Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, finaalissa ollaan, eli tämän syksyn kisaprojektin päätavoite on saavutettu. Huomenna pidän vain hauskaa finaalissa ja yritän saada vaparin menemään kerrankin edes jotakuinkin siten kuin se on harjoiteltu. Sijoituksella ei ole tässä vaiheessa enää mitään merkitystä, koska tuo finaalipaikka oli ainoa konkreettinen tavoite. Eli vaikka olisin finaalissa viides, olen jo nyt erittäin tyytyväinen.![]()
Saatana Hulkki, katsoin noita kuvia expo-ketjusta! Ounasit Toni Karin selkäposeissa ja ojentajaposeeraus oli vähintään tasapeli. Eikä tuo Suosaarikaan voittamattomalta näytä, sullahan on isommat kädet kuin sillä. Kyllä sä kärjessä oot!
kovassa kunnossa olet!Arvaa sanoinko huh huh, kun kuulin että Hulkki pääsi finaaliin. Ei tarvinnu mennä ryypää, tosin menin irontemen kanssa treenaa ja ryypättiin molemmat sitten palkkarii. :Dueshiba sanoi:Ei päässy änkkäri ryyppäämään:itku: :D
Onneksi olkoon Hulkki.
hmm liekkö katselin vääriä kuvia mutta mitä itse kattoin noita nyt niin eikös tuon Karin selkäposet ollu kuitenkin hiukka parempia?
![]()
![]()
Kyllä mun mielestä Hulkin selkä on isompi. Olkapäät taitaa mennä Tonille.
Edit: Tuossa vielä tuo ojentaja. En oikeasti odottanut, että Hulkki olis noin kova noiden kärkinimien rinnalla.
![]()
uskon että hulkki voittaa. jos niin käy, niin en ole yllättynyt. mahtavaa se olisi. ei vois hulkki enään selitellä mitään.
Ois kova jos Hulkki veisi koko sarjan, niin sitten varmaa mies sanoisi taas, että olin kuudeneksi viimeinen ja taso ei ollu kova etc etc. Kyllä se keksii jotain jos voittaa, vähintää huutaa lavalla: "Hei tuomarit te oote pahemman luokan puu silmiä! Jopa se tsekki siinä TPS - Kärppä pelissä oli parempi!". Tai jotain tähän tyyliin.NEUTRAALI sanoi:uskon että hulkki voittaa. jos niin käy, niin en ole yllättynyt. mahtavaa se olisi. ei vois hulkki enään selitellä mitään.