Kiitoksia kaikille kannustuksesta ja kommenteista.
Lol, et voi olla tosissasi :lol2:
Aika paskasti saisi asiat olla, jos tällaiseen kondikseen olisi tarvittu horkkaa. Livenä olen kuitenkin melkoinen kynis. XXL tuossa sanoikin:Koska lihasta ei oikeasti ole, voi vain yrittää antaa vaikutelman siitä, että lihasta on. ;)Eipä niissä etureisissä hurraamista ole, kuten ei ole noissa sivuolkapäissä tai käsissäkään. Näkyväthän nuo jalat esim. näissä dieettiseurantakuvissani:
http://members.tiscali.fi/hulkki/classicbb2006.htm
Tässä otos viime viikolta:
katso liitettä 2672514-vuotiaana aloitin salitreenit, ensimmäinen vuosi meni pitkälti pelkän yläkropan treenaamiseen (tämä oli tosin ensimmäisen puolen vuoden jälkeen lääkärin määräys, kun 5 kertaa viikossa tehty syväkyykky ja muut jalkaliikkeet koripalloa varten eivät tehneet kauhean hyvää polville). About 18-vuotiaaksi asti treenasin sitten kroppaa melko tasapuolisesti koripallon ohessa, ja vuodesta 2001 lähtien olen keskittynyt pelkästään salitreeniin.Hohohoo, kyllä mä aina jengiä väistän vaikka saatan sarjojen välisine psyykkauksineni näyttääkin hieman psykopaattiselta :D
Pelottavammalta sä yleensä näytät, kun kokoa on kohtalaisen paljon enemmän ja kaikki päälläoleva on mustaa.