CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Paljon Hulkilla on kalorit tällä hetkellä? Äijällä näytti olevan eilen ihan sikana virtaa treeneissä.

Kotisivujen serveri toimii näköjään taas, joten tuolta löytyy uusia kuvia (ovat olleet VIP-osiolla jonkin aikaa):
http://members.tiscali.fi/hulkki/classicbb2006.htm
Paljon Hulkilla on kalorit tällä hetkellä? Äijällä näytti olevan eilen ihan sikana virtaa treeneissä.
Treenipäivä 2900, lepopäivä 2400. Eilen otin ensimmäistä kertaa treenin kahdessa osassa pitkin päivää, eli aamulla kun olit itse rimpuilemassa ylätaljojen kimpussa, vedin etukyykyn ja pohkeet (alla 20 g aminoja ja 2 dl tuoremehua, vasta treenin jälkeen aamiainen). Illalla tein sitten takareidet. Tänään teen yläkropan kahdessa osassa, kun on kerran hieman lomaa ja mahdollisuus treenata 2 kertaa päivässä. Energiaa ei jostain syystä tunnu siltikään salin ulkopuolella kauheasti olevan, mutta esim. jalkatreeneissä vedän hirveät aggret väkisin päälle koska meikäläisellä ei yksinkertaisesti ole pienintäkään varaa päästää intensiteettitasoa laskemaan kun etureidet on kyseessä.

Eihän tuosta sitä luvattua vinttikoiraa saa tekemälläkään.. ;)
Nuo "vanhan koulukunnan" selkäposeeraukset, siis vikat kuvat kahdessa tuoreimmassa sarjassa, ovat selkeästi sun juttu. Niitä sitten pistät vaparissa menemään kuin Arska ikään. Klassisen komealta näyttää!

Eihän tuosta sitä luvattua vinttikoiraa saa tekemälläkään.. ;)
Kyllä tässä aika vinttikoiramainen olo on about 6 päivää viikossa, kun low-carbilla väännetään parhaimmillaan kahta treeniä päivässä ja aerobiset päälle, eikä pumppia saa kuin hiilaritankkauspäivän jälkeisessä treenissä.
Nuo "vanhan koulukunnan" selkäposeeraukset, siis vikat kuvat kahdessa tuoreimmassa sarjassa, ovat selkeästi sun juttu.
Eikö musti kelpaa?

PS. Menee kyllä jo aikamoiseksi pelleilyksi kun nämä samat kuvat on ollut jo kertaalleen esillä VIP-puolella, mutta so not...

Eilen otin ensimmäistä kertaa treenin kahdessa osassa pitkin päivää, eli aamulla kun olit itse rimpuilemassa ylätaljojen kimpussa, vedin etukyykyn ja pohkeet (alla 20 g aminoja ja 2 dl tuoremehua, vasta treenin jälkeen aamiainen).

Mä kävin treenaamassa klo 16 pintaan eli oot säkin ilmeisesti ollu hiukan zombiena :D !

Mä kävin treenaamassa klo 16 pintaan eli oot säkin ilmeisesti ollu hiukan zombiena :D !
Nyt on parin viikon kesäloma meneillään, joten olen heräillyt klo 14 maissa normaalisti. Tänäänkin vedin päivän ekaksi treeniksi heti herättyäni rinnan ja olkapäät, ja aamiaista pääsin syömään treenin jälkeen siinä klo 17 maissa. :D

Nyt on parin viikon kesäloma meneillään, joten olen heräillyt klo 14 maissa normaalisti. Tänäänkin vedin päivän ekaksi treeniksi heti herättyäni rinnan ja olkapäät, ja aamiaista pääsin syömään treenin jälkeen siinä klo 17 maissa. :D

aamiaista kello 17:D :D :D voi vittu:) sama homma itellä kesällä....
pitäis varmaan kesken unen käydä syömässä jotain..

Hyvää juttua Hulkki:worship:

Mitä mieltä oot kunnostas tällä hetkellä?

Neutraali sen tosiaan jo sanoikin, eli muihin kisaajiin nähden olen uskoakseni aikamoisen lihaton ja löysä. Paskassa kunnossa siis.
Turpa kiinni siellä! Sä olet meidän idoli, sun pitäs olla itsevarma ja näyttää meille mallia! Helvetin hyvältä sä näytät, nyt vaan meet ja voitat. Kaikkien janoisten natujen sankari, incredible Hulkki.

Äijä on tiukemmassa kunnossa kuin mä :thumbs: . Tsemiä viime päiville.

Neutraali sen tosiaan jo sanoikin, eli muihin kisaajiin nähden olen uskoakseni aikamoisen lihaton ja löysä. Paskassa kunnossa siis.

Kyllä minulla vain aika vahva usko on että viiden parhaan joukossa olet, mutta sehän nähdään sitten. Lahteen pitää varmaan itsekin lähteä tsiigailemaan.

Kaikkien janoisten natujen sankari, incredible Hulkki.
Juomatottumusten puolesta JWO sopii paljon paremmin janoisten natujen sankariksi, meikäläinen ei pahemmin nimittäin tuosta juomapolitiikasta perusta :D
öolikos se itse herra hulk pakkiksen kaupassa eilen siinä kuuden aikaa? oot kyllä tosi pitkä kaveri...
Olin kyllä kaupalla noihin aikoihin, jubailin pitkän tovin Inkerin kanssa. Pituutta on 188 cm.

Back
Ylös Bottom