CBB Utti Hulkki Hietala

Sen takia meillä on kehonrakentajista treenileffat, joita voi omavalintaisesti ostaa jos haluaa nähdä ihmisten treenaavan. Aika moni ns. ulkopuolinen tai asiasta tietämätön pitää kuvattua videota huvittavana/naurettavana jossa joku ihminen treenaa. Ei kiinnosta isoa ryhmää= Ei kannata näyttää televisiossa. Lukuunottamatta nämä pienet 5-15 min tietoiskut silloin tällöin jotka tulevat sieltä täältä.

Sen takia meillä on kehonrakentajista treenileffat, joita voi omavalintaisesti ostaa jos haluaa nähdä ihmisten treenaavan. Aika moni ns. ulkopuolinen tai asiasta tietämätön pitää kuvattua videota huvittavana/naurettavana jossa joku ihminen treenaa. Ei kiinnosta isoa ryhmää= Ei kannata näyttää televisiossa. Lukuunottamatta nämä pienet 5-15 min tietoiskut silloin tällöin jotka tulevat sieltä täältä.

Eikös ne nyt just filmaa urheilukanavalle jotai ohjelmaa. Bodyssäkö se oli että Fitness expoo oli kahtonu 200 000 eri ihmistä ? (en oo varma tosta luvusta :D)

Eikös ne nyt just filmaa urheilukanavalle jotai ohjelmaa. Bodyssäkö se oli että Fitness expoo oli kahtonu 200 000 eri ihmistä ? (en oo varma tosta luvusta :D)

Vai oliko se peräti 600 000? (mäkään en muista tarkasti ja Bodyin ko. numero ei oo käsillä). Mut siis törkeen korkea lukema se oli, et muista väärin.

Hulkin pätkässä oli kyllä erittäin lähellä omaa elämänfilosofiaa tuo miten treeni lieveilmiöineen tukee ja tehostaa opiskelua (itse luen: työtä).

Viimeksi muokattu:
Niin, no se koko konsepti ei ollut pelkkää pumppailua, vaan se oli yksi osa laajempaa sarjaa, ja kokonaisuudessaan saliosuus olisi ollut ehkä joku 3x25min mikä olisi sisältänyt painonnostoa, aeropikkiä ja joogaa tms...... Idea oli sellainen parisuhde-urheilu-elämys -ohjelma ja mielestäni helvetin hyvä, työnimenä oli "Kimppakiva", vaikka sillä ei mitään tekemistä seksin kanssa ollutkaan:D Kyllä mä sitten älähdän jos se tuotantoon joskus tulee.

Turha sitä kehoilua on taviksille tuputtaa kuin jehovan todistajat uskontoaan. Jos siitä kiinnostuu aidosti, niin salille mars ja vittuun telkkarin äärestä:whip:

Hyvä pätkä toi superfarmarin setti.

Editoitu pätkä pois: HUOMIO! Aiheesta keskusteleminen täällä kiellettyä, katseleppas sivuja taaksepäin. T: Annie :haart:

Hulkista tulis kyl hyvä keulahahmo Bodaajille. Fiksu äijä :) . Pakko kyllä sanoa, etten oo ikinä ennen huomannu, että mies omaa ärrä-vian. Ei oo mikään erikoisen vahva, mutta huomaa kuitenki.

Asiallinen pätkä. Noissa haastatteluosuuksissa näyttäis Hulkilla olevan hyvä bulkkipöhö naamassa tai sit toi kuva vaan vääristää. :D

juu tosi asiallinen pätkä oli. tuliko missään vaiheessa mieleen että voisit vähän vahvistaa ihmisten stereotypioita kehonrakentajista
ja vetäny jutun vitsiks ja esittäny vähän hitaampaa kaveria?:)

Hulkista tulis kyl hyvä keulahahmo Bodaajille.
Tuossa on vain ongelmana se, etten ole bodari, vaan heinäseiväs, jne. Kysy lisää neutraalilta.
tuliko missään vaiheessa mieleen että voisit vähän vahvistaa ihmisten stereotypioita kehonrakentajista ja vetäny jutun vitsiks ja esittäny vähän hitaampaa kaveria?
En nyt suoranaisesti ymmärrä, kenelle tuosta olisi ollut hyötyä?

Tuossa on vain ongelmana se, etten ole bodari, vaan heinäseiväs, jne. Kysy lisää neutraalilta.
turhaa sää marttyyri tätä joka toisessa tredissä vatvot. hyvä pätkä oli, mutta rehellisesti minua häiritsi se että siinä puhuttiinn kehonrakentajasta tai tossa nimen alla luki kehonrakentaja, koska sitä sinä et vielä toistaiseksi ole ja tämä ei ole mitään vinoilua. minulla ainakin on toisenlainen kuva "kehonrakentajan" ulko muodosta.

ja jälleen tämä ei tarkoita sitä, että tällaisen mielipiteen esittäjän tarvitsisi itse olla minkäänlaisessa kunnossa.

tässä muuten taas nähdään se kuinka mies on kova dissaan itseään, mutta jos minä mainitsen cbb:a heinäseivässarjaksi niin hulksteri vetää herneen nekkuun. ei kannata aina niin helvetin tosissaan olla. varmaan jauhat tuota samaa marttyyri virttä vielä 5vuoden päästäkin. toisaalta aivan sama, ei vois vähempää kiinnostaa.

tässä muuten taas nähdään se kuinka mies on kova dissaan itseään, mutta jos minä mainitsen cbb:a heinäseivässarjaksi niin hulksteri vetää herneen nekkuun.
Tuossa kun on se ero, että meikäläinen ihan oikeasti on heinäseiväs (olen tuota mieltä itsekin). Mikä jutuissasi vituttaa on se, että niputat kaikki Classic BB -kilpailijat automaattisesti heinäseipäiksi, vaikka Suomenkin klassikkilavoilla on nähty kilpailijoita, joita ei asiasta tietämätön erottaisi testittömissä kisoissa kilpailevista kehonrakentajista.

Käsittääkö kaikki muutkin kuin Neutraali kehonrakentajan kehonrakennuksessa KILPAILEVANA henkilönä? Omasta mielestäni asia menee näin: Hulkki rakentaa lihaksikasta kehoa, eli harrastaa kehonrakennusta->on kehonrakentaja. Simppeliä! :)

Omasta mielestäni asia menee näin: Hulkki rakentaa lihaksikasta kehoa, eli harrastaa kehonrakennusta->on kehonrakentaja. Simppeliä! :)
Itse en kyllä ole samalla kannalla, vaan mielestäni bodylavalla on oltava käyty, jos itseään haluaa kehonrakentajaksi kutsua. Lisäksi tosin pitäisi mielestäni fysiikkansa puolesta näyttää myös siltä, että sinne lavalle kuuluu. Jos joku aivan pystymetsästä revitty plösö esimerkiksi saa päähänsä tepastella noviisien SM-kisoihin ja sattuukin olemaan sarjassaan ainoa osanottaja, ei tämä kuitenkaan ole mielestäni missään nimessä kehonrakentaja vaikka nimellisesti olisikin noviisien SM-voittaja.

Ehkä neutraalilla on mielessä joku painolukema, mikä tietyn pituisena pitää kisakireydessä ylittää, ennen kuin voi kutsua itseään kehonrakentajaksi; en tiedä.

Mielenkiintoiseksi homman tekee mielestäni se, että monissa muissa maissa (kuten esim. USA:ssa) järjestetään kehonrakennuskilpailuja kutakuinkin kaikilla eri tasoilla jostain paikallisen 20-henkisen kylän teinimestaruuskisoista aina ylimmän tason ammattilaiskilpailuihin saakka. Näissä maissa kehonrakentajiksi "kelpuutetaan" yleisesti ottaen ne, jotka ovat ylipäätänsä lavalle tosissaan nousseet. Jos tuo ei riitä kehonrakentajan "tittelin" ansaitsemiseksi, on vain mielestäni todella hankalaa ruveta vetämään rajoja esimerkiksi kunnon tai painon perusteella. Kuka sitten saa kutsua itseään kehonrakentajaksi, ja kuka ei? Paikallisen kaupunkikisan voittaja on kehonrakentaja mutta hopeamitalisti ei? Osavaltion sisäisen kisan voittaja? Osavaltion mestari? Regional -kisan (esim. Atlantic States) voittaja? Esikansallisen kisan (esim. Collegiate ja Junior Nationals) voittaja? Vaiko vain kansallisen kisan voittaja?

Vai meneekö määritelmä yksinkertaisesti siinä, että fysiikalla ei ole mitään väliä, vaan kehonrakentajaksi saa kutsua itseään vasta kun on tuikannut sustaa kankkuun?

Itse en ole ikinä ajatellut termiä "kehonrakentaja" minään tittelinä tai noin vaikeasti määriteltävänä asiana. Edelleen olen sitä mieltä, että jos tosissaan rakentaa kehoaan treenaamalla ja elää hyvää kuntoa edellyttäviä elämäntapoja, on kehonrakentaja. Ei siinä mitään tiettyä painoa, kireyttä, sustaa, kisakokemusta tai pystymetsää tarvita :D

Itse en ole ikinä ajatellut termiä "kehonrakentaja" minään tittelinä tai noin vaikeasti määriteltävänä asiana. Edelleen olen sitä mieltä, että jos tosissaan rakentaa kehoaan treenaamalla ja elää hyvää kuntoa edellyttäviä elämäntapoja, on kehonrakentaja. Ei siinä mitään tiettyä painoa, kireyttä, sustaa, kisakokemusta tai pystymetsää tarvita :D

Samaa mieltä :thumbs:

Kyllä hulsteri on kehonrakentaja, kun se tosissaan yrittää kasvaa miehen mittoihin ;) ja ajattelee/kerää tietoa kauheesti kehoilun "hyväksi".
Jos jotkut taas pitää kehonrakentajana jonkun lihasmassan mukaan, niin ehkä Hulkki n. 5 vuoden sellainen on.

Tosta superfarmipätkästä jotkut voi kyllä oikeesti saada "punttikärpäsen pureman" (jos kukaan sitä yleensäkään katsoo...)

Täysin samaa mieltä. Laulajaksikin voi´kutsua henkilöä vaikka ei ole koskaan ollut tangomarkkinoilla lavalla. Jos treenaa lihaksia ja käy säännöllisesti salilla eikä koskaan kilpaile silti voi kutsua kehonrakentajaksi. Kuka ne kriterit määrää missä vaiheessa keho on sen kokoinen että voi kutsua kehonrakentajaksi.

Täysin samaa mieltä. Laulajaksikin voi´kutsua henkilöä vaikka ei ole koskaan ollut tangomarkkinoilla lavalla. Jos treenaa lihaksia ja käy säännöllisesti salilla eikä koskaan kilpaile silti voi kutsua kehonrakentajaksi. Kuka ne kriterit määrää missä vaiheessa keho on sen kokoinen että voi kutsua kehonrakentajaksi.

Kehonrakennus on urheilulaji ja lavalla käynti kuuluu siihen oleellisesti, oikeastaan se lavalla tehty on kehonrakennuksen urheilusuoritus. Eli kyllä se pitää ensin hoitaa pois alta. Lihasmassalla taas ei ole minusta mitään tekemistä tuon tittelin kanssa (kts. Hulkin esimerkki). Ei kitara kotona tee vielä kenestäkään muusikkoa;)

Back
Ylös Bottom