Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AIVAN JUMALATTOMAT KUVAT!!!!!![]()

NGV, et vittu sitten häpäise Hulkkia skaboissa!
mää nään jo mielessäin kun ngv änkee kesken hulkin vaparin lavalle ja alkaa halimaan hulkkia :Dlaittakaa änäri pakkopaitaan ja kahleilla kiinni johonkin patteri putkeen ettei se pääse tekemään mitään kauheita :D;)
Lol, näillä näkymin voisin väittää melko varmasti ettei tule moista tapahtumaan. Toki mieli voi muuttua vuosien varrella, mutta kyllä Classic Bodybuildingissa on meikäläiselle ihan riittävästi työsarkaa natuna vielä 10-15 vuodeksi.toki haluaisin nähdä kun tämä mies alkais roinaan hullunlailla joskus +35vuotiaanaettä mihin kaikkeen se riittäisi jos motivaatio koko lajia kohtaan oli vielä samanlainen mitä se on nyt. silloin voitais mennä jo aika pitkälle. oishan se mahtava katsoa kun hulkki kävelis lavalle joskus 40-45vuotiaana 140kilosena 3rasvoissa :D
Kuten RRKalle jo sanoikin, ei mistään. Roinaajaksi on äärimmäisen helppo todistaa kun siihen riittää yksi ainoa positiivinen dopingtesti. Natuksi ei taas voi varmasti todistaa yhtään ketään. Moni varmasti pitää meikäläistä roinarina, enkä voi sille yhtään mitään. Toisaalta muiden mielipiteet eivät meikäläistä niin paljoa kiinnosta, sillä ensisijaisesti olen pysytellyt hormoneista erossa vain ja ainoastaan itseni takia. Vaikka saisin 10 kg lisää lihasta roinalla, en voisi tuntea siitä minkäänlaista saavutuksentunnetta koska roina sen lihan olisi kasvattanut, ei niinkään treeni tai ravinto. Jos taas saan puolikin kiloa lisää lihasta ilman horkkaa, tiedän tasan tarkkaan että olen saavuttanut senkin pienen kehityksen itse - treenillä ja ruokavaliolla.Mistä tietää kuka on natu ja kuka ei ? Tähän ei tartte ku yhen hyvän vastauksen.
Heh, kiitoksia kohteliaisuudesta mutta enpä nyt menisi vielä sanomaan todistaneeni kenenkään väittämiä vääriksi siitä, mitä natuna voi saavuttaa ja mitä ei. Meikäläinen tulee kuitenkin olemaan NIIN laihaa poikaa lavalla vielä tänä syksynä että pahaa tekee. Eri asia on sitten 5-10 vuoden päästä, kun lihasta saattaa ehkä jo ollakin ihan hyvin Classicciin.Mä toivon koko sydämestäni että ne, jotka ovat sua jaksaneet haukkua ja vähätellä, tuntisivat pienen piston sydämessään ja toteaisivat että pakko myöntää olleensa väärässä! Sullahan on aivan mieletön fysiikka natukilpailijaksi.
Heh, tässä tuli kohteliaisuus jonka hyväksyn suoralta kädeltä ja kumarran päälle :DIso käsi ja paljon rispektiä Hulkille täältäkin. Sen 4 vuotta kun oon pakkista selannut, niin en oo suoraan sanoen hullumpaa hiihtäjää tavannut kuin hulkki.
Hmmm... kukahan se tuossa tapauksessa saisi tuntea sen pahimman pistonMä toivon koko sydämestäni että ne, jotka ovat sua jaksaneet haukkua ja vähätellä, tuntisivat pienen piston sydämessään

oon tavannu esim mentulan ja mun mielestä miehen sosiaaliset taidot oli....Jos sinulta olisi kysytty esim. 4 vuotta sitten millaisessa kunnossa olet 2006 syksyllä olisitko arvioinut ala- vai yläkanttiin?
Ei se häpäise, ja jos häpäisee niin tukehdutan sen hiljaseksi tisseilläni![]()

Lol, näillä näkymin voisin väittää melko varmasti ettei tule moista tapahtumaan. Toki mieli voi muuttua vuosien varrella, mutta kyllä Classic Bodybuildingissa on meikäläiselle ihan riittävästi työsarkaa natuna vielä 10-15 vuodeksi..
Meikäläistä ärsyttää se kun jokaista joka on isompi ku ite aletaan heti epäillä hormooneista.. ..