Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori vaan. Mutta jos ottaa perkeleesti päähän vastailla junttien kysymyksiin, niin miksi sitten täällä palstalla patsastelet?En tietenkään, tuohan se kaikkein parasta on kun joku juntti tulee kysymään "hei paljo äijä vetää niiq penast junouuu11!!!", voin leveä hymy naamalla sanoa, että nostan tasan nolla kiloa, koska en tee penkkiä. Joka helvetin kerta junteilla leuka putoaa ja sitten ruvetaan ihmettelemään että "siis mitä vittuu mitennii et niiq tee PENKKKKKiii mitä vittuuu!111!!" :lol2: Saan vastailla täällä yhä uudelleen ja uudelleen samoihin helvetin kysymyksiin, vaikka vastaukset löytyvät useampaankin otteeseen tästä samaisesta threadista. Onko jengi oikeasti niin laiskaa ja/tai lukutaidotonta, ettei jakseta nähdä minkäänlaista vaivaa vastausten etsimiseen, vaan heitetään aina vain uudelleen samat kysymykset ja odotetaan vastausta hopealautasella?.Jep, meinasin sillon Lahdessa sen hopeamitalin saatuani heittää sen takaisin tuomareille ja huutaa perään että "antakaa se metallinpalanen jollekin tositreenaajalle joka tekee penkkiä!".
![]()
Eikö sitä TV-ohjelman pätkää ole vieläkään saatu nettiin? Onnetonta porukkaa ;)
Mutta jos ottaa perkeleesti päähän vastailla junttien kysymyksiin, niin miksi sitten täällä palstalla patsastelet?
Ei millään pahalla, mutta pikkaisen on alkanut viime aikoina näyttää siltä, että jätkällä on ainakin ego kasvanut, jos ei muuta kehitystä ole tapahtunut.
Sori vaan. Mutta jos ottaa perkeleesti päähän vastailla junttien kysymyksiin, niin miksi sitten täällä palstalla patsastelet?
Ei millään pahalla, mutta pikkaisen on alkanut viime aikoina näyttää siltä, että jätkällä on ainakin ego kasvanut, jos ei muuta kehitystä ole tapahtunut.
Aika ylpeältä ja ylimieliseltä tuo vastailu välillä vaikuttaa.
Alunperin hiilari+aminojuoma, sitten pelkkä hiilarijuoma (sekoittuvuussyistä), ja lopulta hiilari+isolaattijuoma. Tuohon viimeiseen versioon päädyin mm. luettuani Ivyn ja Portmanin Nutrient Timing -teoksen.Eikö se Hulkki alunperin ollut pelkkä hiilarijuoma jota hörpiskelit treenin aikana?
Venytteleen edelleen toki melko usein, mutta määrällisesti paljon vähemmän kuin esim. tuolloin kyykkyfanaattisuusvuosina. :DTreeniblogistasi olen huomannut, että venyttelet nykyäänkin suhteellisen paljon.
On, vaikken oikeasti osaa edes ajaa autoa.-Onka ajokortti tullut hankittua?
Ei mitään yksittäistä, kärkeen menevät mm. nämä:-Paras leffa?
Enpä ole noita viimeisimpiä edes nähnyt. Wanhemmista kärkeen menevät ehdottomasti kaikki old school -pätkät jotka olen käsiini saanut, eli esim. Mr. Olympiat 1987-1992, jopa pelkät Lee Labradan yksittäiset vaparit vuosien varrelta, Olympians -dokkari jossa seurattiin hieman Battle for the Olympia -tyyliin kilpailijoiden treenejä ennen Olympiaa, jne.-Paras bodyleffa?
Nope.-Seuraatko mitään sarjaa?
En viitannut tuolla juntti-nimityksellä Pakkislaisiin, vaan näihin mukamas salitreeniä (eli penaa ja haukkaa 3 krt viikossa) harrastaviin baarissa pullisteleviin tosimiähiin, joiden ensimmäinen kysymys on aina "paljo menee niiq wittu penkist hä??!!222!"Sori vaan. Mutta jos ottaa perkeleesti päähän vastailla junttien kysymyksiin, niin miksi sitten täällä palstalla patsastelet?
Tässähän se ongelma onkin. En edes tiedä kuinka moneen kysymykseen olen esim. viimeisen vuoden aikana täällä vastannut, mutta jos yhdessäkin niistä vastauksista menee hermot (kuten meni tuon Tompan kyykkykyssärin kohdalla, varsin turhaan toki), olenkin heti ylimielinen ja ylpeä patsastelija, jonka kannattaisi painua helvettiin täältä pätemästä.On se varmaan kivaa vastata samoihin kysymyksiin yhä uudelleen ja uudelleen ;)

On suhteellisen uusi liike, ja teen tosiaan liikkeen tarkoituksella tuolla tavalla: olen sen verran heikko paska, etten varmaankaan jaksaisi tehdä tuota vielä "kunnolla" :DKatsoin tuota Fastin blogiasi ja sieltä videon jossa teit voimapyörällä vatsoja.
Onko uusi liike sinulle? Huomasin että nouset aivan ylös asti jolloin minulla ainakin katoaa jännitys vatsoilta. Teetkö sen tarkoituksella tuolla tavalla?
Yksi ongelma asian tiimoilta meikäläisellä on se, että kirjoitan usein tänne aika väsyneenä ja jos kysymyksiä on paljonkin, ei aina jaksa tosiaan jokaista sanamuotoa miettiä aivan niin hyvin kuin kenties pitäisi, ja lopputuloksena syntyy sitten vastauksia jotka saattavat vaikuttaa tympeiltä.Imoehram, netistä nyt voi saada kirjoituksen perusteella ihan erikuvan kestä vaan. En usko, että hulkki mitenkään missään livenä ylpistelee/pätee. Jos jotain kirjoittaa välillä kärkäästi sen kummemmin sanamuotoja miettimättä, niin ei suoraan kannata egoilevaksi pissipääksi leimata.
Sori vaan. Mutta jos ottaa perkeleesti päähän vastailla junttien kysymyksiin, niin miksi sitten täällä palstalla patsastelet?
- The Shawshank Redemption
On suhteellisen uusi liike, ja teen tosiaan liikkeen tarkoituksella tuolla tavalla: olen sen verran heikko paska, etten varmaankaan jaksaisi tehdä tuota vielä "kunnolla" :D
Ei millään pahalla, Hulkki, mutta olen Kapun kanssa samaa mieltä. Pikkuisen pienempi itseriittoisuus alkaisi olla paikallaan.
Ei pidä antaa menestyksen ja suosion nousta hattuun.;)
Kumma juttu, kun olen itse saanut aivan päinvastaisen käsityksen hulkin kirjoituksista. Kaverihan vaan kertoo mielipiteensä. Mun mielestä hulkilla ois varaa patsastella hyvällä omallatunnolla paljon paljon enemmän;) :D