CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Saatana Hulkki, katsoin noita kuvia expo-ketjusta! Ounasit Toni Karin selkäposeissa ja ojentajaposeeraus oli vähintään tasapeli. Eikä tuo Suosaarikaan voittamattomalta näytä, sullahan on isommat kädet kuin sillä. Kyllä sä kärjessä oot!

Jep, finaalissa ollaan, eli tämän syksyn kisaprojektin päätavoite on saavutettu. Huomenna pidän vain hauskaa finaalissa ja yritän saada vaparin menemään kerrankin edes jotakuinkin siten kuin se on harjoiteltu. Sijoituksella ei ole tässä vaiheessa enää mitään merkitystä, koska tuo finaalipaikka oli ainoa konkreettinen tavoite. Eli vaikka olisin finaalissa viides, olen jo nyt erittäin tyytyväinen. :)

Ei päässy änkkäri ryyppäämään:itku: :D

Onneksi olkoon Hulkki.

Saatana Hulkki, katsoin noita kuvia expo-ketjusta! Ounasit Toni Karin selkäposeissa ja ojentajaposeeraus oli vähintään tasapeli. Eikä tuo Suosaarikaan voittamattomalta näytä, sullahan on isommat kädet kuin sillä. Kyllä sä kärjessä oot!

hmm liekkö katselin vääriä kuvia mutta mitä itse kattoin noita nyt niin eikös tuon Karin selkäposet ollu kuitenkin hiukka parempia? Ei siinä mitään hyvä on kyllä hulkkillakin kunto ja onneksi olkoon finaalipaikasta, on ollut kiva lukea kaikkia juttuja tuosta sun kisaprojektista :) kovassa kunnossa olet!

ueshiba sanoi:
Ei päässy änkkäri ryyppäämään:itku: :D

Onneksi olkoon Hulkki.
Arvaa sanoinko huh huh, kun kuulin että Hulkki pääsi finaaliin. Ei tarvinnu mennä ryypää, tosin menin irontemen kanssa treenaa ja ryypättiin molemmat sitten palkkarii. :D

Kyllä tulee todella jännittävä taistelu voitosta, joka käydään näillä näkymin Hulkin ja Tonin välillä. Hulkki vie selän osalta, mutta taas Toni vie reisien osalta ja muuten on aika tasaista. :)

hmm liekkö katselin vääriä kuvia mutta mitä itse kattoin noita nyt niin eikös tuon Karin selkäposet ollu kuitenkin hiukka parempia?
attachment.php

attachment.php

Kyllä mun mielestä Hulkin selkä on isompi. Olkapäät taitaa mennä Tonille.

Edit: Tuossa vielä tuo ojentaja. En oikeasti odottanut, että Hulkki olis noin kova noiden kärkinimien rinnalla.

attachment.php

Onnittelut finaaliin pääsyn johdosta! :) Toivotaan että kaikki menee huomenna hienosti ja hulkki lähtee kisoista mitali kaulassa:thumbs:

attachment.php

attachment.php

Kyllä mun mielestä Hulkin selkä on isompi. Olkapäät taitaa mennä Tonille.

Edit: Tuossa vielä tuo ojentaja. En oikeasti odottanut, että Hulkki olis noin kova noiden kärkinimien rinnalla.

attachment.php

juuh oikeita kuvia kattelin kyllä. Helevatan tasaselta tuo kyllä näyttää, paha mennä sanoon, kun tarkemmin kattoo... tuossa leveässä mun mielestä näyttää kyllä että hulkki ois edullisemmassa kulmassa kameraan... kovassa kunnossa on molemmat kaverit kyllä, ei voi muuta sanoa.

Hyvä hulkki! Onnea finaalipaikasta. Mitaleille ainakin mun mielestä. Tosin tuo Toni Kari ainakin olkapäissä vie. Väittäisinpä että taistelu voitosta tullaan käymään Karin ja hulkin välillä. Paras oli ku jäit siinä lopussa keskelle liikkuvaa poistumisjonoa vielä posettelemaan:D .

NEUTRAALI sanoi:
uskon että hulkki voittaa. jos niin käy, niin en ole yllättynyt. mahtavaa se olisi. ei vois hulkki enään selitellä mitään.
Ois kova jos Hulkki veisi koko sarjan, niin sitten varmaa mies sanoisi taas, että olin kuudeneksi viimeinen ja taso ei ollu kova etc etc. Kyllä se keksii jotain jos voittaa, vähintää huutaa lavalla: "Hei tuomarit te oote pahemman luokan puu silmiä! Jopa se tsekki siinä TPS - Kärppä pelissä oli parempi!". Tai jotain tähän tyyliin.

Tuo ojentajapose on ihan tajuton, eikä tuosta kuvasta saa edes parasta käsitystä kun ei ole ihan suoraan kameraan päin :thumbs:

Mielestäni Hulkki häviää Tonille olkapäissä, pohkeissa, forkuissa ja etureisien kireydessä. Habakin saattaa kallistua Tonin puolelle hieman.

Vatsatkin on Hulkilla paljon paremmat vaikka yksi loota puuttuukin ;)

Skaban pitäisi ratketa Hulkin ja Toni Karin välillä, muuten tapahtuu oikeusmurha. Hulkin esiintyminen lavalla oli upeaa, "väliin" heitetyt omat poset tuli kuin apteekin hyllyltä ja meno oli aidosti iloisen näköistä. Hienoa!

Toni oli tänään ehkä aavistuksen erottuvampi, mutta ainakin selkä Hulkilla on massiivisempi.

Lykkyä finaaliin! Toivotaan, että vapari menee nappiin. :thumbs:

Back
Ylös Bottom