CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Ei muuta Hulkster ku onnea sponssista ja tsemppiä tuleviin kisoihin, hyvältä näyttää jo nyt.

AIVAN JUMALATTOMAT KUVAT!!!!!:rock:
OMG! Kyllä Hulkkia on pakko lähtee kattoo Turkuu no mater what it takes! Täytyy kyllä sanoa, että toi ojentaja pose on kyllä rautaa! En malta odottaa lauantaita! YEAH BUDYY!!!

AIVAN JUMALATTOMAT KUVAT!!!!!
wank.gif

Wtf? :rolleyes:

No mut oli ne munkin mielestä ihan sika hienoja kuvia. :rock:

NGV, et vittu sitten häpäise Hulkkia skaboissa!

:hyper: mää nään jo mielessäin kun ngv änkee kesken hulkin vaparin lavalle ja alkaa halimaan hulkkia :D

laittakaa änäri pakkopaitaan ja kahleilla kiinni johonkin patteri putkeen ettei se pääse tekemään mitään kauheita :D;)

toki haluaisin nähdä kun tämä mies alkais roinaan hullunlailla joskus +35vuotiaana:) että mihin kaikkeen se riittäisi jos motivaatio koko lajia kohtaan oli vielä samanlainen mitä se on nyt. silloin voitais mennä jo aika pitkälle. oishan se mahtava katsoa kun hulkki kävelis lavalle joskus 40-45vuotiaana 140kilosena 3rasvoissa :D
Lol, näillä näkymin voisin väittää melko varmasti ettei tule moista tapahtumaan. Toki mieli voi muuttua vuosien varrella, mutta kyllä Classic Bodybuildingissa on meikäläiselle ihan riittävästi työsarkaa natuna vielä 10-15 vuodeksi.
Mistä tietää kuka on natu ja kuka ei ? Tähän ei tartte ku yhen hyvän vastauksen.
Kuten RRKalle jo sanoikin, ei mistään. Roinaajaksi on äärimmäisen helppo todistaa kun siihen riittää yksi ainoa positiivinen dopingtesti. Natuksi ei taas voi varmasti todistaa yhtään ketään. Moni varmasti pitää meikäläistä roinarina, enkä voi sille yhtään mitään. Toisaalta muiden mielipiteet eivät meikäläistä niin paljoa kiinnosta, sillä ensisijaisesti olen pysytellyt hormoneista erossa vain ja ainoastaan itseni takia. Vaikka saisin 10 kg lisää lihasta roinalla, en voisi tuntea siitä minkäänlaista saavutuksentunnetta koska roina sen lihan olisi kasvattanut, ei niinkään treeni tai ravinto. Jos taas saan puolikin kiloa lisää lihasta ilman horkkaa, tiedän tasan tarkkaan että olen saavuttanut senkin pienen kehityksen itse - treenillä ja ruokavaliolla.
Mä toivon koko sydämestäni että ne, jotka ovat sua jaksaneet haukkua ja vähätellä, tuntisivat pienen piston sydämessään ja toteaisivat että pakko myöntää olleensa väärässä! Sullahan on aivan mieletön fysiikka natukilpailijaksi.
Heh, kiitoksia kohteliaisuudesta mutta enpä nyt menisi vielä sanomaan todistaneeni kenenkään väittämiä vääriksi siitä, mitä natuna voi saavuttaa ja mitä ei. Meikäläinen tulee kuitenkin olemaan NIIN laihaa poikaa lavalla vielä tänä syksynä että pahaa tekee. Eri asia on sitten 5-10 vuoden päästä, kun lihasta saattaa ehkä jo ollakin ihan hyvin Classicciin. :)
Iso käsi ja paljon rispektiä Hulkille täältäkin. Sen 4 vuotta kun oon pakkista selannut, niin en oo suoraan sanoen hullumpaa hiihtäjää tavannut kuin hulkki.
Heh, tässä tuli kohteliaisuus jonka hyväksyn suoralta kädeltä ja kumarran päälle :D

PS. NGV voisi sitten tosiaan ottaa ihan rauhassa siellä katsomossa.

Ja ties kuinka monennen kerran muistutan, että nuo ovat Miken ottamia pro-luokan kuvia, joissa valot ja kuvakulmat olivat erittäin suotuisat. Jos noissa kuvissa näytän jopa vähän treenanneelta, näytän todellisuudessa aivan uskomattomalta kynäniskalta. Kun lauantaina astelen Turussa lavalle, tulee moni ihmettelemään pitkään kuinka paljon pienempi olen oikeasti kuin esim. noissa Miken kuvissa. Sanokaa minun sanoneen.

voisithan sä hulkki käydä testeissä vaikka joka viikko ja julkaista netissä niin kai sua sitten uskottais:D
No ei varmasti, epäilijöitä riittää aina vaikka sua vois seurata 24/7.

Meikäläistä ärsyttää se kun jokaista joka on isompi ku ite aletaan heti epäillä hormooneista.. Mutta kaikkihan on jostain kateellisia, niin ku minäkin sulle mutten ala vaikka maksettas syyttämään sua hormooneista.
Sulla on tosi hyviä mielipiteitä ja ideoita mikä on hyvä juttu koska se todistaa sen ettei kehonrakentajat oo kaikki itsekkäitä kusipäitä jotka välittää vaan itsestään. oot silleen niinku hyvä jätkä:) oon tavannu esim mentulan ja mun mielestä miehen sosiaaliset taidot oli....

Tää meidän hulkki antaa motivaatiota niille jotka miettii että on kai pakko käyttää roinaa jos meinaa millekkään lavoille ikinä mennä tai ylipäätään tulla isoksi. Ite meinasin ottaa ekan kuurin joskus 3kk sitten mutta sitten selailin tätä sivua ja näin sun kuvia. ei vois enää käydä mielessäkään.

Mua ainakin jaksaa naurattaa noi sun jutut niin kauan ku niitä kirjoitat.
Kun aluks kuulin kaverilta joskus että tiedätkö minkä näköinen se hulkki on mikä on noilla keskustelu palstoilla niin kuvittelin että on varmasti samanlainen pelle ku poutiainen ,vaan tarkemman syynäilyn alta löytyi asiallinen jätkä.

En pääse sua sinne katsomoon kannustamaan vaan usko pois että kannustan sua täältä kotipuolesta..

Mielettömiä kuvia, varsinkin sivuposeeraukset on vaikuttavia massiivisten ojentajien, reisien sekä rinnan ansiosta. Vaikka Hulkki tulee varmasti olemaan vaikuttava myös lavalla on silti hyvä muistaa, että harvemmin siellä lavalla näky on samaa tasoa mitä ammattilaisen ottamissa kuvissa.

Ei voi muuta kuin nostaa hattua Hulkille tinkimättömästä asenteesta ja luonteenlujuudesta. Uskomaton kaveri. Tsemppiä kisoihin! :thumbs:

PS. Taitaa Hulkki jännittää enemmän NGV:n näkemistä kuin itse kisoja. ;)

Lol, näillä näkymin voisin väittää melko varmasti ettei tule moista tapahtumaan. Toki mieli voi muuttua vuosien varrella, mutta kyllä Classic Bodybuildingissa on meikäläiselle ihan riittävästi työsarkaa natuna vielä 10-15 vuodeksi..

on on, mutta sitten vanhoilla päivillä kun kehitys alkaa jo hivenen lantumaan:D :thumbs:
Meikäläistä ärsyttää se kun jokaista joka on isompi ku ite aletaan heti epäillä hormooneista.. ..

no parempihan se on että epäilleen vs ettei epäiltäisi. kehunahan tollaset pitää ottaa eikä vittuuntua moisesta. sehän se vasta kauheaa olisi jos olisi roinannut pienen ikänsä ja porukka kyselis että mitä lajia sää harrastat :D. silloin ois jo mieli maassa:D

Mitäs meinaat tehdä jos satuisi niin hassusti, että voittaisit jomman kumman kisan? Kyseenalaistaisitko tuomareiden ammattitaidon ja kieltäytyisit mitalista?

Back
Ylös Bottom