ihan hirveetä paskaa Hulkki kuuntelee. Olen tätä mieltä oikeasti, vaikkakin postaan "vaikutuksen" alaisena. piste.

Oisin odottanu, että kahta akateemista tutkintoa suorittava, joka ei nuku ikinä, kuuntelis pelkkää trancea ja salillakin olis omat strobovalot mukana :D Niin sitä ihminen erehtyy.

Mees ny jo siitä nuoaleksimasta :lick: :lick: ja slurps. Ilmeisesti nualeksisit Hulkkia vaikka se kuuntelisi Tom Jonesia ja Paula Abdulia sekaisin.

Eihän hulkin setissä ole mitään vikaa. Itelläni voi olla aivan erilaista musiikkia soittimessa peräkkäin.

Miksi ei voisi kuunnella Tom Jonesia ja Paula Abdulia sekasin? :)

En oikeesti ymmärrä, että miks se häiritsis, jos tulee erilaista musaa, kunhan ite pitää siitä musiikista. Ei mulla ainakaan mee pasmat sekasin, jos rankan rokin jälkeen tulee joku pehmo biisi.

Kaikilla pakkislaisilla on tietysti vain metallia soitin täynnä...

Ei mulla ainakaan mee pasmat sekasin, jos rankan rokin jälkeen tulee joku pehmo biisi.
:offtopic: Tuo riippuu aika paljon tuon pehmobiisin yllätyksellisyydestä. Esim. meidän kuntosalilla soi jatkuvasti Nova, josta välillä tuleekin ihan kivoja biisejä, mutta tiukan paikan tullen sieltä tulee sellasia ralleja, että ilmat pääsee väkisinkin. Toinen kyseisen radiokanavan bravuuri on ne pehmospiikit, joiden takia menee venyttelyssäkin laskut sekaisin, tai sitten joku soittaa sinne ja kertoo miten "Tapasin meidän Jorman vuonna 88 Alavuksen Shellillä, siellä se oli kahvia juomassa kavereiden kanssa, kun äidin kanssa tultiin tankkaamaan. Sanoin sitten äitille, että tuon kanssa minä menen naimisiin.. vieläkin ollaan yhdessä."
Pitäisi kai hankkia se soitin.

Mutta joo, mitäs sitä toisten musiikkimakua mollaamaan. :)

Kaikilla pakkislaisilla on tietysti vain metallia soitin täynnä...
Ei. Mulla on ämpärisoittimella Abortedin viimeisin, At The Gatesin Slaughter of the Soul, Behemothin Zos Kia Cultus ja Deiciden eka, kaikki siis huippulaadukasta death metallia, ankaraa mättöä, noi em. ovat siis sulassa sovussa Kaj Chydeniuksen Kauneimmat rakkauslaulut kokoelman, Peter Toshin (en muista levyn nimeä) ja Trio Töykeiden Wake levyn kanssa. :D

Tosin en kuuntele noita reeneissä ikinä. Muuten loistavaa musaa, mutta eivät sopisi mun reenimusaksi ollenkaan. Ei vaan nappaa kauhee paahto ja mättö (eikä kyllä Trio Töykeät tai Chydeniuksen rakkauslaulutkaan) reenimusana, mieluummin olen kokonaan ilman musaa.

Jottei menisi kokonaan :offtopic:, niin em. turinoinnin oli tarkoitus liittyä Hulkin reenimusajuttuihin siten, että musa on makuasia ja kuunnelkoon jokainen silloin, kun haluaa, sitä, mitä haluaa. Toki toisten musamakua voi ihmetellä, ei siinä mitään ja musasta puhua ja kinata, muttei makuasioista mihinkään sopuisiin lopputuloksiin ikinä päästä kumminkaan. :)

Jos siis haluaa saada päässä jotain naksahtamaan, niin tämä soimaan looppina joka treeniin.

Alkuun kuuntelis varmaan aika hilpeellä mielellä, mutta loppua kohden rupeis huilitauot lyhenemään ihan vaan sen takia, että hommat olis nopeemmin done... jotta pääsis pukkariin mussuttamaan napit korvistaan ja nuuskimaan palkkarijauhot nenuun.

Coldplay on vähän sellasta melankolisen kaunista, itsesäälissä rypemiseen tarkotettua musiikkia niin mikäs siihen oheen sopii paremmin kuin ittensä raiskaaminen salilla.

Hulkki kantsii tutustua noihin muihinkin Coldplayn tuotoksiin, kuten Clocks (PsyClone Remix), Don't Panic, Speed of Sound ja REM:n Losing My Religion.

Musiikkimaun perusteella uppoo sulla ku sulaan voihin myös Mighty 44 - Mighty 44 ja vaikkapa Trick Daddy - Let's Go.

Coldplay on vähän sellasta melankolisen kaunista, itsesäälissä rypemiseen tarkotettua musiikkia niin mikäs siihen oheen sopii paremmin kuin ittensä raiskaaminen salilla.
Kaikkein hämärintä tuossa Coldplayn Talkissa on se, että se toimii meikäläisellä aivan ylivoimaisesti nimenomaan pohkeita treenatessa - just how fucked up is that? :lol2:
Hulkki kantsii tutustua noihin muihinkin Coldplayn tuotoksiin, kuten Clocks (PsyClone Remix), Don't Panic, Speed of Sound ja REM:n Losing My Religion.
REM:n parhaat on löytynyt hyllystä jo varmaan 10 vuotta. Tuo Don't Panic oli vähän turhan lässy, Speed of Sound ihan OK.

METALLICA - Sad But True

Tästä Hulkin soittolistan biisistä oon ennenkin kommentoinut,mutta sanotaan nyt viä,että täähän soi etureisi-ja käsitreenissä:lol2: .No,nekin lihasryhmät rupee oleen jo paremmassa kuosissa...

Tuli semmonen kysymys mieleen, että saatko hyvin öisin unta, kun otat aika usein pitkiäkin päiväunia?
En oikeasti ole kovin hyvä nukkumaan ns. normiaikoihin. Eli yleensä saan nukuttua vasta jossain klo 03-04 jälkeen aamulla, riippumatta siitä kuinka väsynyt olen. Jos aikataulu vaatii sitten aamulla heräämistä, olen koko päivän aika pihalla ja himaan päästyäni nukun juuri ne parin tunnin päikkärit pahimpaan väsymykseen. Tosin jopa ilman noita päikkäreitä tekee vaikeaa saada yöunta ennen klo 03-04 aamulla. Sitten kun viimein saan unta, voisin kylläkin yleensä nukkua vaikka kellon ympäri monta päivää putkeen eli nukkuminen ei tuota vaikeuksia :D

Back
Ylös Bottom