- Ikä
- 38
Nyt se sitten paljastui..."Olen esimerkiksi yhdellä pitkäaikaisella valmennettavallani nähnyt etureiden ulkoswiipin silminnähtävää kehitystä " Onko @Bisley Utin pitkäaikainen valmennettava #illuminati
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt se sitten paljastui..."Olen esimerkiksi yhdellä pitkäaikaisella valmennettavallani nähnyt etureiden ulkoswiipin silminnähtävää kehitystä " Onko @Bisley Utin pitkäaikainen valmennettava #illuminati
Siis olihan tässä vaan tarkoitus mainostaa kaverin blogia? En tiedä luitko miten tarkkaan tuon tekstin, mutta Uttihan kirjoittaa tuossa:Edit: ei varmaan saanut linkkejä suoraan blogeihin laittaa, mutta kannattaa käydä tsekkaamassa Jukka Räsäsen blogikirjoitus aiheesta "miksi hauiskääntö ei tunnu hauiksessa"
Tuossa vähän erilaista näkökulmaa tuohon hauiksen huipun kehittämiseen. Jukka tuossa kirjoituksessaan vannoo melkeinpä enemmän itse hauislihaksen kasvattamiseen, kun sitten taas Utti kirjoituksessaan mainitsi siitä brachialiksen kasvattamisesta hauiksen "alla". Kukin ottakoon itse selvää kumpi kasvattaa hauiksen "huippua" enemmän.
Btw kannattaa lueskella Jukan blogista näitä juttuja enemmänkin jos kiinnostaa. Ite oon saanut ainakin hitosti vielä enemmän tietoa aikalailla kaikesta bodailuun liittyvästä tuolta Jukalta.
Ja vielä lopussa yhteenvetona uudelleen:Käytännössä 95% treenaajista saa parhaiten parannettua lihastensa muotoa yksinkertaisesti kasvattamalla niitä suuremmaksi.
Ja suurimmalla osalla porukasta lihasten muoto paranee enemmän vain kasvattamalla kauttaaltaan lisää pihviä, kuin hifistelemällä muokkaustreenien parissa.
Noin minäkin sen muistelin, että juuri terveysnäkökulmasta aikoi korvauksia tarvittaessa.Minä käsitin siitä että aikoo aloittaa sitten "korvaushoidon" viitaten hieman korkeammalla tasolla olevien testosteronitasojen lukuisiin terveysvaikutuksiin ja ehkä tärkeimpänä asiana elämänlaatua parantamaan. Jos hän ei sitä lääkärin reseptin avulla saa, niin eiköhän ne kontaktit ole kunnossa oman setin järjestämiseen. Tsemppiä Utille, hyvä oli tuo dieettihöpinää -video. Arvostan todella korkealle, jatka vaan niin kauan kuin siltä tuntuu! Me nautiskellaan matkasta katselemalla ÖLOGeja.
Niin kun kaikki on yksilöitä ja se kroppa toimii kuitenkin jokaisella hieman erilailla..Mulla 7 vuoden hevi käyttö ja siihen päälle 10 vuoden tauko. 39 vuotiaana mitattiin testot ja ne oli korkealla normiarvoissa.
Tottakai, yleensä tommoisella runtelulla saa itsensä ihan nolliin, mutta mulla palautui.Niin kun kaikki on yksilöitä ja se kroppa toimii kuitenkin jokaisella hieman erilailla..
Onkohan Utti harkinnut ikinä fitnessmallin uraa?