US Bulk ja Wrangen Krea

Tuli tossa eilen tilattua 3kg:n pönikkä us bulkkia, massaa tarttis lisää saada. Onko kyseinen tuote ihan perseestä? Ja wrangen kreatiinia tuli tilattua kanssa, kuinkakohan puhdasta/toimivaa mahtaa olla? Olen kyllä kreatiinia ennenkin käyttänyt, mutta se on ollut sellasta epämääräistä silloin tällöin käyttöä ja ajattelin nyt aloittaa oikein kunnon käytön.

kiitokset jo etukäteen asiallisista vastauksista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiiä, mutta Wrangelta en kyllä itse tilaa mitään ylihintaista shittiä.

Nimi U.S Bulk viittaa vahvasti taas näihin sokerijauho-massanlisääjiin.

Kyllähän tuolla reippaalla annostuksella kaloreita saa, mutta eriasia on se mitä lopputulos tuo, läseä vai lihasta :) Syö purkki pois ja keskity jatkossa ämppäämään PALJON normaalia safkaa, ja unohda massajauhot

Itse en pidä näitä massanlisääjiä minkäänlaisessa arvossa hintaansa nähden. Varsinkaan näitä Weiderin-Super-Giant-MegaMass 9000000 :evil:

Itsekin olen joskus Wrangelta tilannut 1kg pöntön kreaa ja toimi hyvin, ei moitittavaa. Olen myös kuullut, että joillakin on shitin mukana tullut verta johtuen tästä tuotteesta (liekkö epäpuhdasta tai ei)

Sulla on täys massanhaku päällä? Kai sulla on tuo normaali ruokavalio myös kohdallaan?

Kyllä toi US Bulk käy ihan hyvin massanlisäykseen, nappaa sitä vaikka 1 dl kerrallaan aterian välillä tai vaikkapa palautusjuomaksi jos ei muuta siihen ole. Sit vaikka nappailet välillä 1 rkl rypsiöljyä ni alkaa ainakin olemaan jo kunnolla tuota energiaa että massaa alkais ilmestymään.

Toi US Bulk sisältää wrangen sivujen mukaan 100 grammassa 52 g proteiinia 37 g hiilihydraatteja (maltosta ja glukoosista kasattu tiedä millä suhteella) ja 5 grammaa rasvaa.

Ja verta tullu köntsän mukana? heh, aika paha, mutta ei uskois kreatiinista tulevan, nestehukan oireita voi varmaan tulla, jos ei juo vettä sen kanssa runsaasti, ja juo muutenkaan pitkin päivää.

edit. Ja yleensä jos jokin ostamasi arvelluttaa, kreatiini tai muu jauho, kannattaa turvautua searchin ihanaan mutta ehkä työlääseen apuun.

Vrankelin kreatiinista

US Bulkista

Tossa on pari hakua noista kysymistäsi, luulisi tietoa löytyvä lukemalla, jos ei lukea jaksa niin oot väärässä paikassa.

Näemmä tuossa on vanhoja juttuja tuosta US Bulkista, mutta ei se nykyään ainakaan papereiden mukaan niin kauhealta vaikuta. Ehkä ensi kerralla kannattaa laittaa johonki halvempaan. Tai keskittyä tuon muun ruokavalion viilaamiseen.:thumbs:

Joo, ruokapuoli on suhteellisen hyvässä kunnossa mut kovan aineenvaihdunnan vuoksi ei kovin helposti paino nouse. Tällä hetkellä painoa on n.62kg ja pituutta hiukan alle 175cm eli aika kukkakeppi vielä olen.

Nyt tarkemmin ajateltuna olis varmaan kannattanut tilata Fastin kreaa ja tuo Fastin massapaketti. Olis vielä saanu hienon shakkerin kaupan päälle. Noh, ensi kerralla olen toivottavasti viisaampi tilauksissani.:rolleyes:

Kaveri meni muutama vuosi sitten tilaan tota US bulkkia ja sano et ruokalusikallinenkaan sitä ei sekoo kunnolla edes kymmeneen litraan vettä, noin hiukan liioteltuna. Mut on kuulemma huono sekottuvuus. En sit tiedä onko totta ku en ite oo koittanu.

No jos sulla on nopea aineenvaihdunta niin ala syömään vielä enemmän, ja lisää rasvan määrää hieman ruokavaliossasi, hyvien rasvojen siis.

Ei se liha pelkällä syömällä tuu, kai treenaat täysiä kanssa? Treeniohjelma kondiksessa?

Itseasiassa juuri olen tässä miettinyt treeniohjelmaa kun ennen ei ole ollut minkäänlaista vaan olen punttiksella tehnyt vähän mitä sattuu ja kotona omalla penkillä jotain yrittänyt vääntää.

Mites olis talläinen:

ma: rinta, olkapää ja ojentaja
ti: lepo
ke: jalat
to: lepo
pe: selkä ja hauis
la: lepo
su: lepo

ton lisäks pelailen jalkapalloa 2-3krt/vko, joten siitä pitäis aerobista treeniä saada tarpeeks.

jätä noi jalkapallot pois jos sitä lihaa haluat, tai runsas aerobinen haittaa sun palautumista.

Ja ei tuo vielä treeniohjelma joo, liikkeitä pitäis olla sopivasti. Tossa on jo jaottelu kunnossa sulla, haet tolla haulla lisää tietoa sopivista liikkeistä.

Se futis mitä pelaan on ihan sellasta kevyttä hölkkäämistä/pelailua kavereiden kanssa ettei se kauhean rankkaa ole.
Enemmänkin ulkoilua kuin pelaamista. ;)
Voishan sitä kuitenkin koittaa vähentää.

Originally posted by Lars
Ei sitä ihan mahdottomasti pysty syömään. Ja lihasmassaa koettaisin enemmän saada, en läskiä niinkään..

Ens kerralla osta massajauheen tilalta ihan perusheraa ja laita 30g sitä + muutama ruokalusikka rypsi/oliiviöljyä. Noita sitten kiskot tarpeen mukaan päivän mittaan eikä pitäis tulla läsää niinkuin noilla nopeahiilarisilla bulkkijauheilla.

Originally posted by Lobo
Itse en pidä näitä massanlisääjiä minkäänlaisessa arvossa hintaansa nähden. Varsinkaan näitä Weiderin-Super-Giant-MegaMass 9000000 :evil:

Sen nimen pitäiskin olla Super Giant Mega Ass 9000 :D

Jätä futiksen peluu poies, tilalle makailua ja kunnon seksiä, sekä kaikkea muuta vehtaamista se tekee extra hyvää hormonitoiminnalle.:blow: :whip:

Juu, tänään tuli sitten nuo kamat postissa ja ei ole mitään herkkua tuo bulk, mutta kyllä se alas menee. Tungen kreaa kanssa siihen maito-bulkki sekotukseen, ei kai sillä mitään väliä ole minkä nesteen kanssa sen "nauttii"?

Originally posted by Lars
Tungen kreaa kanssa siihen maito-bulkki sekotukseen, ei kai sillä mitään väliä ole minkä nesteen kanssa sen "nauttii"?
Siihen se sopii just hyvin. :kippis1:

hmm.. laitan tästä bulk-sangon kyljestä aineosat niin voi joku viisaampi kertoa onko tämä
sellaista paskaa sokerijauho-massanlisääjää
kun ei minulla kauheasti tietoa/taitoa asiasta ole:

Vehnäalkiojauhe 35%
Soijaproteiini-isolaatti 30%
Heraproteiini 10%
Maltodekstriini 10%
Fruktoosi 10%
Kaakaojauhe 4,5%
Luontaisenkaltainen vanilja-aromi 0,5%

Latest posts

Suositut

Back