CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Jep, hyvän asenteen olet ottanut noita pellejä kohtaan... Aina sitä kateelliset tai muuten vaan vajaat henkilöt ovat kitisemässä ja paskaa jauhamassa. Mutta totta tosiaan, itse taidat tietää paremmin mitä on otettu ja mitä ei :)

Hehee uskamattominta on se, miten joku jaksaa käyttää aikaansa niinkin turhanpäiväseen asiaan kuin tuntemattoman mustamaalaamiseen? Mitä kicksejä siitä voi saada?

Täysin normaalia kateellisten teinien toimintaa, kun ei itse pystytä/kyetä niin koitetaan laskea muiden arvostusta valehtelemalla heistä.
Niin kauan kuin nuo jutut pysyvät suomi24-lastentarhaamossa niillä ei ole mitään merkitystä.

Kovasti tsemppiä koitokseen Hulmutukka, harmittaa etten päässyt itse paikalle Turkuun enkä nyt Lahteenkaan :wall:

otat vaan kaikki noi syytökset kehuina. Suomi24:n kyniksien on vaikea uskoa että kukaan pääsee noin kovaan kuosiin ilman horkkaa kun itellä ei papu kasva vaikka vääntää sitä joka toinen päivä puuhelmet helisten.

voisko joku laittaa linkkiä noihi suomi 24 keskuteluihi ois kiva käydä nauraa rhp typeille

no LOL,miten jengi jaksaa...Zemppiä Hulkille, suomi24 pellet voi istua miekkaan

Niinpä.. ei suaatana mitä sontaa.. kyllähän noi ottaa varmasti kuulasta mutta paras kai ku jättää tollaset täysin omaan arvoon ja keskittyy omaan tekemiseensä..

No ohhohhoijaa miten nauretavaa lässytystä tuolla suomi24.fi harrastetaan.kaverit ei edes luultavasti tiedä mistä puhuu..vaikka nuori olen niin sanon että lapsellista...

...meikäläistä syytetään roinauksesta...
Älä turhaan stressaa noista. Minä ainakin TIEDÄN, että sinun omistautumisellasi ja panostuksellasi sekä tieteellisen tarkalla ja harkitulla lähestymistavallasi lihaksen kasvatukseen olisi ihme, jos et olisi kovassa kunnossa. Sen verran kovaa työtä olet kuntosi eteen tehnyt, että en epäile vähääkään natuuttasi. Nuo pikkuraukat tuolla palstalla eivät varmaan vaan ole ikinä itse viitsineet niin tosissaan panostaa treeniin, ravintoon ja lepoon, että voisivat tietää ollenkaan, että mihin natuna on mahdollista päästä, kun hommat tekee oikein ja vielä omaa vähän lahjoja.

Itseänikin on epäilty roinaajaksi niin monia kertoja, ettei minulla ole enää pienintäkään käsitystä niiden kertojen määrästä. Eipähän tuota natuuttaan millään pysty aukottomasti todistamaan, joten en minä ainakaan enää siitä aio ottaa stressiä, jos joku ei minun sanaani asiasta usko, vaan siitä huolimatta pitää roinaajana.

Itse en ole vielä ihan varma, että pääsenkö aikatauluni puolesta katsomaan kisaasi, vaikka Lahteen olenkin tulossa. Kiinnostaisi kyllä kovasti nähdä miehen kunto ihan livenä.

Tsemppiä kisaan joka tapauksessa! :rock:

Jylli kyllä puhuu täyttä asiaa.
Jos nyt ei ääritapauksia (pro-kehonrakennus) lasketa niin roinaajiks haukutaan aina vaan itseään isompia ja parempia.
Nykyisin kaikki on niin perkeleen kateellisia toisilleen.

Vaikka hulkin naturaaliudesta ei olis ollu ikinä mitään puhetta niin en silti miestä roinaajaks kutsuis. Mä sanon sulle hulkki että oon sulle ihan helvetin kateellinen mutten silti, koskaan edes vihjaa siihen että olisit piikin perseeseen tökänny.

Lainaus Suomi24:sta:`Hulkki sitten varmaan kertoo, mitä roinatarinoita kirjoittelit eräällä voimailupalstalle useita vuosia ja kerroit kuinka ihanaa on roinarin maailma ja puolustelit kaltaisiasi henkeen ja vereen. `
Mikähän juttu tuo on? Aika jännää, mihin kunnon mustamaalauksella pystyy.

Eipähän tuota natuuttaan millään pysty aukottomasti todistamaan, joten en minä ainakaan enää siitä aio ottaa stressiä, jos joku ei minun sanaani asiasta usko, vaan siitä huolimatta pitää roinaajana.
Niinpä, yksikään ihminen maailmassa ei voi oikeasti todistaa olevansa naturaali. Vaikka olisi ollut testiuhka päällä syntymästä saakka, joku vetää aina "testeissä näkymättömät aineet" -kortin hihastaan, jne. Aika hiljaista on löytää tästä maailmasta yhtäkään varmaa naturaalia, jos kaikkien oletetaan automaattisesti valehtelevan ja vaaditaan järeitä todisteita.
Mikähän juttu tuo on?
No sitähän olen naureskellutkin, että minuakin kiinnostaisi tietää mitä olen muka kirjoitellut. Ensialkuun riittäisi tietää, mille nettipalstalle olen muka noita roinatarinoita kirjoitellut, vieläpä vuosien ajan? :lol2:

Milloinkas tuollaset jutut menee jo rikoksen puolelle?

Back
Ylös Bottom