CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aika kuuma beibe Satu Kalmi
800_5046.jpg

Mitä! No nyt särkyi se bodymunkki-illuusio..... :D

Mikä ihmeen bodymunkki illuusio?
Luuletko, että Utti on tähän asti yrittänyt ikään kuin ylläpitää jonkinlaista "ehdottomuus imagoa" ainoastaan fanejen iloksi? Jos näin on, niin aika harmillista sanoisin.

Eiköhän mies ole tähän asti elänyt elämäänsä juuri kuten on itse halunnut ja on nyt sitten viimeinkin oivaltanut, että ehkä siinä elämässä voisi olla muutakin sisältöä kuin vain sali ja treenaus. Olettaen siis, että edellä mainittu pitää paikkansa.

Ilmankos ei kehity enää, kun peuhaa kaikki päivät naisen kanssa! :D Vitsivitsi. Utti on ansainnut ainakin meikäläisen rispektin. Tuskin montaa lajilleen omistautuneempaa sälliä Suomesta löytyy. :cool:

Luuletko, että Utti on tähän asti yrittänyt ikään kuin ylläpitää jonkinlaista "ehdottomuus imagoa" ainoastaan fanejen iloksi? Jos näin on, niin aika harmillista sanoisin.
Peräänkuuluttaisin taas sitä sisälukutaitoa. Nimimerkki Huippu ei ottanut kantaa, mistä se illuusio on syntynyt.

Eiköhän mies ole tähän asti elänyt elämäänsä juuri kuten on itse halunnut ja on nyt sitten viimeinkin oivaltanut, että ehkä siinä elämässä voisi olla muutakin sisältöä kuin vain sali ja treenaus. Olettaen siis, että edellä mainittu pitää paikkansa.
Rauhassa siellä

Siis mitä lääkkeitä sä munakas oikein vedät?? Jätkä flippaa tollasesta hauskasta one-linerista, jossa on vielä tyhmimpiäkin varten hymiö perässä...

Siis mitä lääkkeitä sä munakas oikein vedät?? Jätkä flippaa tollasesta hauskasta one-linerista, jossa on vielä tyhmimpiäkin varten hymiö perässä...

Flippasin? Lol.
Ja mistä sä tiedät missä tunnetilassa mä tuon kirjoitin :D
Ja tajusin kyllä tuon "vitsin", jossa varmaan silti osittain myös pientä piilovittuilua.
Vai väitätkö, ettei joku fanipojuista ole nyt aidosti oikeesti pettynyt, kun hänen idolinsa hairahtui bodymunkin pyhältä polulta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom