CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni Uttoksen kannattaisi ottaa sellainen valmentaja, jolla olisi tarjota jotain aivan uutta näkökulmaa tuohon koko body touhuun. Eihän Utilla ole enää mitään hävittävää, päinvastoin. Antaisi vaan vapaat kädet jollekin, eikä joutuisi itse miettimään mitää. Toisaalta ei kyllä Utti pysty olemaan miettimättä mitään...

Suomen eniten tietävälle naturaalikehonrakentajalle ehdotellaan täällä nyt ihan tosissaan koutsia. Joopa joo.

Utti oli Kultsalla isoin, että myös kirein. Ja myös finaalin löysin. Tästä tullaankin siihen, että sitä ulkopuolista apua tarvittaisiin korkeintaan kisaviimeistelyissä ja siinäkin tilanteessa luultavasti Utti tietäisi itse paremmin mitä kroppa tekee missäkin tilanteessa.

Edit: ei varmaan saanut linkkejä suoraan blogeihin laittaa, mutta kannattaa käydä tsekkaamassa Jukka Räsäsen blogikirjoitus aiheesta "miksi hauiskääntö ei tunnu hauiksessa"

Tuossa vähän erilaista näkökulmaa tuohon hauiksen huipun kehittämiseen. Jukka tuossa kirjoituksessaan vannoo melkeinpä enemmän itse hauislihaksen kasvattamiseen, kun sitten taas Utti kirjoituksessaan mainitsi siitä brachialiksen kasvattamisesta hauiksen "alla". Kukin ottakoon itse selvää kumpi kasvattaa hauiksen "huippua" enemmän.

Btw kannattaa lueskella Jukan blogista näitä juttuja enemmänkin jos kiinnostaa. Ite oon saanut ainakin hitosti vielä enemmän tietoa aikalailla kaikesta bodailuun liittyvästä tuolta Jukalta.

Edit: ei varmaan saanut linkkejä suoraan blogeihin laittaa, mutta kannattaa käydä tsekkaamassa Jukka Räsäsen blogikirjoitus aiheesta "miksi hauiskääntö ei tunnu hauiksessa"

Tuossa vähän erilaista näkökulmaa tuohon hauiksen huipun kehittämiseen. Jukka tuossa kirjoituksessaan vannoo melkeinpä enemmän itse hauislihaksen kasvattamiseen, kun sitten taas Utti kirjoituksessaan mainitsi siitä brachialiksen kasvattamisesta hauiksen "alla". Kukin ottakoon itse selvää kumpi kasvattaa hauiksen "huippua" enemmän.

Btw kannattaa lueskella Jukan blogista näitä juttuja enemmänkin jos kiinnostaa. Ite oon saanut ainakin hitosti vielä enemmän tietoa aikalailla kaikesta bodailuun liittyvästä tuolta Jukalta.
Siis olihan tässä vaan tarkoitus mainostaa kaverin blogia? En tiedä luitko miten tarkkaan tuon tekstin, mutta Uttihan kirjoittaa tuossa:
Käytännössä 95% treenaajista saa parhaiten parannettua lihastensa muotoa yksinkertaisesti kasvattamalla niitä suuremmaksi.
Ja vielä lopussa yhteenvetona uudelleen:
Ja suurimmalla osalla porukasta lihasten muoto paranee enemmän vain kasvattamalla kauttaaltaan lisää pihviä, kuin hifistelemällä muokkaustreenien parissa.

Minä käsitin siitä että aikoo aloittaa sitten "korvaushoidon" viitaten hieman korkeammalla tasolla olevien testosteronitasojen lukuisiin terveysvaikutuksiin ja ehkä tärkeimpänä asiana elämänlaatua parantamaan. Jos hän ei sitä lääkärin reseptin avulla saa, niin eiköhän ne kontaktit ole kunnossa oman setin järjestämiseen. Tsemppiä Utille, hyvä oli tuo dieettihöpinää -video. Arvostan todella korkealle, jatka vaan niin kauan kuin siltä tuntuu! Me nautiskellaan matkasta katselemalla ÖLOGeja. :)
Noin minäkin sen muistelin, että juuri terveysnäkökulmasta aikoi korvauksia tarvittaessa.

Salitreenin FAQ, osa 6 – millä liikkeillä saan sixpackin näkyviin ?

salitreenifaq6a.jpg

Nyt joku voisi värkätä jotain häröä giffiä tästä 24:46 kohdasta alkavasta hyppelystä! Mä en tiiä mutta nauroin veden silmissä jo nyt :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom