CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Heh, kannattaa sitten tosiaan muistaa että noissa Miken ottamissa kuvissa oli viimeisen päälle laitetut dramaattiset valot ja ihan pro äijä kameran takana. Eli toivottavasti jengi ei sitten kauheasti näiden kuvien jälkeen pety kun meikäläinen astelee syksyllä lavan armottomiin valoihin tikkuetureisineni ja narukäsineni. ;)Hiukset lyhenivät.

Oot poika kunnossa älä nyt ala kyseenalaistaan kuntoas. Mike on kameran kans huippu mutta ei sekään pysty olemattomasta mitään tekeen. Nyt sun pitää vaan keskittyä itsees ja ei ajatella mitä muut sanoo. Huomasit varmaan jo noista kommenteista että jo nykyinen kuntos oli yllätys monelle. Ei kun pää pystyyn ja kohti syksyä. Toivon että saat olla terveenä ja eheenä loppuun asti. Maltti on valttia. Tuskaiset viikot alkaa joten jaksamista.:worship:

Propsit Hulkille. :worship:

Mikeltä hyvät kuvat as usual.

On kyllä Hulkenstain tiputtavassa kunnossa :rock: arvostusta tulee täältä juuri siksi että mies on noin älyttömän kovassa kunnossa naturaalina ja omistautuu täysin lajille, mies on pitkä ja silti näyttää noin massiiviselta, voimaa on pirusti ja pysyy kireänä ympäri vuoden. Itse olen vahvasti roinaa vastaan myös. Aivan sama mulle jos joku käyttää mutta itse en haluisi tehdä sellaista omalle keholleni. Paljon tsemppiä täältä kisavalmisteluihin! No tässä tulee toistettua paljon mitä muut ovat jo sanoneet mutta silti täytyy vielä itsekkin päästä sanomaan :) Todella hienoa työtä taas kerran Mike tehnyt :thumbs:

Aikataulunkin huomioon ottaen, erinomaiselta näyttää! Olkapäät kyllä todella näyttävät, selästä puhumattakaan. Tuosta tulee kova paketti johon Hulksteri itsekin saa ja joutuu ihan varmasti olla tyytyväinen, sijoituksesta huolimatta. ;) Tsemppiä loppurutistukseen! :)

Hyvä etten saanu pumpputilttiä:rock: Ihan sikahyviä kuvia. Hieno mies ja aina valmis juttelemaan asioista ja pohtimaan eri kantoja. Ja jakaa omia keksintöjä/sovellelmia aina auliisti. Team Ahman sanoin:"Tuolla autossa on julkisuuden henkilö" Totean samaa jaksoa mukaillen:"Kuule Hulkki, sie oot mun armoton fani"

Oot poika kunnossa älä nyt ala kyseenalaistaan kuntoas. Mike on kameran kans huippu mutta ei sekään pysty olemattomasta mitään tekeen. Nyt sun pitää vaan keskittyä itsees ja ei ajatella mitä muut sanoo. Huomasit varmaan jo noista kommenteista että jo nykyinen kuntos oli yllätys monelle. Ei kun pää pystyyn ja kohti syksyä. Toivon että saat olla terveenä ja eheenä loppuun asti. Maltti on valttia. Tuskaiset viikot alkaa joten jaksamista.:worship:
Ohoh, tätä positiivista palautetta on jo pakko hieman kuunnellakin, kun kisalavat ovat vanhakeholle olleet tuttu paikka käsittääkseni jo parisenkymmentä vuotta. Kiitoksia kannustuksesta, hienoa aikaa on tämä ensimmäinen kisadieetti tähän asti ollut. Olen jo ihmetellyt moneen otteeseen, miksei homma ärsytä lainkaan, mutta ehkäpä nämä tulevat viikot saavat pientä ärtymystäkin pintaan. :D
mies on pitkä ja silti näyttää noin massiiviselta, voimaa on pirusti ja pysyy kireänä ympäri vuoden.
Tämä nyt ei mielestäni pidä paikkaansa, sillä nostin painon reilu vuosi sitten aina 110 kiloon saakka, mistä lähdin valmistautumaan tämän syksyn kisoja varten. Pidin ensin 28 viikon välidieetin saadakseni pahimmat bulkki-ihrat pois, minkä jälkeen tammikuussa aloin lisäilemään kaloreita mutta pidin itseni kohtalaisen siistissä kunnossa, ja 21 viikon maltillisen plussakalorikauden jälkeen aloitin sitten itse kisadieetin, joka tulee päättymään Lahden SM-kisoihin 17 viikon pituisena. Eli lähtökunto kisadieetille oli kohtalaisen hyvä tasan sen takia, että olen tähdännyt tämän syksyn kisoihin suunnitelmallisesti jo yli 1½ vuoden ajan (enkä esim. ainoastaan sen 8 viikon ajan, mitä olen nyt itse kisadieetillä ollut).
Tuosta tulee kova paketti johon Hulksteri itsekin saa ja joutuu ihan varmasti olla tyytyväinen, sijoituksesta huolimatta. ;)
Heh, tyytyväinen en tule varmasti ikinä olemaan. Lahden kisan jälkeen jatkan saman tien heikkojen lihasryhmieni kehittämistä; todennäköisesti käyn heti lauantai-iltana alkukilpailun jälkeen finaalista karsiuduttuani hirveä vitutus päällä tekemässä 20 sarjaa etureisiä paikallisella salilla ja herään sunnuntaiaamuna jalkaprässin alta :D

Noitten kuvien perusteella olkapäät dominoi yläkehoa, että se niistä heikoista sivuolkapäistä. Lahdessa Takaposet vie vihreä mies, jollei kovia Mustia Hevosia löydy.

Hulkin tuntien turha toivottaa tsemppiä, sanotaan sensijaan että kädet näyttävät AIVAN PASKOILTA, mutta kuitenkin kovilta verrattuna etureiskoihin!;)

Hulkki sä voisit kyllä treenata Meijerillä ilman paitaa:D Edes jossain hihattomassa?!? Soisit meille naisihmisille enemmän silmänruokaa:kuola:

Toi eka kuva on hyvä! Siinä on synkkä ja kohtalokas ilme. Mä tykkään! Epäkkäät tulee massiivisesti esiin Mostissa. Kantsii miettiä mikä pose on sun ns. signature pose kun sun nimi huudetaan tai kun sut kutsutaan vertailuun/ lähdet pois vertailusta. Se vois nimittäin olla vaik toi mosti?

Nyt vain kiristät tahtia ja poltat ne viimeisetkin laardit pois!

Good luck!

Hyvältä näyttää tosiaan, kuvaaja kuvattava kun on kunnossa niin hyvää jälkeä syntyy.

Ja entistä varempia työkaverit siitä että olen kei kun näitä kuvia äsken katselin. ;)

Hyvässä kunnossa kaveri kyllä, mukava nähdä mikä on lavakondis Lahdessa.
Kovatasoinen kisahan tuosta on näemmä tulossa.

Jessus mikä mies!! :kuola: Kovasti tsemppiä loppudieetille!
Vonkaa siitä itelles pitkä, lihaksikas, ahkera, tunnollinen, fiksu, raitis ja tulevaisuudessa tod.näk. hyvätuloinen mies! :D

t: iivöl da pimp

Maallikon silmiin olkapäät ja selkä ovat kovin lihaisassa kunnossa ja kireys ajankohtaan nähden hyvä. Varmasti kumminkin pitää vielä joitain kiloja kiristellä sikakireään kuntoon, mutta parempi se onkin tehdä pikkuhiljaa ja varovaisesti, että menettäisi niin vähän lihasta, kuin mahdollista.

Back
Ylös Bottom