Uskaltaako ostaa kätetyn Playstation 2:sen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

lej

Voi olla vähän tyhmä kysymys tai jopa väärä alue, mutta luuletteko, että kannattaa hiukan säästää ja ostaa käytetty pleikka vai marssia kauppaan ja ostaa ihan bränikkä. Kaveri vaan varotteli, että niissä käytetyissä voi olla koiran oksennusta, hakattu suutuspäissään nyrkillä jne. 169 näyttäis olevan ainakin expertin hinta ilman extra-rensseleitä. Hankin sen ainoastaan Gran Turismo 4:n takia, mutta olis kiva jos kestäis kuitenkin pidemmän aikaa käyttöä.

Niin ja onko jollain tietoa milloin mahdollinen Playstation 3 ilmestyy, ihan ajatellen vaan mahdollista hinnan laskua vanhassa versiossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pähkäilin saman kysymyksen parissa ja sitten hain kaupasta bränikän. Ei tarvitse ihmetellä vaan tietää, että toimii. Ei mun mielestäni kolmosen tulemista kannata vielä odotella jos pelaaminen yleensäkin kiinnostaa. Silloin voi myydä kakkosen pois sitten.

lej sanoi:
Hankin sen ainoastaan Gran Turismo 4:n takia, mutta olis kiva jos kestäis kuitenkin pidemmän aikaa käyttöä.
Se varsinainen Gran Turismo 4 ilmestyy vasta loppukesästä. Se viikko sitten ilmestynyt on vasta "pelattava demo."

Mä ostin aikoinaan playstationin käytettynä. Ihan hyvin se toimi ja möin sen vielä itekin eteenpäin. Jos ostat sen käytettynä käy kahtomassa sitä paikan päällä. En itse ainakaan tilais postissa jos en tietäisi missä kunnossa se pleikkari on.

Vanhoissa pleikkareissa ei tunnu noi lukupäät oikein kestävän. Pikkuveljen vanhassa pleikkarissa ei enää dvd levyt toimi ollenkaan, pelit jotenkuten vielä toimii.

Kannattaa testata jos vaan pystyy, parilla eri pelillä ja dvd levyllä. Uusimmissa malleissa lukupäätä onkin jo uusittu. En suosittele ihan esimmäisten pleikkareitten ostoa käytettynä.

Ja heti edittiä. Se piti vielä sanoa että lukupään puhdistus myös auttaa noihin ongelmiin. Tosin pikkuveljen koneessa toikaan ei enää pahemmin auttanut.

Mielestäni auttamattomasti vanhentunutta tekniikkaa, jos vertaa vaikka x-boxiin. Pelitarjonnat kuitenkin melko tasaväkisiä. Nooh, mielipiteisiin on jokaisella oikeutensa. :)

Wildemar sanoi:
Mielestäni auttamattomasti vanhentunutta tekniikkaa, jos vertaa vaikka x-boxiin. Pelitarjonnat kuitenkin melko tasaväkisiä. Nooh, mielipiteisiin on jokaisella oikeutensa. :)

Ketjun aloittaja sanoi ostavansa koneen ainoastaa GT 4 vuoksi eli siitä tuo PS 2. Kyllähän tuo autopelien aatelia onkin ja itse pähkäilen ostaisiko tuon ennakko demon. Kutina kun on HIRVITTÄVÄ :)

Penneck sanoi:
Ketjun aloittaja sanoi ostavansa koneen ainoastaa GT 4 vuoksi eli siitä tuo PS 2. Kyllähän tuo autopelien aatelia onkin ja itse pähkäilen ostaisiko tuon ennakko demon. Kutina kun on HIRVITTÄVÄ :)
Tarkoitus on tosiaan hankkia GT 4:n vuoksi, kunhan se ensin ilmestyy. Tarkoitoin Keltaisen pörssin ym. kautta ostamista, eli sika säkissä ja itse pakattu laskuvarjo mentaliteetilla. Kun kaverit ei suostu omiaan myymään. Taidan hankkia ihan uuden, niissä on varmaan takuukin. Mahdettiinko GT 3:sta ja PS 2:sta myydä semmosena yhteispakettina myös.

Kyllä myytiin, mutta silloin ihan aluksi muistaakseni. Tuon GT kolmosen tosin saat mistä tahansa varmasti myös käytettynä eikä maksa paljon. Peliliikkeissä, joissa myydään käytettyjä pelejä on paljon hyviä tekeleitä edulliseen hintaan. Levyt pystyy samalla tarkistamaan mahdollisien vaurioiden varalta. Tutustu myös GTA- perheeseen, kun koneen hankit. Addiktoiva pelisarja, jossa voit tehdä lähes mitä tahasa. Suosittelen:)

Penneck sanoi:
Kyllä myytiin, mutta silloin ihan aluksi muistaakseni. Tuon GT kolmosen tosin saat mistä tahansa varmasti myös käytettynä eikä maksa paljon. Peliliikkeissä, joissa myydään käytettyjä pelejä on paljon hyviä tekeleitä edulliseen hintaan. Levyt pystyy samalla tarkistamaan mahdollisien vaurioiden varalta. Tutustu myös GTA- perheeseen, kun koneen hankit. Addiktoiva pelisarja, jossa voit tehdä lähes mitä tahasa. Suosittelen:)
Ajattelin vaan jos semmonen paketti tulis tän nelosenkin kanssa. Kolmesn kerkesin intissä melkein pelaamaankin jo läpi. Pc:llä on myös jo pelattu GTA:t läpi.

Penneck sanoi:
Laitoin 40 euroa tuohon ja kaduin kovasti. Jaksoin pari tuntia pärrätä ja siihen loppui into. Osta pois, 30 €, maksan postikulut.

Tomi sanoi:
Laitoin 40 euroa tuohon ja kaduin kovasti. Jaksoin pari tuntia pärrätä ja siihen loppui into. Osta pois, 30 €, maksan postikulut.

Eikö siinä sitten riitä pelattavaa enemmäksi aikaa...eli pystyykö kehittämään autoja vai miksi tuo kaksi tuntia ja innostuksen loppuminen?

Hitto! En jaksa odotella, kun GT 4:n ilmestymispäiväkin on vasta marraskuussa. Menen maanantaina kauppaan ja ostan paketin, missä on GT 3 ja joku toinenkin peli. Tietää ainakin mitä saa ja ihan takuun kanssa. Toisin voi olla tosiaan käytettyjen laita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom