Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no LOL,miten jengi jaksaa...Zemppiä Hulkille, suomi24 pellet voi istua miekkaan
paitsi colemanni ei taida nyt kuitenkaan olla ihan natu:D
.... Nyt meikän kaikki haaveet romahti :(Älä turhaan stressaa noista. Minä ainakin TIEDÄN, että sinun omistautumisellasi ja panostuksellasi sekä tieteellisen tarkalla ja harkitulla lähestymistavallasi lihaksen kasvatukseen olisi ihme, jos et olisi kovassa kunnossa. Sen verran kovaa työtä olet kuntosi eteen tehnyt, että en epäile vähääkään natuuttasi. Nuo pikkuraukat tuolla palstalla eivät varmaan vaan ole ikinä itse viitsineet niin tosissaan panostaa treeniin, ravintoon ja lepoon, että voisivat tietää ollenkaan, että mihin natuna on mahdollista päästä, kun hommat tekee oikein ja vielä omaa vähän lahjoja....meikäläistä syytetään roinauksesta...

Niinpä, yksikään ihminen maailmassa ei voi oikeasti todistaa olevansa naturaali. Vaikka olisi ollut testiuhka päällä syntymästä saakka, joku vetää aina "testeissä näkymättömät aineet" -kortin hihastaan, jne. Aika hiljaista on löytää tästä maailmasta yhtäkään varmaa naturaalia, jos kaikkien oletetaan automaattisesti valehtelevan ja vaaditaan järeitä todisteita.Eipähän tuota natuuttaan millään pysty aukottomasti todistamaan, joten en minä ainakaan enää siitä aio ottaa stressiä, jos joku ei minun sanaani asiasta usko, vaan siitä huolimatta pitää roinaajana.
No sitähän olen naureskellutkin, että minuakin kiinnostaisi tietää mitä olen muka kirjoitellut. Ensialkuun riittäisi tietää, mille nettipalstalle olen muka noita roinatarinoita kirjoitellut, vieläpä vuosien ajan? :lol2:Mikähän juttu tuo on?
Juuri näin. Eiköhän se niin ole, että todellista menestymisen astetta voidaan mitata ansioiden lisäksi myös avoimien vihamiesten ja nimettömien vittuilijoiden määrällä. ;)Älä turhaan stressaa noista.