Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenipäivä 2900, lepopäivä 2400. Eilen otin ensimmäistä kertaa treenin kahdessa osassa pitkin päivää, eli aamulla kun olit itse rimpuilemassa ylätaljojen kimpussa, vedin etukyykyn ja pohkeet (alla 20 g aminoja ja 2 dl tuoremehua, vasta treenin jälkeen aamiainen). Illalla tein sitten takareidet. Tänään teen yläkropan kahdessa osassa, kun on kerran hieman lomaa ja mahdollisuus treenata 2 kertaa päivässä. Energiaa ei jostain syystä tunnu siltikään salin ulkopuolella kauheasti olevan, mutta esim. jalkatreeneissä vedän hirveät aggret väkisin päälle koska meikäläisellä ei yksinkertaisesti ole pienintäkään varaa päästää intensiteettitasoa laskemaan kun etureidet on kyseessä.Paljon Hulkilla on kalorit tällä hetkellä? Äijällä näytti olevan eilen ihan sikana virtaa treeneissä.
Kyllä tässä aika vinttikoiramainen olo on about 6 päivää viikossa, kun low-carbilla väännetään parhaimmillaan kahta treeniä päivässä ja aerobiset päälle, eikä pumppia saa kuin hiilaritankkauspäivän jälkeisessä treenissä.Eihän tuosta sitä luvattua vinttikoiraa saa tekemälläkään.. ;)
Eikö musti kelpaa?Nuo "vanhan koulukunnan" selkäposeeraukset, siis vikat kuvat kahdessa tuoreimmassa sarjassa, ovat selkeästi sun juttu.

Eilen otin ensimmäistä kertaa treenin kahdessa osassa pitkin päivää, eli aamulla kun olit itse rimpuilemassa ylätaljojen kimpussa, vedin etukyykyn ja pohkeet (alla 20 g aminoja ja 2 dl tuoremehua, vasta treenin jälkeen aamiainen).
Nyt on parin viikon kesäloma meneillään, joten olen heräillyt klo 14 maissa normaalisti. Tänäänkin vedin päivän ekaksi treeniksi heti herättyäni rinnan ja olkapäät, ja aamiaista pääsin syömään treenin jälkeen siinä klo 17 maissa. :DMä kävin treenaamassa klo 16 pintaan eli oot säkin ilmeisesti ollu hiukan zombiena :D !
Hyvältä näyttää, kädetkin ovat viimeisimmissä kuvissa jo paljon paremman näköiset kuin aiemmin. Tsemiä kisoihin!Nyt on parin viikon kesäloma meneillään, joten olen heräillyt klo 14 maissa normaalisti. Tänäänkin vedin päivän ekaksi treeniksi heti herättyäni rinnan ja olkapäät, ja aamiaista pääsin syömään treenin jälkeen siinä klo 17 maissa. :D
sama homma itellä kesällä....
Mitä mieltä oot kunnostas tällä hetkellä?
Neutraali sen tosiaan jo sanoikin, eli muihin kisaajiin nähden olen uskoakseni aikamoisen lihaton ja löysä. Paskassa kunnossa siis.voisin veikata että omasta mielestään hän on aivan paskassa kunnossa :D

Turpa kiinni siellä! Sä olet meidän idoli, sun pitäs olla itsevarma ja näyttää meille mallia! Helvetin hyvältä sä näytät, nyt vaan meet ja voitat. Kaikkien janoisten natujen sankari, incredible Hulkki.Neutraali sen tosiaan jo sanoikin, eli muihin kisaajiin nähden olen uskoakseni aikamoisen lihaton ja löysä. Paskassa kunnossa siis.
Neutraali sen tosiaan jo sanoikin, eli muihin kisaajiin nähden olen uskoakseni aikamoisen lihaton ja löysä. Paskassa kunnossa siis.
Juomatottumusten puolesta JWO sopii paljon paremmin janoisten natujen sankariksi, meikäläinen ei pahemmin nimittäin tuosta juomapolitiikasta perusta :DKaikkien janoisten natujen sankari, incredible Hulkki.
Olin kyllä kaupalla noihin aikoihin, jubailin pitkän tovin Inkerin kanssa. Pituutta on 188 cm.öolikos se itse herra hulk pakkiksen kaupassa eilen siinä kuuden aikaa? oot kyllä tosi pitkä kaveri...
Pituutta on 188 cm.
Juomatottumusten puolesta JWO sopii paljon paremmin janoisten natujen sankariksi