CBB Utti Hulkki Hietala

Olen kyllä pettynyt tuohon fastin uuteen poikien suunnittelemaan sarjaan. Ei mitään ihmeellistä, laturikin ihan perus, hmb vähän viljelty sinnetänne ja kaneliuute intraan (mikä mun mielestä on katabolinen aine).
Hinnat toki aivan järkkyjä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaneliuute intraan (mikä mun mielestä on katabolinen aine).
Hinnat toki aivan järkkyjä.
Palkkari näyttää olevan ainoa missä tota kaneliuutetta näyttää löytyvän ja sen tarkoitus on tehostaa lihasten insuliiniherkkyyttä gda:n muodossa.
Hinnan suhteen toki samaa mieltä ja briteistä saa intran kalleinta ainesosa pepto pro:ta halvemmalla kilohinnalla kuin mitä tämä tuote on hiilareineen päivineen.

Itse menin kuitenkin lähinnä kannatuksen vuoksi ostamaan molemmat intrapurkit testiin viime viikonloppuna ja pitää mauasta ihan oikeasti sanoa että sen puolesta en usko että tästä maasta löytyy voittajaa. Mausta huolimatta on omalla kohdalla erittäin vaikea kuitenkaan kuvitella että tämä sarja jäisi pysyvään käyttöön kun samat ainesosat saa erikseen niin paljon halvemmalla ostettua.

Palkkari näyttää olevan ainoa missä tota kaneliuutetta näyttää löytyvän ja sen tarkoitus on tehostaa lihasten insuliiniherkkyyttä gda:n muodossa.
Hinnan suhteen toki samaa mieltä ja briteistä saa intran kalleinta ainesosa pepto pro:ta halvemmalla kilohinnalla kuin mitä tämä tuote on hiilareineen päivineen.

Itse menin kuitenkin lähinnä kannatuksen vuoksi ostamaan molemmat intrapurkit testiin viime viikonloppuna ja pitää mauasta ihan oikeasti sanoa että sen puolesta en usko että tästä maasta löytyy voittajaa. Mausta huolimatta on omalla kohdalla erittäin vaikea kuitenkaan kuvitella että tämä sarja jäisi pysyvään käyttöön kun samat ainesosat saa erikseen niin paljon halvemmalla ostettua.

Kaiken saa aina halvemmalla, kun tilaa kaikki aineet erikseen. Itse en vaan sellasta purkkirallia jaksa ja maksan mielummin vähän enemmän yhdestä tuotteesta jossa on kaikki.

Kaiken saa aina halvemmalla, kun tilaa kaikki aineet erikseen. Itse en vaan sellasta purkkirallia jaksa ja maksan mielummin vähän enemmän yhdestä tuotteesta jossa on kaikki.
Saa toki mutta siis jos miettii noita hintoja..
Laturi, 12 annosta=29,90€
Palkkari, 12 annosta=29,90€
Intra, 8 annosta=27,90€.
Tarkoittaa siis 8,5€ per treeni!:eek:

Toki jos on noin paljon ylimääräistä tuhlattavaksi per treeni niin antaa mennä vaan.(y)

Businessmielessä en tällaisia tuotteita ymmärrä. Aiempaa valikoimaa laajennetaan astetta hifimmillä tuotteilla, eli näillä tavoitellaan tosissaan treenaavaa segmenttiä. Yhtä aikaa tämä segmentti on kuitenkin juuri se hintatietoinen segmentti joka mitä luultavimmin tilaa lisäravinteensa yksittäisinä aineisosina halvemmalla netistä.

Jos oletetaan että porukkaa siirtyy paljonkin niistä Fastin vanhemmista tuotteista näihin uusiin niin vanhempien tuotteiden myynti vastaavasti laskee. Yhtälö toimii vain, jos näillä uusilla tuotteilla on parempi voittomarginaali, ja jos siirtymää todella tapahtuu. Arvaukseni on, että tässä yritetään kahmia esim. Supermassin premium-tuotteita kuluttavia asiakkaita itselleen.

Ite just meinasin, että testaanpa tätä uutta intraa kunnes olin katsonut annosten määrän/purkki yhdistettynä hintaan. Piti oikein kahdesti miettiä, että laskinko nyt oikein kun tuntui, ettei voi pitää paikkaansa :)

Voihan tuota tietty "jatkaa" vaikka maltolla/vitargolla, mutta sitten on melkeen sama sotkea eri purkeista. Joko tämä (muiden hintoja en arvioi kun en käytä lataria/palkkaria) halpenee nopeasti tai häviää vähin äänin markkinoilta. Edes punttiurpot ei ole ihan näin urpoja. Kai.

Intra, 8 annosta=27,90€.

Toki jos on noin paljon ylimääräistä tuhlattavaksi per treeni niin antaa mennä vaan.(y)

Iski melkein aivovamma, kun katselin noita hintoja. Kuka vittu noita enää ostaa?

Intra, 8 annosta=27,90€.

Vähän hauska ajatus, että meikäläinen syö tolla rahalla päivän laadukkaasti kun sama raha menis yhen treenin jauhoihin :ROFLMAO:

Hyi helvetti kuin kalliit litkut. Utin "Kallista mehua" sheikkeri pitää entistä enemmän paikkaasa. En oo kyllä fastilta ostanu mitään moneen vuoteen, enkä osta tämänkään jälkeen.

Jep jep, omalla vuoden lisäravinne budjetilla (sisältää myös vitamiinit yms), sais kasaan vajaan 30 treeniä sikäli ku menis tuolla ylläolevalla kombolla:whistle:. Onkohan ne fastilla oikeasti vähän kujalla, kotimaan markkinoilla tuolla hintapolitiikalla ei tule kuin persnettoa. Onhan tuo jo nähty, että esim markteissa menee alelaariin fastin herat ja intrat, niin kuka näitä nyt sitten ostaa ku hinnat karkaa ihan uusille lukemille? Aktiivisemmin lisäravinteisiin turvautuvat ei ainakaan, sillä kyllä väki rahan päälle ymmärtää.

Eikös func food ole tehny tappiota viimeiset vuodet?
Kovasti uutta tuotetta tulee markkinoille, kai se on yksi tapa yrittää selvitä. Nykyään kun uusia lisäravinne pajoja pukkaa esille kun hippitattia golfkentälle.

Eikös func food ole tehny tappiota viimeiset vuodet?
Kovasti uutta tuotetta tulee markkinoille, kai se on yksi tapa yrittää selvitä. Nykyään kun uusia lisäravinne pajoja pukkaa esille kun hippitattia golfkentälle.
Toisaalta liikaa tuotteita ei välttämättä ole kovin hyvä idea.Heikommin myyvistä voisi olla hyvä päästä eroon. Alkaa olemaan omavaraisuusaste alhainen,joten pian tarttis jotain muutoksia tehdä.
Kilpailu on kovaa alalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom