CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Virallinen ikä?
Henkilötunnus? (myös loppuosa)
Virallinen asuinosoite?
Postinumero?
Syntymäpaikka?

Voiko ihmisellä olla enemmän omaa kivaa taas:D

En tietenkään, tuohan se kaikkein parasta on kun joku juntti tulee kysymään "hei paljo äijä vetää niiq penast junouuu11!!!", voin leveä hymy naamalla sanoa, että nostan tasan nolla kiloa, koska en tee penkkiä. Joka helvetin kerta junteilla leuka putoaa ja sitten ruvetaan ihmettelemään että "siis mitä vittuu mitennii et niiq tee PENKKKKKiii mitä vittuuu!111!!" :lol2: Saan vastailla täällä yhä uudelleen ja uudelleen samoihin helvetin kysymyksiin, vaikka vastaukset löytyvät useampaankin otteeseen tästä samaisesta threadista. Onko jengi oikeasti niin laiskaa ja/tai lukutaidotonta, ettei jakseta nähdä minkäänlaista vaivaa vastausten etsimiseen, vaan heitetään aina vain uudelleen samat kysymykset ja odotetaan vastausta hopealautasella? :confused:.Jep, meinasin sillon Lahdessa sen hopeamitalin saatuani heittää sen takaisin tuomareille ja huutaa perään että "antakaa se metallinpalanen jollekin tositreenaajalle joka tekee penkkiä!". :rolleyes:
Sori vaan. Mutta jos ottaa perkeleesti päähän vastailla junttien kysymyksiin, niin miksi sitten täällä palstalla patsastelet?
Ei millään pahalla, mutta pikkaisen on alkanut viime aikoina näyttää siltä, että jätkällä on ainakin ego kasvanut, jos ei muuta kehitystä ole tapahtunut.
Aika ylpeältä ja ylimieliseltä tuo vastailu välillä vaikuttaa.

Mutta jos ottaa perkeleesti päähän vastailla junttien kysymyksiin, niin miksi sitten täällä palstalla patsastelet?
Ei millään pahalla, mutta pikkaisen on alkanut viime aikoina näyttää siltä, että jätkällä on ainakin ego kasvanut, jos ei muuta kehitystä ole tapahtunut.

On se varmaan kivaa vastata samoihin kysymyksiin yhä uudelleen ja uudelleen ;)

Itse ihailen Hulkin omistautumista tähän lajiin ja kiitän häntä motivoijana, sillä olen monta kertaa lähtenyt salille Hulkin päiväkirjan innoittamana /end perseennuolenta.

Tervehdys Hulkki.

Katsoin tuota Fastin blogiasi ja sieltä videon jossa teit voimapyörällä vatsoja.

Onko uusi liike sinulle? Huomasin että nouset aivan ylös asti jolloin minulla ainakin katoaa jännitys vatsoilta. Teetkö sen tarkoituksella tuolla tavalla?

Sori vaan. Mutta jos ottaa perkeleesti päähän vastailla junttien kysymyksiin, niin miksi sitten täällä palstalla patsastelet?

Imoehram, netistä nyt voi saada kirjoituksen perusteella ihan erikuvan kestä vaan. En usko, että hulkki mitenkään missään livenä ylpistelee/pätee. Jos jotain kirjoittaa välillä kärkäästi sen kummemmin sanamuotoja miettimättä, niin ei suoraan kannata egoilevaksi pissipääksi leimata. Hulkki kuitenkin kirjoittaa fiksusti aina.

Voihan se tietenkin olla että päässä on enemmän pissiä kun meidän kissan hiekkalaatikossa, mutta ei sitä nyt voi yhden kirjoituksen perusteella heti sanoa :D

Eikö se Hulkki alunperin ollut pelkkä hiilarijuoma jota hörpiskelit treenin aikana?
Alunperin hiilari+aminojuoma, sitten pelkkä hiilarijuoma (sekoittuvuussyistä), ja lopulta hiilari+isolaattijuoma. Tuohon viimeiseen versioon päädyin mm. luettuani Ivyn ja Portmanin Nutrient Timing -teoksen.
Treeniblogistasi olen huomannut, että venyttelet nykyäänkin suhteellisen paljon.
Venytteleen edelleen toki melko usein, mutta määrällisesti paljon vähemmän kuin esim. tuolloin kyykkyfanaattisuusvuosina. :D
-Onka ajokortti tullut hankittua?
On, vaikken oikeasti osaa edes ajaa autoa.
-Paras leffa?
Ei mitään yksittäistä, kärkeen menevät mm. nämä:
- The Shawshank Redemption
- The Terminator
- Terminator 2
- The Matrix
-Paras bodyleffa?
Enpä ole noita viimeisimpiä edes nähnyt. Wanhemmista kärkeen menevät ehdottomasti kaikki old school -pätkät jotka olen käsiini saanut, eli esim. Mr. Olympiat 1987-1992, jopa pelkät Lee Labradan yksittäiset vaparit vuosien varrelta, Olympians -dokkari jossa seurattiin hieman Battle for the Olympia -tyyliin kilpailijoiden treenejä ennen Olympiaa, jne.
-Seuraatko mitään sarjaa?
Nope.
En viitannut tuolla juntti-nimityksellä Pakkislaisiin, vaan näihin mukamas salitreeniä (eli penaa ja haukkaa 3 krt viikossa) harrastaviin baarissa pullisteleviin tosimiähiin, joiden ensimmäinen kysymys on aina "paljo menee niiq wittu penkist hä??!!222!"

Olen naureskellut näille tyypeille jo vuosien ajan, enkä käsittääkseni ole ainoa.

Ja mitä tulee tuohon kysymykseesi, en oikein ymmärrä sen pointtia. Olen ollut Pakkotoistolla jo roina.da.ru -ajoista lähtien, eli kauan ennen kuin edes lähdin ensimmäistä kertaa kilpailemaan, jne. Pitäisikö nyt muka sitten kun olen jonkin verran näkyvyyttä saanut, lopettaa kokonaan kirjoittelu tänne kun se sinun mielestäsi on kerran "patsastelua"? Jos olet sattunut huomaamaan, edes tämä samainen threadi EI ole minun perustamani, satun vain olemaan aktiivinen palstalainen joka yleensä vastaa hänelle osoitettuihin kysymyksiin. Ja niitä kysymyksiä on viimeisen puolen vuoden aikana tullut yksi jos toinenkin - minä en ole niitä kysymyksiä lähettänyt. Aika hankalaa olisi ollut itse "patsastella" ja väkisin pitää yllä jo lähes 300-sivuista threadia. En siis suoraan sanottuna ymmärrä miten perustelet tuon väitteesi "patsastelusta", koska en mielestäni ole missään vaiheessa pyrkinyt tuomaan itseäni jotenkin väkisin esille. Kirjoitan toki Fastin sivuilla tuota blogiani, ja vastaan esim. tässä threadissa minulle esitettyihin kysymyksiin (vaikka joskus meneekin hermot :D). Jos tämä on jonkun mielestä "patsastelua", en voi asialle paljoakaan koska nettiin kirjoittelua en aio aivan heti lopettaa.
On se varmaan kivaa vastata samoihin kysymyksiin yhä uudelleen ja uudelleen ;)
Tässähän se ongelma onkin. En edes tiedä kuinka moneen kysymykseen olen esim. viimeisen vuoden aikana täällä vastannut, mutta jos yhdessäkin niistä vastauksista menee hermot (kuten meni tuon Tompan kyykkykyssärin kohdalla, varsin turhaan toki), olenkin heti ylimielinen ja ylpeä patsastelija, jonka kannattaisi painua helvettiin täältä pätemästä. :rolleyes:

Eipä siinä tosin mitään, ihan hyvä on ajoittain saada negatiivista palautettakin, koska muuten voisi kusi tosiaan nousta päähän.
Katsoin tuota Fastin blogiasi ja sieltä videon jossa teit voimapyörällä vatsoja.

Onko uusi liike sinulle? Huomasin että nouset aivan ylös asti jolloin minulla ainakin katoaa jännitys vatsoilta. Teetkö sen tarkoituksella tuolla tavalla?
On suhteellisen uusi liike, ja teen tosiaan liikkeen tarkoituksella tuolla tavalla: olen sen verran heikko paska, etten varmaankaan jaksaisi tehdä tuota vielä "kunnolla" :D

Teen tosin tuossa niin, että pyrin rutistamaan yläasennossa vatsoja voimakkaasti yhteen, jolloin jännitys ei katoa liikkeen aikana.
Imoehram, netistä nyt voi saada kirjoituksen perusteella ihan erikuvan kestä vaan. En usko, että hulkki mitenkään missään livenä ylpistelee/pätee. Jos jotain kirjoittaa välillä kärkäästi sen kummemmin sanamuotoja miettimättä, niin ei suoraan kannata egoilevaksi pissipääksi leimata.
Yksi ongelma asian tiimoilta meikäläisellä on se, että kirjoitan usein tänne aika väsyneenä ja jos kysymyksiä on paljonkin, ei aina jaksa tosiaan jokaista sanamuotoa miettiä aivan niin hyvin kuin kenties pitäisi, ja lopputuloksena syntyy sitten vastauksia jotka saattavat vaikuttaa tympeiltä.

Ja joskus sitten menee ihan oikeasti hermot. :D

Ei millään pahalla, Hulkki, mutta olen Kapun kanssa samaa mieltä. Pikkuisen pienempi itseriittoisuus alkaisi olla paikallaan.

Ei pidä antaa menestyksen ja suosion nousta hattuun.;)

Ei tossa mitään ylimielistä ole jos vastaa tuhansiin kyssäreihin niin kyllähän se varmaan aina joskus alkaa pänniä vähän vastailla kymmeniä kertoja ihan samoihin juttuihin. Ymmärrettävää taas sinäällään että uudestaan kysytään samoja juttuja kun monet ei täällä paljon pyöri eikä jaksa välttämättä kahlata satoihin sivuihin paisuneita topiikkeja läpi. Henk kohtaisesti itse vastaan kolmeen kyssäriin vuodessa ja jo neljännessä alan vittuilemaan, eli ihan hyvät hermot hulkilla. :lol2:

Pakolliset kyssärit sitten että jatkuu topiikki vanhaan tyyliin (toivottavasti ei ole kysynyt kukaan aiemmin), eli jos suosittelet mulle, mitkä kolme selkäliikettä on sun mielestä parhaita? Ja oletko testannut vedellä aminohappoja pitkin treenejä ja jos olet millä tuloksin?

Mielestäni sanat "ylpeä" ja "ylimielinen" eivät kuvasta kovin hyvin miestä joka kertoo olleensa 6. viimeinen voitettuaan kilpailun :rolleyes:

Hulkilla olisi todellakin jo aihettakin ylpeilyyn, jota ei mielestäni ole kyllä missään vaiheessa vastauksissa esiintynyt. Kaikkien täytyis olla vaan kiitollisia että mies jaksaa vielä vastailla!

On suhteellisen uusi liike, ja teen tosiaan liikkeen tarkoituksella tuolla tavalla: olen sen verran heikko paska, etten varmaankaan jaksaisi tehdä tuota vielä "kunnolla" :D

katsoin tuon videon, ja IMO suurempi "ongelma" kuin kokonaan ylösnouseminen oli käsien liikuttaminen. ne voi aivan hyvin pitää suorana pään päällä koko liikkeen ajan. eihän sitä seistenkään tehden voi käsiä noin liikuttaa.

vai olenko minä nyt ymmärtänyt jotain olennaista väärin?

Edelleenkin ehdottaisin nk. UKK-sivua, joissa olisi vastaukset näihin yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin ilman, että tarvitsisi selata kolmesataasivuista threadia läpi.

Ei millään pahalla, Hulkki, mutta olen Kapun kanssa samaa mieltä. Pikkuisen pienempi itseriittoisuus alkaisi olla paikallaan.

Ei pidä antaa menestyksen ja suosion nousta hattuun.;)

Kumma juttu, kun olen itse saanut aivan päinvastaisen käsityksen hulkin kirjoituksista. Kaverihan vaan kertoo mielipiteensä. Mun mielestä hulkilla ois varaa patsastella hyvällä omallatunnolla paljon paljon enemmän;) :D

Kumma juttu, kun olen itse saanut aivan päinvastaisen käsityksen hulkin kirjoituksista. Kaverihan vaan kertoo mielipiteensä. Mun mielestä hulkilla ois varaa patsastella hyvällä omallatunnolla paljon paljon enemmän;) :D

Syystä että ????

Back
Ylös Bottom