CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitkä aika kai suhteellista.
30.3.2018 lopetti, ja aika äskettäin Uttikin siellä edelleen kirjoitteli.
Jos hakee Googlella "fast space", siinä tuloksen kuvaustekstissä lukee ilmoitus lopettamisesta.

Aijaa, siit onkin vaan tommonen tovi :D MY BAD! Joku aika sitten vaan hain yhtä treenipäiväkirjaa
eikä löytäny enää koko portaalia niin aattelin että sitä ei oo ollu enää aikoihin.

EDIT: tai siis selain herjas että sivu ei käytettävissä.

Pitkä aika kai suhteellista.
30.3.2018 lopetti, ja aika äskettäin Uttikin siellä edelleen kirjoitteli.
Jos hakee Googlella "fast space", siinä tuloksen kuvaustekstissä lukee ilmoitus lopettamisesta.

Niinpä näyttääkin olevan. Itse hämmennyin kun Fastin kotisivuilla yhä linkitetään Fastspace-alustaan. Luulisi että tuo linkki poistettaisiin heti kun palvelu poistetaan käytöstä.

Niinpä näyttääkin olevan. Itse hämmennyin kun Fastin kotisivuilla yhä linkitetään Fastspace-alustaan. Luulisi että tuo linkki poistettaisiin heti kun palvelu poistetaan käytöstä.
Tahtoo olla kovin yleistä että nettisivujen päivittäminen jää.
Huono juttu siinä mielessä kun se on varmaan kaikille eka paikka etsiä tietoa.

Tuossa Fast Space tapauksessa voisi sekin olla fiksua että jonkin aikaa osoite ohjaa tiedotteeseen Fastin sivuilla.
Domain kun ei maksa lähes mitään.
Tuo fastspace.fi vielä voimassa vuoden, eli ohjaisin sen johonkin.

Viimeksi muokattu:
Aika puujalka, mutta pakko myöntää, että hymähdin. :)

Missä tahansa muussa ketjussa tuo ois ollu pelkkää sontaa - mutta tässä höpöhöpöketjussa voi melkeen utin ite nähdä kommentoimassa, että "itse asiassa se on, ja nyt kun tuli puheeksi, niin myäs Scott Abelilla se on yöpöydän ylälaatikossa ollu sen jälkeen kun se dieettas niin et sen maksa petti...vai oliko se heti prokisojen jälkeen kun sillä oli myös pneumonia mutta joka tapauksessa mää oon ite käyttänyt treenipäiväkirjaa jo vuodesta 2003 yöpöydän laatikossa ison villasukan sisällä ja siihen on syynä se, että toisin kuin vaikkapa John Meadowsilla, niin mulla periaatteena on myös kämenen thenar-lihasten myorepsien harjoittelu samalla kun kirjoittaa villasukan läpi...................................."

Ei löydy myöskään mitään Utin kirjoittamia artikkeleitakaan enää Fastin sivuilta.

Siellä näyttää olevan täydellinen nettisivujen päivitys menossa, eiköhän ne Utinkin artikkelit sinne jossain vaiheessa palaudu.

Jos näin ei jostain syystä tapahdu niin internetistä poistuu sellainen suomenkielinen bodauksen tietopaketti ettei tosikaan.

Missä tahansa muussa ketjussa tuo ois ollu pelkkää sontaa - mutta tässä höpöhöpöketjussa voi melkeen utin ite nähdä kommentoimassa, että "itse asiassa se on, ja nyt kun tuli puheeksi, niin myäs Scott Abelilla se on yöpöydän ylälaatikossa ollu sen jälkeen kun se dieettas niin et sen maksa petti...vai oliko se heti prokisojen jälkeen kun sillä oli myös pneumonia mutta joka tapauksessa mää oon ite käyttänyt treenipäiväkirjaa jo vuodesta 2003 yöpöydän laatikossa ison villasukan sisällä ja siihen on syynä se, että toisin kuin vaikkapa John Meadowsilla, niin mulla periaatteena on myös kämenen thenar-lihasten myorepsien harjoittelu samalla kun kirjoittaa villasukan läpi...................................."

Paras kommentti Pakkotoistolla koskaan :rock: Toihan on kun suora lainaus Utilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom